imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Via Dante Alighieri: ulica dokumentujúca vývoj dopravy v Cagliari v posledných desaťročiach
Vzhľadom na to, že všetky prevádzkované trolejbusy už disponujú alternatívnym pohonom, pri ceste do depa nemusia využívať manipulačnú trolejbusovú trať
Spoločné depo pre trolejbusy a autobusy
Citaro pod trolejovým vedením
Minibus v bráne, cez ktorú do roku 1971 jazdili aj trolejbusy
Citaro pod trolejovým vedením, ktoré sa po rozsiahlych redukciách trolejbusových liniek využíva len na jazdy do depa
Miesto pre cestujúcich na vozíkoch je vybavené dvoma tlačidlami a dvoma kontrolkami
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Zastávka električiek pred železničnou stanicou
Električková trať v Sassari je jednokoľajná s výhybňami napriek tomu, že bola otvorená v roku 2006
Električka na konečnej v centre mesta, ktorá bola otvorená ako prvá časť električkovej siete v roku 2006
Stretnutie vlaku a električky na železničnej trati
Dvere v električke Sirio otvárajúce sa dovnútra
Električka prichádza po jedinej železničnej koľaji určenej aj pre električky
Električky CAF Urbos 3 v Cagliari majú dĺžku 32,9 metra
Jedna z električiek Škoda 06T sa skúšala aj v Bratislave na o 50 mm širšom rozchode, nešlo však o konkrétne vozidlo na fotografii
Cagliari má k dispozícii 9 električiek Škoda 06T
Niektoré trolejbusy premávajú na diesel aj tam, kde môžu využiť trolejové vedenie
Trolejbusy do mesta Quartu Sant'Elena nahradili pôvodnú prímestskú električkovú trať
Trolejbusová linka QEX je síce oficiálne expresná a niektorí ju označujú ako BRT, ale v skutočnosti na mnohých úsekoch stoja trolejbusy v zápche s autami
16 trolejbusov Škoda 26 Tr vybavených dieselagregátom bolo dodaných v roku 2012
14 trolejbusov A330T bolo dodaných v roku 2016, z nich 10 je vybavených dieselagregátom a zvyšné štyri trakčnými batériami
QR kód nad dverami obsahuje číslo vozidla a pomocou neho sa validuje lístok v mobilných aplikáciách
Starší označovač cestovných lístkov, v diaľke novšia čítačka čipových kariet
Zmeškaný spoj linky 5, ktorý bol medzičasom predbehnutý ďalším vozidlom jazdiacim na tej istej linke
Z dvoch zostávajúcich trolejbusových liniek iba linka 5 jazdí do kopcov
Predstaničný priestor prišiel o trolejbusové trolejové vedenie a predtým aj o električkovú trať, ktorej pozostatok je sotva vidieť v ľavej časti fotky
Trolejbusová linka 5 sa počas jesene 2024 dostala k stanici len v jednom smere
Natrolejenie sa nevydarilo, zberač sa zasekol v trolejovom vedení
Linka QEX (Quartu Express) vznikla ako náhrada za trolejbusovú linku 31 v roku 2022
Všetky trolejbusy sú v Cagliari od roku 2016 hybridné, z nich prevažná časť je vybavená dieselovým agregátom, zvyšok trakčnými batériami
Škoda 06T sa počas búrky presúva na nástupište linky 1 po koľaji, ktorá by mala slúžiť pre linku 2, ktorá však v čase fotografovania nepremávala
Jediným novým úsekom električkovej siete, teda takým, ktorý nebol konvertovaný zo železnice, je 2 km dlhý úsek od terminálu San Gottardo k poliklinike (stav v roku 2024)
Prestupný uzol medzi električkami a vlakmi sa nachádza za Cagliari, v mestečku Monserrato
New Flyer XD40 na linke č. 90
Súpravy SIEMENS SD160 a S200 na modrej linke
School Bus a Flixbus na jednom parkovisku v kanadskom Banffe
Elektrobus Proterra ZX5 40’
Proterra ZX5 40’ a Nova Bus LFS v Banffe na linke č. 1
NovaBusy LFS v mestečku Banff
Víkendová výprava predstavuje tri električky, ktoré striedavo jazdia na dvoch linkách v polhodinovom intervale
Prechod trate zo stredovej polohy do krajnej
Podobne ako inde, aj v Dessau sa v 1950. rokoch plánovalo nahradenie električiek trolejbusmi a neskôr autobusmi
Historická električková hala
Na konečnej linky 1 sa nachádza koľajový triangel, kde je možné otáčať jednosmerné vozidlá
Nízkopodlažné električky Leoliner z roku 2006 zachránili električkovú dopravu v Halberstadte pred zrušením
Obratisko Kannenstieg a k nemu vedúca trať boli vybudované v rokoch 2018 - 2021
Jednokoľajná prevádzka počas rekonštrukcie trate
#1331 na začiatku jednokoľajného úseku
#1305, linka 10, Breiter Weg
Vjazdu áut na stavenisko bránia závory, ktoré sa otvárajú až v tesnej blízkosti električky
Obratisko električiek Reform, ktoré bolo otvorené v roku 2012
Električka prechádza pri rampe do cestného tunela
Rozšírenie električkovej siete o prepojovaciu trať pri hlavnej stanici bolo dokončené v roku 2020
Električky v revitalizovanom priestore, ktorý patrí mestskej doprave, chodcom a cyklistom
Zastávka električiek v revitalizovanom priestore pri hlavnej železničnej stanici
Mestská koľajová doprava v Magdeburgu mala vo svojich začiatkoch rôzne podoby - konku (1877), parnú tramvaj (1887) a električku (1899)
#101, linka 1, Plauer Straße
6-koľajné obratisko Hohenstücken Nord, ktoré počítalo s ďalším rozvojom električkovej dopravy a bolo tiež prispôsobené pre linky systému odvšadiaľ-všade
Ulica s mostom v centre mesta vyhradená pre MHD
Električka na miestnej obchodnej ulici
Brandenburg už očakáva nové električky Škoda 48T, v roku 2024 ešte jazdili staré vozidlá od ČKD-Tatra
Predchodcom električiek v Brandenburgu boli konské tramvaje, ktoré tu začali jazdiť v roku 1897
SOR CNG 12 v pezinskej "vozovni"
Šampionát TRAM-EM 2024
Vozidlové informačné displeje sa dajú použiť aj na propagáciu voľných miest pre vodičov
#12226, SK63 AVE, linka 143, Charles Street
#15382, YT09 ZCA, linka 1, Piccadilly
#11864, SK24 CLV, London Road
#19474, MX58 UTN, Barton Dock Road
Wright Eclipse Gemini 2 pod hradom Rushen, ktorého výstavba prebiehala v 10. - 16. storočí
#175, LMN-175-K, linka 6, Douglas, Peel Road
Motorový vozeň #29 z roku 1904 čaká na dokončenie rekonštrukcie
Jeden z otvorených motorových vozňov
Citaro prechádza popri pozostatkoch neslávne známeho zábavného parku Summerland
Trať je dlhá 0,9 km a má rozchod 610 mm
Pohľad z otvoreného vlečného vozňa
#9 + 40 na východiskovej zastávke Derby Castle na okraji Douglasu
Prestup medzi konskou železnicou a elektrickou železnicou
Na električke #2 je vidno 131 rokov prevádzky
Pri rekonštrukcii trate v rokoch 2016 - 2021 bola snaha presunúť koľaje konky zo stredu cesty bližšie k moru, čo sa však nestretlo s pochopením obyvateľov a tak aj po rekonštrukcii koľaje zostali na pôvodnom mieste
Železnica prechádza cez pasienky
9 km dlhá železnica má len jednu medziľahlú stanicu, nazvanú Bungalow
#7 z roku 1894 s pôvodnou farebnou schémou v súprave s vlečným vozňom #40
#2 + 41 na súbežnom úseku so železnicou na horu Snaefell
Krátko počas výstavby a po nej mala železnica na horu Snaefell duálny rozchod 914 a 1067 mm umožňujúci jazdu vozidiel z ostatných železníc na Ostrove Man
27 km dlhá elektrická železnica bola vybudovaná v rokoch 1893 - 1899
Konka v Douglase jazdí s prestávkami od roku 1876
Stretnutie ULFov na hlavnej stanici, pričom linka 1 je tu mimoriadne počas výluky
#8038, W 4750 LO, linka 13A, Wiedner Gürtel, Hauptbahnhof
Regionálne autobusy smerujú na hlavnú stanicu
Regionálne vlaky na hlavnej stanici v Linci
Historická električka Grazer Waggonfabrik / Österreichische Siemens-Schuckert-Werke z roku 1911
Trať prudko klesá od stanice k jazeru
Najväčšou komplikáciou pri spojení Traunseebahn a gmundenskej električky bol most ponad rieku Traun
Linka 2 v lokalite Riečka
Ford Transit Custom bol nahradený Renaultom Trafic
Trubačov vrch a výhľady do Priehaliny
Renault Trafic III #DT-898DN v lokalite Jarabovci
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie