Nasledujúca otázka bude mierne OT, ale keďže železničných maniakov je tu určite dosť, píšem ju aj sem a snáď mi niekto odpovie: Ako sa dá najlacnejšie ísť vlakom trasa Bratislava - Lisabon a späť (tam aj späť v odstupe cca týždňa)? Aká zľava by sa dala použiť? Dík.
Mňa prekvapilo porovnanie nákladov na kilometer v prípade klasického koľajového zvršku a toho koľajnicovo-gumokolového. Nechápem, ako môže byť náklad na klasickú trať o 5 mil. € viac. A ak aj to aj majú podložené nejakým rozborom, tak tieto špecifické vozidlá stáli určite oveľa viac.
Ako to, že namá problém s výhybkami? Však vodiacu koľajnicu to má a predpokladám, že aj kolesá s okolesníkmi po oboch stranách kolies, tak isto asi aj výhybky.
na zaklade mojich znalosti azbuky z piatej triedy ZS (ktore som daavno zabudol) tipujem ze na fotke je napisane "Detske sanatorium", Suprava vagonov.... a na predchadzajucej stranke su tie fotky v kategorii Moskva - Tramvajove depo Imeni Rusakova (c. 5)
noo nechapem tie naklady na kilometer, to su jake palky!!! a inak je to asi lepsie bo to nema problem s vyhybkami:)) ale zase mi to pride viac ako trolejbus nez ako elektricka... podla mna je elektricka proste na kolajach... zaujimalo by ma aky povrch ma ten ich pruh po ktorom to jazdi... bo ak asfalt tak velmi skoro budu mat v tom asfalte kolaje ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
COLOR