imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Proterra ZX5 40’ a Nova Bus LFS v Banffe na linke č. 1
NovaBusy LFS v mestečku Banff
Škoda 10T pod budovou starej radnice
V Tacome jazdia 3 električky Škoda 10T
V roku 2024 niesli všetky tri české električky Škoda 10T reklamu na nemocnicu
Testovacie jazdy električky Škoda 10T
#1009, 江東210あ10-09, linka Tokyo BRT, Shimbashi
Rýcha autobusová doprava (BRT) v Tokyu bola spustená v roku 2020
Trolejbusy dojazdili v sezóne 2018 a od sezóny 2019 ich nahradili elektrobusy
Východný koniec trasy má 300-metrový úsek na povrchu a ďalší 400-metrový zastrešený úsek proti snehu
Interiér elektrobusu z roku 2018
Interiér elektrobusu z roku 2018
Predná časť elektrobusu, ktorého karoséria bola vyrobená v roku 2017, elektrické súčasti doplnené v roku 2018 a k sprevádzkovaniu došlo v roku 2019
6,1 km dlhý tunel pôvodne slúžil na výstavbu priehrady a po jej dokončení bol sprístupnený verejnosti pomocou verejnej dopravy
Začiatok elektrobusovej linky sa nachádza v tuneli pri priehrade
Do vozidiel sa nastupuje naraz, následne pokračujú v konvoji
Centrum Takaoky s električkou
#1006 s maskotom prevádzkovateľa električiek - postavičkou Libooo
#1005 má symbolizovať leví tanec, ktorý je typický pre Takaoku
Električkovú dopravu v Takaoke t. č. zabezpečovalo 5 električiek radu 7070 a 6 nízkopodlažných električiek radu MLRV1000, čo bol na japonské pomery vysoký podiel nízkopodlažných električiek vo vozidlovom parku
Zatiaľ čo prístav presekol električkovú trať, autá dostali most ponad vodu
Električky pôvodne odtiaľto pokračovali ďalej do mesta Toyama
Električka odchádza smerom do regiónu
Pokladňa a súčasne menička peňazí
Aj 11 rokov od prvej inštalácie Doraemon tram je takáto električka stále lákadlom pre turistov
Postupne sa vzhľad Doraemon tram vystriedal na štyroch električkách, keďže vozidlá postupne nabiehali na väčšie (dlhšie) prehliadky, a tak sa prvky komixu Doraemon presunuli na ďalšie vozidlo
Doraemon tram mala pôvodne jazdiť len rok, ale po tom, čo sa stala turistickou atrakciou s ročnou návštevou viac ako 100 tis. cestujúcich, sa opakovane predlžovalo trvanie tejto inštalácie
Električky nazývané Doraemon tram obsahuju grafiky komixu (mangy) Doraemon, ktorého tvorcom bol Fudžiko F. Fudžio, rodák z Takaoky
Doraemon tram na konečnej zastávke električiek v železničnej stanici
Depo električiek Abikomichi
Little Dancer na úseku, kde električka jazdí stredom ulice
Jednoduchá konečná električiek Hamadera eki-mae
Interiér električky Little Dancer Ua s retro poťahmi sedadiel a roletami
V roku 2023 Hankai Tramway disponovala 4 nízkopodlažnými električkami z celkového počtu 35 vozidiel
Prvá nízkopodlažná električka, ktorá bola dodaná v roku 2013
Električka prišla zo segregovaného úseku do uličného priestoru
#100, 9954 GBB, linka LH2, C/ Llobregat
#1006, linka 1, Nádražní ul., obratisko Hlavní nádraží
Tram-train v termináli pred hlavnou stanicou v Saarbrückene
Minibus Chevrolet/Arboc 4500/SOF26D na linke 6 MHD Banff čaká na svoj odchod od jazera Minnewanka do centra mesta Banff
#1008, linka 1, Ul. 28. října, zastávka Náměstí Republiky
#1008, linka 1, Ul. Na Obvodu
Duewag M8S (ex Essen)
#1007, SB SB 2128, linka 102, 1, Am Hauptbahnhof, zastávka Hauptbahnhof
