imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Víkendová výprava predstavuje tri električky, ktoré striedavo jazdia na dvoch linkách v polhodinovom intervale
Prechod trate zo stredovej polohy do krajnej
Podobne ako inde, aj v Dessau sa v 1950. rokoch plánovalo nahradenie električiek trolejbusmi a neskôr autobusmi
Rozdiel medzi dvoma generáciami bruselských električiek Cityrunner
Stadler FLIRT taliansko-švajčiarskeho dopravcu TiLo
Nabíjačky pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
#3045, GD 958HT, linka 81, Piazza Duca d'Aosta
Do polovice roku 2024 bolo do Milána dodaných až 216 elektrobusov Solaris Urbino 12 electric
#3042, GE 425AL, linka 60, Piazza Duca d'Aosta, Stazione Centrale
Dieselmotorová jednotka CAF C3K v koncovej stanici Great Victoria Street necelý mesiac pred jej zrušením
Odstavený Citelis CNG vo "vozovni" pezinskej MHD
Železničná stanica San Francisco s novými jednotkami Stadler KISS a starými vozňami ťahanými dieselovými rušňami vyrobenými v rokoch 1985 a 1998
Zbrusu nové jednotky Stadler KISS, ktorých prevádzka sa v železničnej sieti Caltrain začala v roku 2024
Konečná trate South Lake Union Streetcar
Seattle si zvykol na batériový pohon električiek Inekon Trio 121, a keďže vozidlá Trio 12 ho nemajú, chcel ich vymeniť
Interiér električky Inekon Trio 12 so zvislými pásmi na znamenie vodičovi
Schéma prvej z aktuálnych dvoch električkových liniek v Seattle
Výrobný štítok električky Inekon Trio 12
Interiér električky Inekon Trio 12
Trať South Lake Union Streetcar bola otvorená v roku 2007 a má štandardné parametre - rozchod 1435 mm a napájanie 750 V DC
Prvky známe aj zo strednej Európy - označovač Mikroelektronika a dopytové tlačidlo - v českej električke v USA
Priestor medzi vozidlami je chránený kolíkmi
Citelis linky 11 s čiastočne odstránenou reklamou na pravom boku míňa SORku na linke 3
Jazdený Citelis 12M CNG bol v Pezinku zaradený v poslednom stave z Prostějova
Ani na konečnej pri nemocnici sa cestujúci informácie o MHD nedozvedia
Citelis 12M CNG pôvodom z Prostějova nahradil v pezinskej MHD záložnú Karosu Récreo
Citelis 12M CNG pezinskej MHD pred bránou psychiatrickej nemocnice
Od 1. marca 2024 je pezinská spoplatnená
Interiér jazdeného Citelisu z Prostějova
Nová posila pezinskej MHD nahradila záložnú Karosu C 935 Récreo
Skupina autobusov postavených firmou GBV NZ na podvozkoch nákladných automobilov Iveco Eurocargo
Skupina autobusov postavených firmou GBV NZ na podvozkoch nákladných automobilov Iveco Eurocargo
Priecestie pred konečnou zastávkou Sangen-Jaya
Na oboch koncoch sa Setagaya Line napája na metro resp. regionálnu železnicu
Všetky električky na Setagaya Line boli vyrobené v rokoch 1999 - 2001
Trať má rozchod 1372 mm, ktorý bol typickým pre tokijské električky, a vedie pomedzi budovy
Na oboch koncoch trate je k dispozícii len jedna koľaj s dvoma nástupišťami, pričom jedno z nich slúži len na výstup a druhé len na nástup cestujúcich
Jedna z dvoch električkových tratí v Tokiu, Setagaya Line, je pozostatkom regionálnej železnice
Historický vozeň z roku 1926 slúži na vyhliadkové jazdy
Kóči na začiatku roku 2023 prevádzkovalo len tri nízkopodlažné električky dvoch typov, na fotografii Hartram II (lokálny názov typu) z roku 2018
#3071, GA 7815L, Stocznia Gdynia
#3071, GA 7815L, linka 24, Świętojańska
#3070, GA 7814L, linka 22, Świętojańska
#3070, GA 7814L, linka 22, Świętojańska
#3070, GA 7814L, linka 22, Świętojańska, zastávka Skwer Kościuszki - InfoBox
#3069, GA 4869L, linka 22, Świętojańska, zastávka Skwer Kościuszki - InfoBox
#3048, GD 156WL, Dworzec Główn
Durmazlar Panorama v jednokoľajnej úvraťovej konečnej zastávke Wysoka Brama
Trojica električiek príbuzých radov 202, 211 a 300 vyrábaných v rokoch 1950 - 1954
15-metrový Little Dancer U
Jedna z dvoch najstarších prevádzkovaných električiek v Okajame v roku 2023 - 70-ročná električka prezývaná KURO (čierna)
Alstom Citadis 302 #30
Zábradlie oddeľujúce zastávku električiek od zastávky trolejbusov a autobusov bolo kritizované hneď po dokončení novej podoby terminálu
#3014, linka 3, Asylstrasse, Römerhof
Jednotka #305 bola vyrobená dodatočne v roku 2010 podľa vzoru jej o 27 rokov starších sestier
Hneď sa údolnou stanicou v Montreux sa nachádza tunel
Jednotky SLM / Siemens z rokov 1983 a 2010 spolu s nákladnými vozňami
#30242, 30253, linka 5, Uzvaras bulvāris
#30819, linka 5, 13. janvāra iela
#3017, GD 565WN, linka 106, Wały Jagiellońskie
#2653, 3023, GD 312WN, GD 851MN, linka 184, 210, Powstańców Warszawskich, zastávka Hevelianum
#3011, GD 152WL, linka 130, Powstańców Warszawskich, zastávka Hevelianum
#3048, GA 926EG, linka 31, Aleja Niepodległości, zastávka Bohaterów Monte Cassino
#3075, GA 1425P, linka 21, Aleja Zwycięstwa, zastávka Wzgórze Św. Maksymiliana SKM
#3097, GA 044FY, linka 32, Świętojańska
#3022, GA 2779R, linka 22, Świętojańska
#3069, GA 4869L, linka 24, Świętojańska
#3021, 3069, GA 3011R, GA 4869L, linka 24, 30, Świętojańska
#3023, GA 2918L, linka 29, Swiętojańska, zastávka Wybickiego
#3034, GA 4853L, linka 320, Armii Krajowej
#3036, GA 6731A, linka 28, Plac Kaszubski
#3039, GA 6732A, linka 22, Plac Kaszubski
#3083, GA 7897A, linka 28, Plac Kaszubski, zastávka Plac Kaszubski - Świętojańska
#3079, 3083, 3092, GA 1421P, GA 3894Y, GA 7897A, linka 22, 24, 28, Plac Kaszubski, zastávka Plac Kaszubski - Świętojańska
#3084, GA 7896A, linka 30, Plac Konstytucji
#2034, 2265, 3084, 7281, GA 471FH, GA 534FH, GA 7896A, GKA 75181, linka 30, 147, Plac Konstytucji, obratisko Dworzec Główny PKP
#3034, GA 4853L, linka 320, Plac Konstytucji, obratisko Dworzec Główny PKP
#3035, GD 115WL, linka 130, Wałowa, obratisko Muzeum II Wojny Światowej
#2539, GD 3047U, linka 118, Podwale Grodzkie
#3031, GD 008WP, linka 130, Podwale Grodzkie
#3016, linka L3, Penitents
Citaro pri Gaudího majstrovskom diele Casa Batlló
#3020, 34 TN 2705, linka 34, İstanbul Çevre Yolu, zastávka Altunizade
#306, SG SW 3306, linka 691, Kieler Straße
#1TP 3089, 692, linka 307, Nádražní ul.
#4427, KHF 30B, linka 3, Stora Varvsgatan, zastávka Propellergatan
#3090, GA 2075Y, linka 29, Plac Konstytucji, zastávka Gdynia Dworzec Gł. PKP
#3024, Naas Rd
Bombardier Flexity Outlook C #305 smeruje na konečnú Amras
#305, linka 3, Amraser Straße, zastávka Pradler Friedhof
#3002, linka 25, Dworzec Wileński
Medzimestská linka 11.
#303 je na linke 11 stálica už niekoľko rokov
Škoda 24Tr je jediný zástupca trolejbusov v Temešvári aj v roku 2022
#301 zachytená počas prestávky na konečnej zastávke Europa-Universität
#307, linka 6, Margaretengürtel, zastávka Arbeitergasse, Gürtel
#8808, W 3039 LO, linka 13A, Wiedner Gürtel, zastávka Hauptbahnhof
#304, CH 304, linka 1, Via Alessandro Valignani
Obratisko trolejbusov Sant'Anna
Interiér trolejbusu Van Hool A330T
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie