Pamätám sa, že pred niekoľkými rokmi existovalo autobusové spojenie Slovenska s južnými Čechmi cez Rakúsko.Tuším to niekto prevádzkoval cez Eurolines (Slovak Lines? Eurobus?). Teraz je to Flixbus. http://portal.cp.sk/Data/pdf/L707902_180726_57539.pdf
Ako prvé mi udrelo do oči, že sa vo vozňoch Bmpz používajú tie isté sedadlá ako v rakúskych cityjetoch. To sú ale vlaky na prímestskú/regionálnu dopravu. Je teda otázne, či je to vhodný typ sedadiel na diaľkovú dopravu...
(Vtipné je, že na druhej strane do S-Bahn-verzie cityjetov nie sú vhodné, lebo sú moc mohutné a zaberajú priestor ? )
Ten stolík v strede kupé je tiež terno keď bude človek sediaci pri okne chcieť von...
Okrem toho sa mi asi staré farby páčili trochu viac (hlavne červená prvá trieda)...
Mne osobne sa to páči.
Pri Bmpz vidno, že vozeň Bmpeer (Bdmpeer) stačí iba zopár kozmetických zmien a hneď vyzerá ešte luxusnejšie.
Bmz svoj prapôvod vo vozňoch Bmeer nezaprie (kladivkový náter na ráme oddeľujúcom kupé a chodbu a na dverách), ale inak vyzerá super.
Ampz a reštaurák vyzerajú veľmi super, ale rád si počkám s hodnotením, až budú prvé kúsky hotové.
Ja budem rád, ak s modernizačnými prvkami sa podobne ako pri Bpeer (a Bmeer) bude pracovať aj s ďalšími vozňami (Beer) a zároveň bude dostatok náhradných dielov na ich údržbu (nech sa nestáva, že miesto vodovodnej batérie o pár rokov vo WC nájdeme kúsok hadice a podobne. ?
Som zvedavý, aké to bude naživo. Z fotiek+videa sa mi pozdáva akurát reštaurák. Druhá trieda mi príde dosť chladná, navyše ten svetlý drevený obklad fakt vyzerá ako sololit spred 40 rokov a nie modernizácia...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
40% clo na bicykle ?
https://electrek.co/2018/07/20/europe-e-bike-china-dumping-tariffs/