imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Regionálna električka mimoriadne počas výluky končí na bývalej konečnej linky D Quartier Belvedere
Nové električky na Wiener Lokalbahn jazdia v pravidelnej premávke s cestujúcimi od začiatku roka 2023
Celková dĺžka tratí metra VAL v Lille bola v roku 2024 45 km
Indcar Mobi City L7
Centrum mesta pretínajú dva cestné tunely
#4952, FS 504MT, linka 40, Piazza della Nunziata
#5311, BV 924PE, E826, GJ 723KV, linka 54, 3, Piazza Acquaverde, Principe F. S.
Odstavený Citelis CNG vo "vozovni" pezinskej MHD
Hybridný autobus Low Floor HEV 40'
Citelis linky 11 s čiastočne odstránenou reklamou na pravom boku míňa SORku na linke 3
Trolejbus voziaci si dopravný kužeľ
#5043, KQC472, linka 58, Intercity terminal
Jazdený Citelis 12M CNG bol v Pezinku zaradený v poslednom stave z Prostějova
Ani na konečnej pri nemocnici sa cestujúci informácie o MHD nedozvedia
Citelis 12M CNG pôvodom z Prostějova nahradil v pezinskej MHD záložnú Karosu Récreo
Citelis 12M CNG pezinskej MHD pred bránou psychiatrickej nemocnice
Od 1. marca 2024 je pezinská spoplatnená
Interiér jazdeného Citelisu z Prostějova
Nová posila pezinskej MHD nahradila záložnú Karosu C 935 Récreo
#5048, LQL739, Main South Road
#5129, Ibn Battuta
#5017, Al Khail
Čínsky elektrobus nahradil trolejbus - v tomto prípade 5 rokov po skončení jeho prevádzky
Vzhľadom na umiestnenie nástupíšť pre letiskovú linku 119 pre oba smery v rámci jedného dlhého nástupného priestoru, spoje končiace na letisku sú špeciálne označené
#5009, 7AC 3359, linka 119, Schengenská ul., Terminál 2
Linka na letisko 119 skončila aj s autobusmi Streetway
Súprava ZET M24 #88 + ZET Kosak/Velika #520 z roku 1940 ako vianočná električka
#58779, NT 139, Aeropuerto de Gran Canaria
Súpravy na konečnej Slivenec
Dve súpravy T3 v zastávke Náměstí Olgy Scheinpflugové
#557, Os. Sobieskiego
Niektoré z domov sa nachádzajú v tesnej blízkosti navádzaného systému na pneumatikách
Dĺžka linky Yūkarigaoka je 4,1 km a trasa prechádza cez rovnomenné štvrte
Dve tretiny jednotiek Yūkarigaoka Line v depe počas prepravného sedla
#53 po rannej špičke odchádza do depa
Interiér jednotky #53 z roku 1982
Na trati jazdia celkovo tri jednotky, všetky vyrobené firmou Nippon Sharyo
#53 na výhybke systému VONA
Yūkarigaoka Line je vlastnená a prevádzkovaná súkromným developerom, ktorý v oblasti Júkarigaoka postavil "Nové Mesto" a zabezpečuje tak všetkým obyvateľom prístup k verejnej doprave do 10 minút chôdze
V stanici Kōen začína okružná trasa na jednej strane a jednopásový obojsmerný úsek na strane druhej
Pracovisko vodiča v jednotke #51
Interiér jednotky radu 1000 z roku 1980
Uzatvorená kabína vodiča jednotky systému VONA
Konečná stanica Yūkarigaoka je na konci oblúka, a tak musí byť nástupište viac vzdialené od osi dráhy, následkom čoho tu je väčšia medzera medzi dverami a nástupišťom
Na linke Yūkarigaoka je použitý systém typu VONA (Vehicle Of New Age) so stredovou vodiacou koľajnicou
Tram-train #5022
Vozidlo typu Mo590 vyrobila firma Nippon Sharyo v roku 1957
Po príchode dvoch vozňov typu Mo590 z mesta Gifu, boli odstránené dvere na jednej strane pri kabíne na oboch koncoch električky
#591 z roku 1957 prichádza na konečnú pri železničnej stanici Kōchi
Električka MoHa 50 z roku 1951 od firmy Naniwa Koki
V čase fotografovania najnovšia električka, ktorá začala premávať v roku 2023
Električková trať je od cesty oddelená segregačnými prvkami
Zbrusu nová električka Little Dancer S vyrobená v roku 2023
#5003 z roku 2018
Električky Little Dancer S radu 5005 sa dodávajú od roku 2017 a v roku 2023 boli najmodernejšími električkami v Macujame
#5524, Vozovna Vokovice
#5572, Vozovna Vokovice
#5521, 5572, Vozovna Vokovice
#5524, 7000, 8294, Vozovna Vokovice
#5524, Vozovna Vokovice
#528, 557, 80507, NE 5990F, NE 8557H, WGM 2278C, linka 21, Dworzec
#565, 568, NE 2110F, NE 8565H, NE 8568H, Dworzec Autobusowy
Mestský a regionálny Crossway
#158, NO 5239W, linka 106, Bałtycka, zastávka Likusy
Jedna z najnovšie rekonštruovaných zastávok má výšku nástupišťa 32 cm nad temenom koľajníc
Rad 500 bol posledným typom starých električiek dodaných do Nagasaki, a to v roku 1966
Manipulačný presun električky #5001 z roku 2011 pri depe
V takmer celom Japonsku sa pri prepise japonských názvov zastávok do latinky používa anglický preklad a výnimkou nie je ani zastávka Atomic Bomb Museum vzdialená asi 300 metrov od múzea
#503 z roku 1966 v meniacom sa predstaničnom priestore
Prvá električka radu 5200 z roku 2019
#5201 prechádza popri demonštrantoch protestujúcich pred summtiom krajín G7 proti používaniu atómových zbraní
Električky Combino odstavené v depe
Závora z nástupišťa medzi dvoma priecestiami
Zastrešený električkový terminál Hiroden-Miyajima-Guchi
Modré metro bolo v Kóbe otvorené v roku 2001
Šípky na nástupišti usmerňujú pohyb cestujúcich
#394, 559, 841, EV 4643, HNT 973, KPZ 815, linka 22, 46, Jonavos g., zastávka Kauno pilis
Isuzu Erga mieri do areálu s parkom, múzeom a skanzenom
#537‐3980, 727, 札幌200か35-90, linka 27, Atsubetsu Higashi 4 Jō
Isuzu Erga pri rozkvitnutej čerešni
Škoda 36 Tr sa nabíja na Palmovke
Škoda 36 Tr dorazila do Miškovíc
Škoda 36 Tr na Palmovke
Prístrojovka a priestor vodiča v Škode 36 Tr
Interiér trolejbusu Škoda 36 Tr zozadu
Interiér trolejbusu Škoda 36 Tr Temsa
Trolejbusy v Prahe zatiaľ jazdia iba cez víkend pre nedodanie vozidiel
#21, AG 517193, linka 11, Killwangen-Spreitenbach, Bahnhofstrasse, Bahnhof
Scania N94UB 4X2EB s karosériou Hess z roku 2005
Trolejbus prechádza na batériový pohon popod zariadením staveniska počas výstavby priľahlej budovy
Tramlinky na FLP v roku 2023 jazdili rýchlosťou do 50 km/h
Vnútorný informačný displej v Tramlinku
Interiér Tramlinku
Vnútorný informačný displej v Tramlinku
Schéma FLP aj s preškrtnutou neobsluhovanou zastávkou
Interiér jednotky Tramlink na železnici FLP
Zabezpečenie nízkopodlažnosti prebehlo jednak nákupom nových električiek a jednak zvýšením nástupíšť
Interiér jednotky Tramlink na železnici FLP
Nové Tramlinky na jednej strane zabezpečili nízkopodlažný prístup do vozidiel, no na strane druhej vzhľadom na stav trate a koncpciu tohto vozidla dochádzalo pri jazde k prudším priečnym kmitom
Na regionálnu električkovú trať Lugano - Ponte Tresa sú od roku 2021 nasadzované vozidlá Tramlink dĺžky 45420 mm
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie