imhd.sk
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Nájdi text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
MHD na Slovensku
Články
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Zábava
Sci-fi Bratislava
Sci-fi Košice
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
sk
English
Slovensko a svet
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
MHD na
Slovensku
Menu
Galérie
›
Vyhľadávanie
Škoda 15T #9303 prechádza cez Vlastinu ulicu
Škoda 15T #9303 prichádza z centra do zastávky Vlastina
Vlastina ulice po vybudovaní električkovej trate na Dědinu
Pohľad v smere z centra na Drnovskú ulicu
Konečná Dědina s električkou Škoda 15T #9315
Súpravy na konečnej Slivenec
Dve súpravy T3 v zastávke Náměstí Olgy Scheinpflugové
Prichádzajúca súprava T3 do zastávky Náměstí Olgy Scheinpflugové
Električka smeruje z Libuše cez Modřany do centra mesta
KT8D5.RN2P 9055 už stiahla pantograf, s ktorým prišla do Libuše a zmenila cieľ na transparente
Škoda 36 Tr sa nabíja na Palmovke
Škoda 36 Tr dorazila do Miškovíc
Škoda 36 Tr na Palmovke
Prístrojovka a priestor vodiča v Škode 36 Tr
Interiér trolejbusu Škoda 36 Tr zozadu
Interiér trolejbusu Škoda 36 Tr Temsa
Trolejbusy v Prahe zatiaľ jazdia iba cez víkend pre nedodanie vozidiel
Pôvodne bratislavská K2 zrenovovaná ako historické vozidlo v Prahe
Pôvodne bratislavská K2 zrenovovaná ako historické vozidlo v Prahe
Pôvodne bratislavská K2 zrenovovaná ako historické vozidlo v Prahe
Pôvodne bratislavská K2 zrenovovaná ako historické vozidlo v Prahe
Pôvodne bratislavská K2 zrenovovaná ako historické vozidlo v Prahe
Riadiaci pult v pražskej historickej K2
Pôvodne bratislavská K2 s panorámou Prahy
Pôvodne bratislavská K2 po renovácii v Prahe ako historické vozidlo
Pôvodne bratislavská K2 po renovácii v Prahe ako historické vozidlo
Pôvodne bratislavská K2 po renovácii v Prahe ako historické vozidlo
Pôvodne bratislavská K2 po renovácii v Prahe ako historické vozidlo
Električka na High Street v centre mesta
Zastávka Oldham King Street
Union Street v Oldhame, električka smerujúca do Rochdale smeruje k zastávke Oldham Central
Union Street v Oldhame, električka smerujúca do Rochdale vychádza zo zastávky Oldham King Street
Union Street v Oldhame, električka sa blíži k zastávke Oldham King Street
Union Street v Oldhame medzi zastávkami Oldham Central a Oldham King Street
Električková zastávka Oldham Central
Union Street v Oldhame i s električkovou zastávkou Oldham Central. Kde nie je miesto na zastávku bokom vedľa cesty, musia autá odbočiť na obchádzku
Električka na zastávke Oldham Central, ktorá zaberá celú šírku ulice
#3068, 67408, SN13 CKE, linka 5, 425, Oldham, Union Street
#3068, linka 5, Oldham, Union Street
#3115, linka 5, Oldham, Union Street
Električka #3120 na Union St. smeruje do Rochdale
Električka #3120 na Union St. smeruje do Rochdale
Električka #3052 opúšťa zastávku Oldham Mumps a smeruje na hlavnú ulicu Union St. na svojej ceste do centra Manchestru
Po výstavbe mestského úseku električky odbočia smerom do centra Oldhamu. Pôvodná trať mimo centrum Oldhamu tak zostala opustená
Po výstavbe mestského úseku električky odbočia smerom do centra Oldhamu. Pôvodná trať mimo centrum Oldhamu tak zostala opustená
Tadeto jazdili chvíľu električky
Tadeto viedla kedysi železničná trať a chvíľu aj električka, dnes preložená do hlavnej ulice Union St. v Oldhame
Než jazdila električka po hlavnej ulici centra Oldhamu, pokračovala cez vozovku na bývalé železničné teleso
Než jazdila električka po hlavnej ulici centra Oldhamu, pokračovala cez vozovku na bývalé železničné teleso
Zastávka Oldham Mumps
#3067, linka 5, Zastávka Oldham Mumps
Zastávka Oldham Mumps
Miesta pre dvojkoľajnú električkovú trať vedľa železnice nebolo dosť. Aj jednokoľajka je riešením
Konečná Rochdale je dvojkoľajná
Konečná Rochdale je dvojkoľajná
Jednokoľajný úsek trate v uliciach Rochdale tesne pred konečnou
Koncový úsek trate v uliciach Rochdale
Medzi stanicami Newbold a Rochdale Railway station je aj jednokoľajný úsek
Medzi stanicami Newbold a Rochdale Railway station je aj jednokoľajný úsek
Trať medzi stanicami Shaw and Crompton a Newhey
Časť električiek na radiále do Rochdale (každý druhý spoj) končí v stanici Shaw and Crompton
Časť električiek na radiále do Rochdale (každý druhý spoj) končí v stanici Shaw and Crompton
Zastávka West Didsbury s električkou linky 5 smerujúcou do Rochdale
Cestovné poriadky autobusov sú veľmi jednoduché
#3081 pri zastávke Didsbury Village
Električka vchádza na konečnú EastDidsbury. V pozadí koľajové spojky umožňujúce vjazd a výjazd na obe nástupištia
Konečná East Didsbury – parkovisko „park & ride“ je slušne využité i v nedeľu
Konečná East Didsbury
Konečná East Didsbury – ďalej to už naozaj nejde
Konečná East Didsbury – ďalej to už naozaj nejde
Konečná East Didsbury
Trať do Didsbury
Trať liniek 5 a 6 medzi zastávkami Trafford Bar a Firswood
Električka #3120 smerujúca do Ashtonu sa už vracia zo zachádzky od Media City UK. Na to, aby sa dostala na správnu koľaj smerom do centra mesta, bude ešte musieť prejsť cez koľajovú spojku
Električka #3120 na jednokoľajnom trojuholníku odbočuje smerom k Media City UK
Električka na koľajovej spojke prechádza do protismeru
Električka #3120 v smere z Ecclesu, na to, aby mohla odbočiť smerom k Media City UK, sa potrebuje dostať najprv do protismeru
Eccles, zastávka Broadway, autá v tomto úseku smú na cestu
Zastávka New Islington s hypermodernou zásavbou
Aj interiér nových električiek T5000 je pre cestujúcich úplne bez bariér
Električka #3120 prichádza na zastávku Edge Lane, ktorá je uprostred Manchester Rd. Auto, ktoré by potrebovalo odbočiť, električku nezdržiava, keďže vyčkávacie miesto sa nachádza mimo koľajiska
Zastávka Edge Lane
Konečná električky v Ashton-under-Lyne
#3116, linka 3, Ashton-under-Lyne, konečná
Schéma linkového vedenia na predajnom automate
#3112 na konečnej v Ashton-under-Lyne
Električky i autá disciplinovane na jednej ceste
Električka #3116 medzi zastávkami Velopark a ClaytonHall ešte využíva priestor mimo vozovky
Za zastávkou Clayton Hall v smere do Ashtonu sa električka musí uskromniť so spoločnou komunikáciou s ostatnou dopravou (Manchester Rd.)
Kde sa len dá, električka je vedená mimo vozovku (úsek medzi zast. Velopark a Clayton Hall)
Električka prišla do stanice Clayton Hall na pomedzí Manchestru a Droylsdenu
Okolo koľajovej spojky medzi zastávkami Velopark a Etihad Campus, umožňujúcej obrat pravidelnej linky č. 7 ako aj mimoriadnych posilových spojov, prechádza električka #3069 smerujúca do stanice Etihad Campus a ďalej do centra Manchestru
Spojka medzi zastávkami Velopark a Etihad Campus je dostatočne dlhá, aby sa na nej mohli odstaviť električky, pripravené na odvoz divákov po zápase
Velopark
Velopark – pohľad na štadión Manchester City
Zastávka Velopark
#3088, linka 3, Velopark
Zastávka Etihad Campus je východiskovou pre štadión Manchester City
Zastávka Etihad Campus je východiskovou pre štadión Manchester City
Trasa do Ashtonu – zastávka Etihad Campus
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie