Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Częstochowa. Czesko-włoski silnik znowu uziemił hybrydy
http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/czestochowa-czeskowloski-silnik-znowu-uziemil-hybrydy-51734.html
Motory Tedomu získavajú "renomé" aj potom, čo prestali vyrábať autobusy...
Ľudia nemecky hovoriaci, znalci viedenskej MHD, ako to momentálne vyzerá s plánovaným predĺžením linky U1 až do Oberlaa? Má to byť dokončené ešte tento rok alebo budúci (2017)? Má to byť na viac etáp ako bola U2 smerom na Seestadt alebo to plánujú spustiť naraz?
Reakcia na: zakaznik #4490:
Otázka je, či niečo také by vedeli vyrobiť aj na podmienky Slovenska...
Taškent si zvolil cestu preferencie autíčok na úkor električiek.
Do konca roka 2016 plánuje zlikvidovať svoju električkovú prevádzku.
http://transphoto.ru/news.php?cid=221
Der heurige Tramwaytag am 3. September in der Betriebsgarage Raxstraße stattfinden.

Tento rok to vyzerá na netramvajovo-autobusovo-futbalový Tramwaytag.
Built for transit agencies. Get set up instantly, and start planning better transit.
http://getremix.com/
Toto je oveľa lepšie, než plánovanie vyDICané z prsta. ?
Reakcia na: Dispecer #4487:
DPMB v nedavnej dobe vypracoval pekne a velmi prehladne schemy vyznamnych prestupnych bodov, ktore sa nachadzaju na danych zastavkach aj na internete: http://dpmb.cz/?seo=schemata-dopravnich-uzlu

Problem ktory opisujes som mal aj ja, ale uz je minulostou 🙂 Hovorim ako cestujuci co tam je cca raz tyzdenne, ale okrem elektriciek tu siet skoro vobec nepozna, takze autobusove/trolejbusove zastavky musi vzdy hladat "nanovo" 🙂
Reakcia na: S499.1023 #4486:
Ja som bol v Brne naposledy v 2011, ale pamätám si, že s orientáciou na zastávkach som mal niekedy trošku problém - hlavne nájsť to správne stanovište na väčších zastávkach ako je Hlavní nádraží, či (tuším) Česká, ale neviem, či sa to nejako za tých 5 rokov zmenilo... Inak v podstate súhlasím s tebou. Aj tie pásma by mu mohol niekto objasniť prečo vlastne existujú... ?
Reakcia na: Dispecer #4485:
Ako má niekto podobný názov zamestnania ako "marketér", tak je to debil. Nenašiel som v jeho článku nič prínosné, čo by naozaj stálo za zamyslenie.
MHD nerozváží maso
http://www.scmagazine.cz/casopis/00-16-00-16/mhd-nerozvazi-maso
"Cestující stále není vnímán jako zákazník, ale jako zboží, které je nutné převážet sem a tam. Tento logistický způsob myšlení se bohužel promítá i do prezentace služby cestujícím složitou inženýrskou mluvou plnou tabulek a zón. Strastiplná cesta brněnskou veřejnou dopravou marketéra Petra Sameše ukazuje, jak je pro cestujícího složité se v českých podmínkách stát zákazníkem."
The Rise of the Outrageously Long Commute
http://www.theatlantic.com/business/archive/2015/10/extreme-commuting/408754/
Some businesspeople are working half of the week in far-off countries or catching 3 a.m. trains just so that they don’t have to uproot their lives at home.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.