Preto, že je potom potrebná menšia šírka jazdného pruhu a vodič nemusí krútiť volantom, čiže je napr. menšia pravdepodobnosť, že vrazí do stĺpa alebo protiidúceho vozidla. Odporúčam urýchlenú návštevu Essenu, posledné zvyšky Spurbussystemu sú ešte v prevádzke.
eTREND :: Pekelne Predražené Projekty
"Tunel, aký Slovensko ešte nezažilo. Presne to môže znamenať takzvaný prvý balík PPP projektov pre verejné financie, teda pre vrecká daňových poplatníkov na Slovensku. Predraženie tušili mnohí, dôkazy však chýbali. Presnejšie, boli skryté – v stovkách strán koncesnej zmluvy, jej príloh a dodatkov. A tiež v doteraz nezverejnených analýzach rezortu dopravy. TREND ich našiel. Zistenia sú desivé." http://ekonomika.etrend.sk/ekonomika-slovensko/pekelne-predrazene-projekty.html
☠ ☠ ☠
Nie je. Môžem vidieť ďaleko ako chcem, keď vidím, ako sa predo mnou postupne rozsvecujú brzdové svetlá, môžem len zanadávať, lebo ja musím brzdiť tak, ako ten predo mnou. Isteže si zväčším odstup a uberiem plyn ale tí ostatní to nespravia, takže sme tam, kde sme boli.
Oni ale nemajú inú možnosť. Nikto nedokáže brzdiť presne tak, ako ten pred ním, takže musí zákonit brzdiť viac, ten ďalší ešte viac, päťdesiaty už musí zastaviť a to je presne to, o čom píšem.
Ale pointa je v tom, že nejde iba o toho prvého blbetschka, ale aj o to, ako brzdia tí za ním.
...a nejde len o zápchy, napr. aj v rade pred kruhovým objazdom je to tak, že autá predomnou sa posúvajú štýlom rozbehnúť sa - zastaviť po jednej či dvoch pozíciach a odomňa ďalej sa pohybujú konštantnou rýchlosťou. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023