Pozrite si nových koordinátorov pri Európskej komisii pre koridor TEN-T.
https://ec.europa.eu/transport/themes/infrastructure_en
Podľa ich životopisov, mnohí z nich sú z ministerstiev dopravy jednotlivých krajín alebo v tomto odvetví dlhodobo pracovali, iní aspoň z prostredia riadenia veľkých investičných projektov. Ale sú tam aj ľudia, ktorí doteraz v doprave nepracovali nikdy, viď životopisy. (Napríklad sociologička.) Možno niekto namietne, že koordinátor nemusí vedieť nič o doprave a môže to byť pokojne hoci aj historik umenia. Prečo potom ostatné krajiny tam dali ľudí, ktorí sa dlhodobo venovali doprave a nie napríklad nejakých šikovných právnikov?
https://ec.europa.eu/transport/themes/infrastructure_en
Podľa ich životopisov, mnohí z nich sú z ministerstiev dopravy jednotlivých krajín alebo v tomto odvetví dlhodobo pracovali, iní aspoň z prostredia riadenia veľkých investičných projektov. Ale sú tam aj ľudia, ktorí doteraz v doprave nepracovali nikdy, viď životopisy. (Napríklad sociologička.) Možno niekto namietne, že koordinátor nemusí vedieť nič o doprave a môže to byť pokojne hoci aj historik umenia. Prečo potom ostatné krajiny tam dali ľudí, ktorí sa dlhodobo venovali doprave a nie napríklad nejakých šikovných právnikov?
Vladimír
Ja som len konštatoval, že po vstupe RJ na trh je celkový počet spojov na trase NR - BA nižší. Pre overenie tohto tvrdenia som spočítal spoje na tejto trase v uvedenom smere, s porovnaním začiatku decembra 2014 (zdroj: zastávkový CP z ASNR) a k dnešného dňa (zdroj: cp.sk). Osobitne uvádzam počet spojov v stredu a v sobotu.
streda: pokles z 80 na 59 spojov
sobota: pokles z 39 na 37 spojov