imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Historický vozeň z roku 1926 slúži na vyhliadkové jazdy
Kóči na začiatku roku 2023 prevádzkovalo len tri nízkopodlažné električky dvoch typov, na fotografii Hartram II (lokálny názov typu) z roku 2018
15-metrový Little Dancer U
Jedna z dvoch najstarších prevádzkovaných električiek v Okajame v roku 2023 - 70-ročná električka prezývaná KURO (čierna)
Cestujúci vzali autobus náhradnej dopravy útokom
Náhradná doprava za vlaky medzi Kasselom a Warburgom
#3002, linka 25, Dworzec Wileński
#3009, Vozovna Husovice
#3009, linka 39, Barvičova ul., zastávka Soukupova
#3004, Vozovna Komín
#300, 37-XL-65, 502, 91-FO-57, linka 49T, Avenida Emídio Navarro
Konečná električiek pri hlavnej stanici
#3004, linka 2, Plac Konstytucji 3 Maja, Dworzec Główny
#3007, linka 1, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego, zastávka Centrum
MAN NM 223.2 zo Saarbrücken v spoločnosti MANu NG 323 Lion's City G z Düsseldorfu
Konečná linky 1 pred historickým centrom
#3008, linka 2, Aleja Generała Władysława Sikorskiego, zastávka Galeria Warmińska
COVIDové oznamy v električke
Označovač R&G KRG-8 v Tramine S111O
Interiér Tramina S111O
Interiér Tramina S111O
Interiér Tramina S111O
Štvorkoľajná hlavová konečná
Porovnanie električky Durmazlar Panorama z roku 2020 s o 5 rokov staršími Traminami
Záverečný úsek pred konečnou linky 1 pred bránou starého mesta je jednokoľajný, a tak električka prichádzajúca na konečnú musí počkať, kým z nej odíde električka opačným smerom
#3009, linka 1, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego
Trolejbus a elektrické kolobežky pred hlavnou stanicou
#3006, linka 1, Piłsudskiego, Dworzec Główny
#352, FR 300403, linka 4, Gare Routière
Citará v autobusovom termináli pod železničnou stanicou
#517, FR 300397, linka 2, Avenue de la Gare
Autonómny autobus má zatiaľ rezervy v pristavovaní blízko obrubníka zastávky
Autonómny autobus zatiaľ jazdí rýchlosťou najviac 10 km/h, jeho pokusná trasa vedie aj cez stavenisko
Vyhýbanie sa dvoch autonómnych autobusov jazdiacich na pokusnej trase
Dvere v autonómnom autobuse Navya Arma
#3006, linka 3, Löwenstrasse
Predvianočný Zürich
Trolejbusy na "Mendláku"
#3003, linka 48, Collins St
#3009, linka 109, Kew, High St, Cotham Rd
#3009, linka 109, Kew, Barkers Road
#3008, linka 109, Spencer Street Bridge
Melbourne postupne segreguje električky od cestnej dopravy, napríklad žltými pozdĺžnymi prahmi
Solaris Urbino 15 III #300 smeruje k vozovni Gołonóg, ktorá sa nachádza v Dąbrowa Górniczy
#3007, linka 39, Joštova ul., zastávka Komenského náměstí
#3006, linka 39, Komenského nám.
#2145, 3004, CA 8358 AM, linka 18, 78, Bulevard Knjaginja Maria Luiza
#3004, linka A, Homme de Fer
#3008, Homme de Fer
Dočasná konečná zastávka električiek pol hodinu po polnoci
Polovica spojov linky D končí na francúzskom území, druhá polovica pokračuje do Nemecka
Citadis 403 s reklamou na francúzsko-nemecký "Eurodistrict"
Električka ČKD Tatra T3A #30046 prišla na zastávku Grēcinieku iela
ČKD Tatra T3A #30046 prichádza na zastávku Grēcinieku iela na linke 10
#30024+30035 zastavila na zastávke Tvaika iela pri krížení so železničnou vlečkou
T3A #30024+30035 prechádza priemyselným parkom na konečnú Mīlgrāvis
Súprava električiek ČKD Tatra T3A na čele s #30024 prechádza krížením električkovej trate so železničnou vlečkou
ЗИС-127 (ZiS 127) #3001 pózuje pri autobusovej stanici
Aj v Bruseli je dispečerské riadenie pri prestupe z električky na náhradný autobus nevyhnutné
Tri generácie brnenských trolejbusov
#556, FR 300412, linka B5, Avenue de la Gare
#515, FR 300395, linka 1, Marly, Gérine
#593, FR 300438, linka 1, Marly, Gérine
Duobus Hess / MAN / Kiepe NGT 204 F na trase mimo trolejového vedenia
Navya Arma
Kapacita autobusu Navya Arma je 11 sediacich cestujúcich
Autonómny autobus môže prudko zabrzdiť
Navya Arma
Navya Arma na konečnej zastávke v inovačnom centre
Autonómny autobus Navya Arma sa pohybuje maximálnou rýchlosťou 25 km/h, na väčšine trasy nižšou
Ovládací displej v autonómnom autobuse Navya Arma
Prevádzka autonómneho autobusu sa zatiaľ nezaobíde bez obsluhy, ktorá na križovatkách diaľkovo ovláda svetelnú signalizáciu, diaľkovo ovláda rampu pri vstupe do areálu technologického centra a dohliada na jazdu
Trasa, na ktorej premáva autonómny autobus, vedie málo frekventovanými uličkami, zónou vyhradenou práve pre tento autobus a areálom technologického centra
Navya Arma na konečnej pri nosnej duobusovej linke
Autonómny autobus Navya Arma premáva vo Fribourgu od roku 2017 v rámci pilotného projektu
Autonómny autobus Navya Arma
Konečná zastávka autonómneho autobusu Navya Arma
Autonómny autobus Navya Arma
Duobus Hess / MAN / Kiepe NGT 204 F
Duobus Hess / MAN / Kiepe NGT 204 F
#559, FR 300415, linka 6, Avenue de la Gare
Jedna z najstarších jednotiek mestskej dráhy v prevádzke - Duewag / BBC / AEG / Siemens / SGP DT 8.4 #3009
Súprava licenčne vyrobených vozňov Tatra-YUG z roku 1995
Koniec strmého klesania na linke 1
Súprava Tatra-Jug T6B5 #3001+3002
Súprava T6B5 z roku 1995
Tatra-Jug T6B5 #3007
#3006, linka 7, вул. Архітекторська
Obratisko trolejbusových liniek 7, 11 a 12
Električka Reichsbahnausbesserungswerk TZ69 #3006 z roku 1969 pôvodom z Berlína
Električka na High Street v centre mesta
Križovatka Mosley st. – Market st. – Piccadily gardens (koľajový trojuholník)
Súprava Rathgeber P 3.16 #2005 + p 3.17 #3005 z roku 1966 aj po 52 rokoch stále v prevádzke
Rathgeber p 3.17 z rokov 1966 - 1968 vo vozovni
Exqui.City #3009 odchádza zo zastávky Folkets park
Van Hool Exqui.City 24 Hybrid #3002 prechádza križovatkou neďaleko radnice
Van Hool Exqui.City 24 Hybrid #3002 v pruhu vyhradenom pre autobusy
Van Hool Exqui.City 24 Hybrid #3007 s vylepšením zadného okna
Súprava posledného EN 477 čakajúca na svoj odchod zo zoraďovacej stanice Grunewald
Iveco Urbanway 12M
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie