Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #4236:
Tak si to zhrnme:
1.) Po Strele isla ako prva z EC-ciek skutocne Varsovia, avsak, islo o obrat EC 275 v Sturove.

2.) Niektore EC vychadzali z PPS Breclav ako nahradne supravy v rezii CD (preto kmen vl.174 ukoncili v Breclave)

3.) Kmenova suprava Varsovie isla do PHY ako EC 276( aj s voznom PKP-InterCity 1.tr. Amnouz)

4.) Uplne prvy vlak bol od MAV (PPS Sturovo) "sonderzug", tzv. pivny express spolocnosti MAV Nosztalgia, s voznami schlieren a aj ex-bratislavskym salonom istropolitan...viac tu:http://www.railtrains.sk/modules/xcgal/displayimage.php?pid=9928&album=lastcatup&cat=0&pcat=2&pos=22&pcat=2
po tomto vl. ako uz bolo spomenute nasledoval EC 174 Jeszensky Janos, na skratenej relacii BP.-Breclav
Vrátim sa ešte k situácii v železničnej doprave v okolí Bratislavy smer Brno v piatok 15. 3. 2013:

1; Ak nerátam nejaký ten osobák s prestupmi, tak od Slovenskej strely (skoro ráno) nešlo z Bratislavy smer Břeclav nič? Krátko pred 13 h odišla z Bratislavy ako prvá Varsovia. Na moje prekvapenie necestovalo až tak veľa ľudí. Neviem či v Břeclavi bola celá odstavená alebo len jedálenský voz odpojili.

Práve vtedy prišlo nejaké EC z Viedne smer Praha, tak ľudia si mohli v Břeclavi ihneď prestúpiť. Akurát, že staničný rozhlas ľudí naháňal nech urýchlene prestupujú (bolo treba ísť podchodom), tak si išli takmer nohy dolámať, ale reálne tam ten vlak na prestupujúcich čakal dostatočne dlho. 😕

2; Ale ako je možné, že Jan Jesenius prišiel až (asi 30 minút) po Varsovii? To kde Varsovia predbehla Jeseniusa a prečo? 😮 Ten bol v Břeclavi ukončený.

3; Zaujalo ma, že ČD Jan Jesenius nahradila doobeda s menším meškaním náhradnou súpravou - z Břeclavi asi až do Berlína. Informovali o tom aj na svojom webe (tým pádom aj na jeho mobilnej verzii).

Dokonca nahradili aj EC Slovan, ktorý ako náhradná súprava išiel z Břeclavi pravdpodobne presne (ja som z Břeclvavi išiel s R5 do Brna). A ak som dobre videl na nástupišti, pripravený náhradný Slovan mal zaradený aj jedálenský voz JLV! Neviem či ten, ktorý odpojili z Varsovie.

Čiže ľudia z riadneho (z 325 minút meškajúceho) EC Jan Jesenius mimoriadne ukončeného v Břeclavi si mohli po asi necelej hodine čakania v Břeclavi prestúpiť na náhradnú súpravu EC Slovan smer Praha.

4; Ako (kým) sú financované tieto náhradné súpravy? Mimochodom na stanici Břeclav pribudol asi pred troma týždňami nový bufet s miestami na sedenie a hneď vedľa aj reštaurácia. Oboje otvorené 7 dní v týždni od rána do večera.
Reakcia na: Peon #4232:
Myslím tým časy, keď se v Břeclavi nedelila a nespájala, bol to proste samostatný vlak EC Slovenská Strela, stravovacie služby WGS, vozeň ARpeer, obsluha Kuchárik, všetko super. Jazdil som s ňou vtedy takmer každý týždeň.
Reakcia na: albert.BKV.zrt #4233:
Vyzerá to práve na tie ex Berlín...
To su T6-ky, ex-Berlin a ex-Stetin? Kam to ide? Vie niekto viac? :http://www.railpage.net/modules/xcgal/displayimage.php?pid=13753
Reakcia na: S499.1023 #4231:
V klasike myslíš predtým než tam bolo Pendolino? Vždy chodila ráno z Bratislavy a vracala sa okolo 22 h?

A čo myslíš tým, že jazdila sama? V smere do Bratislavy počas minulého GVD (v roku 2012) sa v Břeclavi vlak rozdeľoval na dve polovice - jedna išla do Viedne, druhá do Bratislavy. Ale tak to bolo, zdá sa mi, že len jeden rok. Jedálenský voz tam mal JLV, ale ten išiel do Viedne.
Reakcia na: Peon #4230:
WS bol akurát na Strele, keď ešte jazdila v klasike a sama.
Reakcia na: Peon #4229:
EC Moravia mala koľko mesiacov dining car od MÁV? Lebo dlllho nemala žiadny čo si pamätám. V januári som v EC Varsovia (ktorá nahradila Moraviu) pozdravil "jó napot" a zrazu vidím, že je to JLV 😃 Potešilo ma to, ale aj tak, kde sú tie časy, keď [už neviem v ktorom EC-čku] na trase cez Bratislavu bol Wagon Slovakia? 😞 Teraz je (okrem našich vnútroštátnych na 120-ke) len v EC Košičan [Košice – Praha].
Keby niekoho zaujímalo, JLV má (pravdepodobne na všetko) Happy hour, ktorá však platí v každom čase až do konca súčasného GVD. Neviem výšku zľavy, je to však menej ako 50 %. Odhadujem to na 40 % zľavu.
Reakcia na: irizar #4225:
? Obdivuhodný čin roka ?
Reakcia na: Max #4221:
Zjavne to jazdí dodnes... ?

http://youtu.be/U73UhvkL3Is
Reakcia na: Max #4221:
Metrolejbus! ?
Jedna trolejbusová prevádzka v Japonsku - tam by som jazdiť rozhodne nechcel... ?

http://www.youtube.com/watch?v=BREe1drxrJA
ŽSR sú zase o krôčik bližšie k elektrifikácii trate Bánovce nad Ondavou - Humenné...
http://www.uvo.gov.sk/sk/evestnik/-/vestnik/192939
Reakcia na: MHDmarek #4218:
Vykradaci prepíšte na VeTeRaNy. Ďakujem ?
Myslím, že tento článok opisujúci históriu trolejbusov vo Viedni rozhodne stojí za prečítanie ?
http://www.vykradaci.eu/?p=37199

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement