Reakcia na: detvan #1212:
1. Súhlas, o tom viem. Však aj preto je výhodnejšie, keď chcem cestovať z Petržalky do Györu, kúpiť si 3 lístky. Petržalka - Rusovce, Rusovce - Rajka, Rajka - Györ.
2. Mieril som tým iným smerom, ako si mi odpísal. Chcel som vedieť, prečo v Maďarsku je možné vo vlaku dokúpiť si cestovný lístok bez prirážky a na Slovensku nie. Nemyslím tým v prípade, že cestujem bez platného lístka. My sme v úseku, kedy sme mali záujem si lístok kúpiť mali ešte platný ten predchádzajúci. To, že mám záujem cestovať s vašou spoločnosťou ďalej, ako som pôvodne plánoval, by vás malo len potešiť a nie ma považovať za cestujúceho bez platného lístka.
S499.1023
1) Pýtal som sa, prečo je cestujúci BUZEROVANÝ povinnosťou označovať KMB v pokladni v OBSADENÝCH staniciach?
2) Nie, o ponuke MEGALÍSTOK som nepočul. Môžeš uviesť, kde napríklad na webe Zločineckej Spoločnosti SLOVENSKO je propagovaný? Čo sa týka ponuky SONE R, myslím si, že jej cena a obmedzenia sú veľmi dobre skalkulované tak, že sa jednotlivcovi nevyplatia. O ponuke SONE ani nehovoriac. Ráč porovnať s cenami a rozsahom platnosti podobných ponúk v ČR. V tejto súvislosti narazím na drobný problémik - ako je možné, že hoci ČD a SŽDC poberajú v prepočte na prepravný výkon menšie dotácie, ich cestovné je nižšie a paleta komerčných ponúk širšia?
3) Čo sa týka obľúbenej argumentácie o minsiterstve, toto nemôžem nazvať inak, než rozšírenou, demagogickou a zavádzajúco MODROGUMNOU LŽOU. Cenový výmer minsterstva financií totiž stanovuje maximálne ceny a nikto nenúti Zločineckú Spoločnosť SLOVENSKO ich v plnej výške účtovať. Už vôbec nehovoriac o tom ,že vydávanie cenového výmeru v skutočnosti prebieha tak, že niekto od Zločineckej prinesie na ministerstvo návrh, ktorý tam bez váhania podpíšu. Ten Tvoj názor o tom, prečo je rýchlikový príplatok, ktoprý platím za vlak, ktorý má menšiu spotrebu trakčnej energie, dobrá vec, by som si predsa len rád prečítal.
4) Čo sa týka stereotypnosti odpovedí, stačí sa pozrieť na odpovede na FAQ na webe Zločineckej Spoločnosti SLOVENSKO. Pokiaľ by to nestačilo, dodám z vlastných zásob i zásob svojich známych dostatok odpovedí od DOP Košice, pána Peléška, ktorý dnes przní prepravný poriadok a tarifu u ČD, ako aj od pána Šimčáka, ktorý sa síce snaží ale, bohužiaľ, svoj modrý tieň prekročiť nedokáže.
5) Áno, Ty sa možno dopravíš z BA do Trenčína za 20,- SKK, keďže si držiteľom PCD (Prirodzeného Cestovného Dokladu), ktorý výrazne deformuje pohľad na svet. Ja k tým 20,- SKK ešte musím zaplatiť cestovné. A keďže sa jedná o sobotu, tak miesto 20,- SKK mám zaplatiť 80,-, celkove zaplatím za spiatočný cestovný lístok 288,- SKK, príplatok bude 40,- SKK, jedna miestenka pre silný deň 80,-, druhá miestenka našťastie pre slabý deň 20,-, celkove 428,- SKK. Pre porovnanie: Ak by som bol pravidelným cestujúcim a použil by som KMB ZSSK, tak by to bolo 2*124 km á 1,- SKK, to je 248,- SKK, k tomu jedna miestenka za 20,- a druhá za 80,-, celkom 348,- SKK. Pre porovnanie to isté u ČD: 161,20 CZK, čiže cca. 210,- SKK.
No nič, ešte že mám to auto.