A to teda funguje paralelne zo starým systémom? Lebo na linke Norgesbussu zo Sandviky (SL) som videl kopu ľudí s papierovými štikacími klippekortami (a to bol mimochodom tak dementný systém že nič, čo by kedy dokázal vymyslieť EM-test sa naň nechytá...)
Ja by som to povedal asi tak, tento system maju vsetky vozidla (vlak, elektricka, metro, primestska autobusova, mestska) . Vsetko sa budovalo postupne, cele riadenie krizovatiek, no komplet cela infrastruktura dopravy. Informacna kampan atd. To sa neda spravit lusknutim prsta, ale mozem povedat, ze ten system nema ziaden problem oproti EMtestu v praxi. po takej dlhej priprave, kde v KE ma problem stale. Takze trvalo to dlhsie ale vsetko sa spravilo, od pocitacov v autobusoch, cez dispecing, tarifny system a riadenie CSS. Vzhladom na pocet vozov vsetkych dopravcov, je to uctihodny vykon. Nakolko len nasa firma ma cez 500 vozov, nevraviac o druhych firmach. Takze odhadujem asi tak okolo 2000 vozidiel je komplet vybavenych. A vsetko sa pustilo naraz do prevadzky, vodici presli odbornym skolenim a pod.... .
Anketa - cestovné návyky študujúcej a pracujúcej mládeže http://www.slovakrail.sk/sk/ankety-zssk
maximálne anti-user-friendly, napokon ako celá Zločinecká a.s., ale aspoň nejaká možnosť sa vyňadriť.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.