Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #3955:
Zatiaľ čo predtým nemali. Teraz je to dosť logické, keďže Praha sú 4 pásma (P, P, 0, 😎
Reakcia na: S499.1023 #3954:
Veď 90 minútový pre Prahu a 90 minútový pre 4 pásma majú rovnakú cenu.
Reakcia na: ufo #3953:
Tak zase nemiešajme jablká s hruškami, ten 90-minútový mal troška väčšiu pásmovú platnosť.
Každopádne si myslím, že na tomto DPP nič nazarobí, väčšina ciest, ktoré sa do štvrtka realizovali na 26,- CZK lístok, sa bude dať realizovať na 24,- CZK.
Reakcia na: Papyr #3951:
30 min lístok nebol a 90 minútový stál aj predtým 32 Kč.
Reakcia na: S499.1023 #3936:
1] nanajvys by pre BA milostivo pribrzdil v Hegyeshalome, ale tam sa aj tak verejnou dopravou z BA neda dostat. 2], jo, okolo sto pade v eurach za cestu do Berlina by nerozdychal kazdy 🙂
Dnesnym dnom zdrazuje prazska MHD. Po novom 30-min. listok za 24 Kc, 90-min. listok za 32 Kc.

http://www.dpp.cz/zmeny-v-tarifech-prazske-integrovane-dopravy-od-1-cervence-2011/
Reakcia na: TA #3949:
Prvý a posledný odchod.
Reakcia na: ufo #3945:
Jeden Bmpeer 1,66 mil. EUR. 5,5 Bmpeer = 9,13 mil. EUR.
Jeden RailJet: 10,61 - 12,27 EUR. Za päť a pol Bmpeeru to nie je ale za sedem áno. To sa fakt vyplatí ten RailJet.
Reakcia na: ufo #3945:
Tak tieto sumy mi nesedia. Zdroj?
Reakcia na: S499.1023 #3944:
7 vozňová súprava Railjet (230km/h, tlakotesné, lepšia výbava) stojí ČD toľko ako ZSSK 5 aj pol vozňa Bmpeer (160km/h, netlakotesné).
To nedáva dôvod na radosť, keď Bmpeer je ešte drahšia šotohračka.
Reakcia na: ufo #3943:
Povedzme si to takot: RailJet je drahá šotohračka, ktorá v pomienkach ČR a SR nemá žiadne využitie (230 km/h), takže buďte radi, že ZSSK musí nakupovaťod ŽOS.
Reakcia na: 810zssk #3942:
Do Bp pôjde okrem SC všetko už od nasledujúceho gvd 2012.
ZSSK musí nakupovať od ŽOS žiaľ...
Reakcia na: ufo #3941:
Cize uz nebudu ziadne vlaky (snad okrem 278) len po BA, ale vsetko pojde az do Bp? To je celkom fajn. No a Railjety Praha-Vieden su tiez fajn vec. Aj ked je skoda ze sa ich nechytila ZSSK, mohli by to dat na IC a sucasnu IC flotilu aspon ciastocne presunut na rychliky cim by sa mozno podarilo zrusit neklimatizovane rychliky 🙂
Reakcia na: 810zssk #3939:
EC Bp-BA-Praha budú jazdiť, aj keď vlaky z Nemecka do Rakúska prípadne až Maďarska budú obchádzať Česko. Ich prvotný účel nie je spojenie Nemecka s Maďarskom.

V GVD 2013 by však už dvojhodinový takt Nemecko - Praha - Břeclav mal byť vedený do Budapešti, nebude to rozbíjané ako teraz, keď Vindobona ide do Viedne a niečo do Maďarska.
Medzitým bude dvojhodinový takt Praha - Viedeň a niekde ďalej (Villach) s Railjet súpravami (ČD aj ÖBB).
Poznáte nejaké rakúske a maďarské vyhľadávače diaľkových a medzinárodných autobusových spojení? Napr. z Gyoru do Viedne by som kde našiel? Vopred dík.
Reakcia na: S499.1023 #3936:
No tak ale keby to presmerovali tak som zvedavy co spravia ZSSK/CD... ci by predlzili tie failrychliky v dvojhodinovom takte z Prahy (Nemci a Madari beztak na tie EC posielaju kadeco), alebo prevadzkovali EC, alebo co...
Pri stanici Praterstern hasici a sanitky, S-Bahn jazdi, U1 tiez...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.