imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Elektrobus Proterra ZX5 40’
Proterra ZX5 40’ a Nova Bus LFS v Banffe na linke č. 1
NovaBusy LFS v mestečku Banff
#101, linka 1, Plauer Straße
6-koľajné obratisko Hohenstücken Nord, ktoré počítalo s ďalším rozvojom električkovej dopravy a bolo tiež prispôsobené pre linky systému odvšadiaľ-všade
Električka na miestnej obchodnej ulici
Za konečnou Quatre Cantons sa nachádza depo automatizovaných jednotiek
Jedným smerom jazdia janovské trolejbusy na batérie
Tradičný americký autobus Gillig Low Floor
Škoda 10T pod budovou starej radnice
V Tacome jazdia 3 električky Škoda 10T
V roku 2024 niesli všetky tri české električky Škoda 10T reklamu na nemocnicu
Testovacie jazdy električky Škoda 10T
Medzi Federal Way a Tacomou premáva popri iných linkách aj linka 500
Súčasťou skanzenu Shantytown Heritage Park je muzeálna železnica Infants Creek Tramway
Upozornenia pre cestujúcich
Metro Tenerife má podobne ako väčšina nových električkových prevádzok rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V
Električka stúpa od oceánu (v diaľke) až do výšky približne 550 metrov
Na trase oboch električkových liniek je množstvo kruhových križovatiek, na ktorých sú priecestia riadené svetelnou signalizáciou
Vzhľadom na kopcovitý charakter Santa Cruz a okolia je priemerné stúpanie trate linky 1 je viac ako 4 %
Koniec 12,5 km dlhej linky L1, ktorá z výšky niekoľko metrov nad morom vystúpi až do výšky 550 metrov
Súprava dvoch električiek dĺžky 32,2 metra zastavila na nástupišti určenom len pre jednu električku
Trolejbusy po Zentralstrasse premávajú na batériový pohon. Od zastávky Neuhausen, Zentrum pokračujú opätovne bez batérií
Hess Swisstrolley 3 #106 na zastávke Neuhausen, Zentrum
Vysokopodlažný a nízkopodlažný Hess v prestupnom uzle Place Pury
#1035+1036 pri križovaní dráhy so železnicou
#1029+1030 v konečnej stanici Kenchō-mae
Obe linky monorailu končia v stanici Chiba-Minato
Vodíkový autobus na časti BRT spustenej v apríli 2023
BRT bol sprevádzkovaný s na japonské pomery špeciálnymi vozidlami - kĺbovými dieselovými autobusmi a 12-metrovými vodíkovými autobusmi
#1009, 江東210あ10-09, linka Tokyo BRT, Shimbashi
Rýcha autobusová doprava (BRT) v Tokyu bola spustená v roku 2020
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 10000 dodaného v rokoch 2006 - 2010
Jednotka Hitachi radu Tokyo Metro 10000 dodaného v rokoch 2006 - 2010
Elektrobusy na linke cez tunel Kanden sú prvými v Japonsku s pantografovým nabíjaním
Trolejbusy dojazdili v sezóne 2018 a od sezóny 2019 ich nahradili elektrobusy
Východný koniec trasy má 300-metrový úsek na povrchu a ďalší 400-metrový zastrešený úsek proti snehu
Interiér elektrobusu z roku 2018
Interiér elektrobusu z roku 2018
Predná časť elektrobusu, ktorého karoséria bola vyrobená v roku 2017, elektrické súčasti doplnené v roku 2018 a k sprevádzkovaniu došlo v roku 2019
6,1 km dlhý tunel pôvodne slúžil na výstavbu priehrady a po jej dokončení bol sprístupnený verejnosti pomocou verejnej dopravy
Začiatok elektrobusovej linky sa nachádza v tuneli pri priehrade
Do vozidiel sa nastupuje naraz, následne pokračujú v konvoji
Centrum Takaoky s električkou
#1006 s maskotom prevádzkovateľa električiek - postavičkou Libooo
#1005 má symbolizovať leví tanec, ktorý je typický pre Takaoku
Električkovú dopravu v Takaoke t. č. zabezpečovalo 5 električiek radu 7070 a 6 nízkopodlažných električiek radu MLRV1000, čo bol na japonské pomery vysoký podiel nízkopodlažných električiek vo vozidlovom parku
Zatiaľ čo prístav presekol električkovú trať, autá dostali most ponad vodu
Električky pôvodne odtiaľto pokračovali ďalej do mesta Toyama
Električka odchádza smerom do regiónu
Pokladňa a súčasne menička peňazí
Aj 11 rokov od prvej inštalácie Doraemon tram je takáto električka stále lákadlom pre turistov
Postupne sa vzhľad Doraemon tram vystriedal na štyroch električkách, keďže vozidlá postupne nabiehali na väčšie (dlhšie) prehliadky, a tak sa prvky komixu Doraemon presunuli na ďalšie vozidlo
Doraemon tram mala pôvodne jazdiť len rok, ale po tom, čo sa stala turistickou atrakciou s ročnou návštevou viac ako 100 tis. cestujúcich, sa opakovane predlžovalo trvanie tejto inštalácie
Električky nazývané Doraemon tram obsahuju grafiky komixu (mangy) Doraemon, ktorého tvorcom bol Fudžiko F. Fudžio, rodák z Takaoky
Doraemon tram na konečnej zastávke električiek v železničnej stanici
Vlaky, ktoré našli druhý život na ostrove Šikoku
Konečná stanica Kotoden-Kotohira sa nachádza pod obľúbeným chrámom, ku ktorému vedie 1368 schodov
Dvojkoľajný úsek prechádza obytnými štvrťami
Viac ako 60-ročná súprava vozňov pri hrade
V stanici Kawaramachi je možné prestúpiť medzi všetkými troma linkami Kotodenu
Interiér vozňa radu 1080 z prelomu 1950. a 1960. rokov
#10593, ZS 145MM, linka 812, Al. Wyzwolenia, zastávka Plac Rodła
#10544, 1221, 1223, 1844, ZS 021PR, ZS 025PR, ZS 681KE, ZS 841LX, linka 57, 63, 92, 99, Ul. Świętej Barbary, zastávka Kollataja
Depo Kamikumamoto s električkami vyrobenými v rokoch 1951 (#1063) a 1957 (#1094)
Interiér #1092 z roku 1957
Pracovisko vodiča v električke #1092 z roku 1957
#1012, Hiroshima Port
T. č. posledná električka JTRAM radu 1000, s celovozidlovou reklamou na animovaný vláčikový seriál Chuggington
Električka s prezývkou Green Mover Lex z radu 1000, ktorého vozidlá boli dodávané v rokoch 2013 - 2020 v počte aspoň jedno vozidlo každý rok
Električka z roku 1929 v bežnej prevádzke aj v roku 2023
Depo električiek Abikomichi
Little Dancer na úseku, kde električka jazdí stredom ulice
Jednoduchá konečná električiek Hamadera eki-mae
Interiér električky Little Dancer Ua s retro poťahmi sedadiel a roletami
V roku 2023 Hankai Tramway disponovala 4 nízkopodlažnými električkami z celkového počtu 35 vozidiel
Prvá nízkopodlažná električka, ktorá bola dodaná v roku 2013
Električka prišla zo segregovaného úseku do uličného priestoru
Vyhliadková električka má rolety s očami
Mávajúci personál láka deti do rozprávkovej električky pri príležitosti japonského dňa detí
Špeciálne dizajnovaný interiér vyhliadkovej električky s motívmi seriálu Chuggington
K jediným dvom nízkopodlažným električkám pribudla v roku 2018 tretia rovnakého typu, ktorá je upravená na vyhliadkové jazdy a slúži výlučne na komerčnú dopravu
Konečná električiek oproti železničnej stanici, kam práve prišla vyhliadková električka v tvare lokomotív zo seriálu Chuggington
Merkavim / MAN A22
VarioLF2R.E #1099 + VarioLFR.E #1605 na vynovenom Mendlovom nám.
#109, linka 2, Bahnhofplatz
Prvý z winterthurských trolejbusov Swisstrolley ako výcvikové vozidlo
Autobus pri subtilných lampách v autobusovom termináli
Prestup medzi autobusmi, vlakmi a lanovkou
Detail čela električky Waldenburgerbahnu
Konečná "malej" železnice pri "veľkej" železnici v Liestale
Interiér 45 m dlhej električky Tramlink
Pôvodné romanticky pôsobiace depo nahradilo nové a väčšie, pričom prednosť dostala účelnosť
Kompletne prestavaná trať Waldenburgbahnu a s novými 2400 mm širokými električkami bola otvorená v decembri 2022
Piktogramy na dverách vybavených tlačidlami EAO série 57
Pracovisko vodiča v Tramlinku
Vnútorný informačný systém v električke Tramlink
Interiér električky Tramlink
Interiér električky Tramlink
Interiér 45 m dlhej električky Tramlink
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie