IC vlaky objednané každé dve hodiny, aj 4 páry oproti trom znamenajú následné sťažnosti na EK, súdy, deštruizmus trhu. V takom prípade môžme zabudnúť na vstup nejakého iného súkromného dopravcu na trh SR. Iba hlupák by svoju investíciu vystavil neférovému konkurenčnému ataku štátnych psychopatov, keď môže ísť kdekoľvek inde.
O nahrádzaní štátnou objednávkou rozprávajú tí, čo nerozumejú odkiaľ sa tie peniaze štátu berú. Z cudzieho krv netečie.
Moze byt. Len to nebolo doteraz nijak zazdrojovane.
Stale su tu ale tri moznosti:
a) Vyklad MD CR je zly.
b) Krok MD CR bol motivovany politicky, alebo v snahe vyhnut sa sudu
c) Dany zakaz ma podmienky, ktore v CR naplnene boli a u nas nie - preto zakaznika opakovane ziadam o zazdrojovanie legislativy
K poslednému odstavcu - diskriminácia a nehospodárne vynakladanie spoločných prostriedkov (objednávanie vlakov s dotáciou tam, kde je schopný dopravné postreby zaistiť niekto iný bez dotácie.
Slovensko môže spraviť jednu vec: Oznámiť, že plánuje zaviesť IC BA - KE v dvojhodinovom takte. Ak na to Jančura nebude reagovať, tak to môžu objednať u ZSSK.
Ja som nenapisal ze ju spominas, len ze verklikujes Jancurove teorie Takmer doslovne!
V danom odstavci si uviedol ze niekto podal zalobu a ze je to v rieseni. Ja ked zajtra podam trestne oznamenie ze si niekoho zabil tak to tiez bude preverovane, ale to neznamena ze si niekoho zabil. Dalej si v nom uviedol ze MD zrusilo objednavku, co nikto nikdy nespochybnil.
Stale si neuviedol o porusenie akej legislativy ma ist. Ked nie si schopny doplnit ani tak elementarnu informaciu, tak tvoje tvrdenia tazko mozno povazovat za relevantne.
Pravnu analyzu spracovavat nemusis, staci len uviest na aky predpis sa odvolavas. Je zabavne ked ako podklad pouzivas tlacovky jednej zo stran - preto spominam Jancuru, lebo len papagajujes jeho tvrdenia.
To ze MD zrusilo objednavku neznamena ze ju zrusilo z dovodu ktory uvadzas ty. Opakujem: korelacia vs. kauzalita.
Stale si nevyriesil tie rychliky BA-KE ("ine zastavky" su mega argument, navyse neaplikovatelny, lebo IC by zrejme mali ine zastavky ako RJ) a neodpovedal na tie tri priklady
V prvom rade odmietam spracovávať právne analýzy pre účely tejto diskusie (z časových dôvodov).
Kvalite diskusie by prospelo odfiltrovanie posadnutosti Jančurom, keďže riešime podmienky, za ktorých by bolo možné prevádzkovať IC, nie Jančuru. Nerozumiem, prečo máš potrebu v dvoch ostatných príspevkoch argumentovať Jančurom.
Právnu analýzu nahradím popisom stavu v ČR:
Žalobu na ochranu hosp. súťaže podali obaja súkromní dopravcovia, UOHS rieši problém už viac než dva roky, po požiadavke na prevádzkovanie spojenia súkromným dopravcom ministerstvo hneď ruší objednávku od ČD (Brno aj Ostrava).
Prečo sa na to oni nevydlabú a neprehlásia všetko za dopravnú obslužnosť? Veď sú to všetko "výmysly Jančuru", ktoré sa dajú jednoducho zmiesť zo stola. Prečo ešte nerobíš právneho poradcu MD ČR?
Prekvapivo rovnaký názor má aj slovenský Inštitút pre zábavu a hospodárstvo.
Divné, že aj v ČR sa riadia mojim výkladom práva a vlaky Praha - Ostrava boli nútení vyradiť z objednávky. A to ani nie som zástupca Európskej únie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
O nahrádzaní štátnou objednávkou rozprávajú tí, čo nerozumejú odkiaľ sa tie peniaze štátu berú. Z cudzieho krv netečie.