Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LUK #1355:
Plny suhlas! A to valasske narecie je okuzlujuce 🙂
Reakcia na: Papyr #1335:
krásne zhodnotené "kvality" vozňov radu 810 a 010... ?
http://www.rtr.wz.cz/popisbtax.htm
Reakcia na: Frank #1353:
Mne hlavne chýba vôňa Sanosu. Minule som identickú vôňu zacítil medzi Parlamentom a Bratislavským hradom.. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #1349:
vydavali taky pekny zvuk ak si bol vnutry ten zvuk mi tak velmi velmi malicko pripominaju 15TrM-ky(aspon nase presovske) ?
Reakcia na: Andy #1350:
To určite ing. Detvan zariadil ? ? ? ?
Neviem kto pozna Ateny, ja som tam bol tento vikend.

Maju 3 linky metra. Linka 1 je byvala zeleznicna trat a aj to citit. Vozidla (az na napajanie) a aj trat su na pocit uplne zeleznicne. Zvysne linky su original metro a pocitom rychlosti a hlukom davali najavo ze je to klasicke tazke metro.

Elektricky maju pekne, aj pekne trate. Neviem ci to bola nahoda, ale 2 krat sa mi stalo ze sa elina pokazila a vodic musiel niekolkokrat resetovat.

Trolejbusov je dost, su relativne rychle. Vsetko nizkopodlazne Vanhool, resp. Neoplan.

Autobusy su tiez prevazne nizkopodlazne (aspon ciastocne) - Agory (nafta aj CNG), Vanhool, Volvo, Mercedes, myslim ze aj MAN a nejake nedorastene - nieco ako kratke Grafy vo Viedni.

Zaujimave je, ze vsetka povrchova doprava je len na znamenie.
? Vyzerá to tak, že ten problém s JFNK nakoniec vyriešili, na ZSSK stránke včera aktualizovali vek lacnejšej JFNK na do 20. 🙂
Reakcia na: Frank #1346:
Sanosy neboli dobré trolejbusy pre vlkä už ani v tých časoch, mali neuveriteľne vysokú podlahu a strašne hnili.
Ale jazdilo sa s nimi fantasticky!
Reakcia na: Papyr #1339:
aj sedacky v tambusoch su neuveritelne tvrde
Reakcia na: Papyr #1339:
aj ked si sadnem do nasej 88-cky tak mi je nepohodlne
Reakcia na: Papyr #1339:
sanosy boli dobre trolejbusy v tych casoch mozno aj dnes ich mozeme povazovat za dobre
Reakcia na: galiyosha #1344:
No oni tuším pri generálkach nemenia tie sedačky, len ich poťah, tie červené dávali na niektoré tuším z núdze, lebo potrebovali rýchlo dokončiť generálku, ale mali len červené poťahy. 15Tr majú tie sedačky také ešte tvrdšie, tenšie. Ale nie som si istý, či ich majú všetky.
Reakcia na: Papyr #1343:
Úprimne priznávam, že toto som si pri svojich pomerne zriedkavých cestách trolejbusom vážne nikdy neuvedomil a keď tak som to prikladal bratislavskej ľudovej tvorivosti počas opráv. Do tejto kategórie spadajú aj tie vyobrazené sedačky z 15 Tr, pôvodne tam takéto neboli, nie?

Ja si myslím, že veľmi pohodlné sú aj sedačky v Ikarusoch 283, a potom v prvý sériach 435 (tie s hrubým polstrovaním), bohužiaľ, tie sú väčšinou tak neskutočne špinavé, že si ani radšej nesadnem.
Reakcia na: galiyosha #1340:
Posledne serie 14 Tr (od roku 1989) a vsetky 15 Tr az na prototyp obsahuju sedacky, ktore sice vyzeraju skoro tak isto, ale su zahranatene a podstatne menej pohodlne.
Keď sa jedná o regionálny vlak, za najlepšie považujem sedačky v 5047, 5147. ? Najpohodlnejší motorák, aký kedy bol.
Reakcia na: Papyr #1339:
Uch, ospravedlň moju nevšímavosť, ale ony majú iné-než-prvé série 14 Tr a 15 Tr nejaké iné sedačky? (TrM nepočítam, rovnako hroboňkárske "generálkované" sedačky s príšerne tvrdým sedákom.)
Reakcia na: Frank #1337:
Mimochodom, co sa tyka konstrukcie sedadiel, za anatomicky najkvalitnejsiu a dodnes neprekonanu konstrukciu sedadiel pre kratke vzdialenosti povazujem sedadla v 9 Tr, prvych seriach 14 Tr a Sanosoch (tieto: http://www.imhd.sk/po/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=skoda-sanos_s200&no=4&id=27302aeef3f021f7f634 ) Taketo nejake keby boli v tych 812 - samozrejme textilne, so slusnym farebnym riesenim - tak by to bolo pozehnanie. To, co tam je teraz, je pohroma.
Niečo o JFNK http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=27389
Zaujal ma koniec tejto vety: 2) v sobotu, v neděli a ve svátek celý den (státní svátek v Rakousku). Při cestě přímým vlakem z ČR je možné cestovat tímto vlakem v pracovní dny i před 8 hodinou (tzn. odpadá ustanovení o nástupu jízdy až po 8 hod),
Reakcia na: Papyr #1335:
ved by ma z toho bolel chrbat uz hned ako by som nato sadol ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.