#1004, linka 1, St. Johanner straße
#650, N TX 3650, NM AL 1005, linka E5, Bahnhofsplatz, zastávka Hauptbahnhof
#1008 JBM, 600, linka 13, Plaza Moyúa
Elektrobus smeruje na E. Leclerc
Irisbus Daily / Iveco First FCLLI #1901 vyráža z Florenca k Nemocnici Milosrdných sestier sv. Karla Boromejského
Modernizované električky Duewag/TŚ Ptm z rokov 1972 - 1973 a vedľa nich vozidlá Moderus Beta MF10AC z roku 2020
Interiér električky Alstom/Konstal NGd99
Interiér električky Alstom/Konstal NGd99
#1001, linka 9, Wosia Budzysza, Kaczeńce
#1002, linka 5, Zaspa
#1002, linka 5, Zaspa
Moderus Beta MF10AC
Dve z trinástich 15-metrových električiek Moderus Beta MF10AC dodaných v roku 2020
Moderus Beta MF10AC - 15-metrová nízkopodlažná električka za cca 640 tis. €
Súprava typu HK na linke U3
#100.003-3, E422.0003, Stanica Tábor
#100.003-3, E422.0003, Bechyně, železničná stanica Bechyně
#100.003-3, E422.0003, Bechyně, železničná stanica Bechyně
#100.003-3, E422.0003, Bechyňský most Duha
Elektrický motorový vozeň SWS/MFO Be 4/4 z roku 1971 pôvodne jazdil u železnice ASm
#GR 100111, linka 9, Plazza da la Staziun, Bahnhof
#GR 100104, GR 100106, linka 2, 1, Schulhausplatz
#GR 100103, linka 1, Punt Muragl, Talstation
#GR 100103, linka 1, Punt Muragl
#GR 100112, linka 2, Punt Muragl
#10033, TG 158218, linka 2, Rheinstrasse
#10266, 5, OW 10002, Sarnen, Bahnhofplatz
Električka ULF A #100
Mercedes-Benz Citaro C2 #100 stojí v prestupnom termináli Puntigam Bahnhof
Konečná linky T2 sa nachádza pred vstupom do historického centra
Konečná linky T2
#1009, linka T1, Viale Filippo Strozzi
Sirio vedľa protismerného vyhradeného jazdného pruhu pre sanitky, ktorý vedie k nemocnici
Jednosmerný úsek trate vedený po ľavej strane ulice
Zastávka električiek uprostred kruhovej križovatky
V historickom centre mesta Lucca jazdia minibusy
#1005, linka 3, вулиця Шевченка
Z Prahy zamierila električka T3SUCS #7134 do Mariupolu v roku 2017 a získala evidenčné číslo #1005. V roku 2020 bola prečíslovaná na #743.
Ex Pražská #7134 vyráža na linku 11
Ex Pražská T3SUCS #7134 dostala v Mariupole číslo 1005. V roku 2020 bola prečíslovaná na #743
Ex Košická Tatra T3SUCS #387 v priemyselnej časti Mariupolu
Po tridsiatich rokoch služby v Košiciach ako #389 našla električka T3SUCS #1002 nové miesto v Mariupole
T3SUCS #1005 jazdila v Prahe s číslom #7134. Od roku 2020 dostala v Mariupole číslo 743.
T3SUCS #1009 jazdila v Košiciach s číslom #410
Pohľad do stanice Tanečník
Súprava vlaku OLŽ na čele s motorovým rušňom #DH 100/3 čaká na svoj ďalší výkon v stanici Tanečník
Pohľad do stanice Tanečník
Motorová drezína, vlečný osobný vozeň a motorový rušeň čakajú v depe
Depo Tanečník a prehliadka vozidlového parku OLŽ
Cestovný poriadok vlakov OLŽ pre obdobie 27.4. - 31.10.2019
Vlak OLŽ na čele s motorovým rušňom #DH 100/4 čaká na cestujúcich do stanice Tanečník
Motorový rušeň #DH 100/4
Vlak OLŽ v stanici Sedlo Beskyd čaká na svoj ďalší výkon
Vlak OLŽ v stanici Sedlo Beskyd opúšťajú poslední cestujúci
Vlak OLŽ prechádza záverečným oblúkom do stanice Sedlo Beskyd
Vlak OLŽ prechádza záverečným panoramatickým úsekom neďaleko osady Demänová
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie