imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Prestup medzi konskou železnicou a elektrickou železnicou
Pri rekonštrukcii trate v rokoch 2016 - 2021 bola snaha presunúť koľaje konky zo stredu cesty bližšie k moru, čo sa však nestretlo s pochopením obyvateľov a tak aj po rekonštrukcii koľaje zostali na pôvodnom mieste
Konka v Douglase jazdí s prestávkami od roku 1876
Vlaky linky U4 nad budúcou traťou linky U2
SOR CNG 12 pôvodom od FTL - First Transport Lines vo vozovni MHD Pezinok
Dva CNG autobusy pôvodom od FTL - First Transport Lines
Rozdiel medzi dvoma generáciami bruselských električiek Cityrunner
Prvá podzemná električková stanica postavená v 1950. rokoch prejde v rámci výstavby linky metra 3 rekonštrukciou, pri ktorej bude zrušená trať električkovej linky 3 (kolmo na trať na fotografii), keďže tú nahradí metro
Druhá generácia električiek Flexity Outlook Cityrunner bola objednaná v roku 2020 a vyrobená vo Viedni
Druhá generácia bruselských električiek Flexity Outlook Cityrunner bola rovnako ako prvá séria navrhnutá dizajnérom Axelom Enthovenom
Na jar 2024 mohli byť jednosmerné električky nasadzované len na skrátené spoje linky 2 vzhľadom na to, že na ďalšom úseku už museli jazdiť iba obojsmerné električky
Dočasné betónové nástupište na dočasnej konečnej linky 2
Dočasné ukončenie linky 2 v centre mesta, ku ktorému viedol pomerne dlhý jednokoľajný úsek
Dočasné ukončenie električkovej trate pri Radnici Slovany
Detektory prítomnosti cestujúcich v dverovom priestore v električke 40T
Najstarší typ označovača (MOC) v električke Škoda 40T
#395, linka 2, Slovanská ul.
Natrolejovanie Škody 32 Tr
#3313, linka 30, Kociánka
Interiér trolejbusu Škoda 32 Tr
#3311, 3313, linka 30, Soběšice, Útěchovská
Dvojica trolejbusov mieri na konečnú v Soběšiciach
#3322, linka 30, Soběšice, Útěchovská, Klarisky
#3314, linka 30, Kosmova
Nabíjačky pre elektrobusy pred stanicou Milano Centrale
#3045, GD 958HT, linka 81, Piazza Duca d'Aosta
Do polovice roku 2024 bolo do Milána dodaných až 216 elektrobusov Solaris Urbino 12 electric
#3042, GE 425AL, linka 60, Piazza Duca d'Aosta, Stazione Centrale
Stanica Bad Herrenalb
#3537, YUI 2317, linka 7a, Howard Street
Autobus odparkovaný na ploche, ktorá bude slúžiť pre novú centrálnu stanicu (vrátane autobusovej), ktorej výstavba prebieha v pozadí
Dieselmotorová jednotka CAF C3K v koncovej stanici Great Victoria Street necelý mesiac pred jej zrušením
Odstavený Citelis CNG vo "vozovni" pezinskej MHD
Železničná stanica San Francisco s novými jednotkami Stadler KISS a starými vozňami ťahanými dieselovými rušňami vyrobenými v rokoch 1985 a 1998
Zbrusu nové jednotky Stadler KISS, ktorých prevádzka sa v železničnej sieti Caltrain začala v roku 2024
Autobus Northern Counties H77F / Leyland Olympian ONCL10/1RZ začínal okolo roku 1990 na Ostrove Man vo verejnej doprave; na vyhliadkový bol upravený až neskôr
Konečná trate South Lake Union Streetcar
Seattle si zvykol na batériový pohon električiek Inekon Trio 121, a keďže vozidlá Trio 12 ho nemajú, chcel ich vymeniť
Interiér električky Inekon Trio 12 so zvislými pásmi na znamenie vodičovi
Schéma prvej z aktuálnych dvoch električkových liniek v Seattle
Výrobný štítok električky Inekon Trio 12
Interiér električky Inekon Trio 12
Trať South Lake Union Streetcar bola otvorená v roku 2007 a má štandardné parametre - rozchod 1435 mm a napájanie 750 V DC
Prvky známe aj zo strednej Európy - označovač Mikroelektronika a dopytové tlačidlo - v českej električke v USA
Priestor medzi vozidlami je chránený kolíkmi
Citelis linky 11 s čiastočne odstránenou reklamou na pravom boku míňa SORku na linke 3
Autobusy Thomas sa okrem školských spojov využívajú aj na turistické účely
Zlepšenie MHD a zavedenie elektrobusov je jedným z krokov, ktorými chce mesto dosiahnuť úsporu 30 % emisií z pozemnej dopravy do roku 2030
Elektrobus CRRC eS11 MAX, ktorý 5 dní pred fotografovaním začínal novú éru MHD v meste Palmerston North
Elektrický double-decker s nabíjačkou dedikovanou pre tento druh elektrobusov
Nabíjací zberač umiestnený na zadnom čele double-deckeru
Elektrický double-decker postavený na Novom Zélande na čínskom podvozku
Odpredaje autobusov ďalším dopravcom sú na Novom Zélande bežné, toto vozidlo z roku 2008 sa v roku 2024 nachádzalo u svojho tretieho majiteľa, s čím bola spojená aj zmena lakovania
Autobus Citibus pri zastávkovom prístrešku
Jazdený Citelis 12M CNG bol v Pezinku zaradený v poslednom stave z Prostějova
Ani na konečnej pri nemocnici sa cestujúci informácie o MHD nedozvedia
Citelis 12M CNG pôvodom z Prostějova nahradil v pezinskej MHD záložnú Karosu Récreo
Citelis 12M CNG pezinskej MHD pred bránou psychiatrickej nemocnice
Od 1. marca 2024 je pezinská spoplatnená
Interiér jazdeného Citelisu z Prostějova
Nová posila pezinskej MHD nahradila záložnú Karosu C 935 Récreo
Na Novom Zélande pôsobí viacero autobusových karosárskych firiem, firma Fairfax však už tento trh opustila
Zbrusu nový elektrobus Yutong E10 smeruje do centra
Aj Dunedin začal presedlávať na elektrobusy, tento Yutong E10 bol vyrobený v roku 2024
Skupina autobusov postavených firmou GBV NZ na podvozkoch nákladných automobilov Iveco Eurocargo
Skupina autobusov postavených firmou GBV NZ na podvozkoch nákladných automobilov Iveco Eurocargo
#G 37690, linka F70, Deira
#V 34869, Palm Jumeirah
#N 34055, King Salman Bin Abdulaziz Al Saud St
#5009, 7AC 3359, linka 119, Schengenská ul., Terminál 2
Jedným z prírastkov roka 2023 bol aj trolejbus Škoda 32 Tr #3319
Interiér vianočnej električky Ganz UV
Vianočná súprava historických električiek Ganz UV
Yamanote Line je okružnou linkou premávajúcou v centre a širšom centre Tokia a patrí medzi najvyťaženejšie v meste
Modré metro bolo otvorené v roku 1972
Priecestie pred konečnou zastávkou Sangen-Jaya
Na oboch koncoch sa Setagaya Line napája na metro resp. regionálnu železnicu
Všetky električky na Setagaya Line boli vyrobené v rokoch 1999 - 2001
Trať má rozchod 1372 mm, ktorý bol typickým pre tokijské električky, a vedie pomedzi budovy
Na oboch koncoch trate je k dispozícii len jedna koľaj s dvoma nástupišťami, pričom jedno z nich slúži len na výstup a druhé len na nástup cestujúcich
Jedna z dvoch električkových tratí v Tokiu, Setagaya Line, je pozostatkom regionálnej železnice
Systém Yurikamome bol otvorený v roku 1995 a po predĺženiach má dĺžku 14,7 km
Zrekonštruovaná električková zastávka a vedľa nej autobus z roku 1997
Historický vozeň z roku 1926 slúži na vyhliadkové jazdy
Kóči na začiatku roku 2023 prevádzkovalo len tri nízkopodlažné električky dvoch typov, na fotografii Hartram II (lokálny názov typu) z roku 2018
Električka SGP M2d #320 vyrobená v roku 1949 pôvodne jazdia v rakúskom Grazi
Depo električiek v Kóči
#3048, GD 156WL, Dworzec Główn
Durmazlar Panorama v jednokoľajnej úvraťovej konečnej zastávke Wysoka Brama
V čase špičky prechádza po jednotlivých úsekoch električka za električkou
Trojica električiek príbuzých radov 202, 211 a 300 vyrábaných v rokoch 1950 - 1954
#376 z roku 1962 sa manipulačne presúva v protismere pri depe
Normálnorozchodná trať električky vedie pod vyvýšenou úzkorozchodnou (1067 mm) železnicou
15-metrový Little Dancer U
7-kusová séria električiek radu 360 bola vyrobená firmou Nippon Sharyo v roku 1961
Pracovisko vodiča v električke z roku 1961
Značná časť električiek v Nagasaki nesie reklamy
Hirošimské električky premávajú cez viacero nízkych mostov
Posledná z električiek radu 850 z roku 1958 vyrobených firmou Naniwa Kōki v prevádzke v roku 2023
Súbežný úsek železnice a regionálnej električkovej trate s jednotkami Kawasaki Red Wing (227-0) a Alna Kōki radu 3900
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie