Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V Brněnskej MHD sa udiali zmeny. Jedná sa o rušenie pár liniek, nahradenie zrušených liniek posilnením intervalu súbežných liniek, zmeny trás, predlžovanie intervalov pred 6:00 a po 19:00, časové alebo trasové obmedzenie premávky určitých spojov,... viac tu : http://www.bmhd.cz/
Našiel som trochu starší článok, na pobavenie:

Mýto zdraží cestovanie autobusom
http://ekonomika.sme.sk/c/5144616/myto-zdrazi-cestovanie-autobusom.html

"Kovalčík z oddelenia dopravných služieb Banskobystrického kraja vidí riešenie v štátnej dotácii. ´Ako čiastočné riešenie negatívnych finančných vplyvov by sme privítali náhradu straty zo štátneho rozpočtu,´ povedal."

- ciže štát by najprv vybral peniaze od autobusov platených VÚC, aby ich potom VÚC vrátil formou špeciálnej dotácie. ? U niektorých úradníkov a politikov rozmýšľam, či sú naozaj takí pribrzdení, alebo takéto riešenia navrhujú cielene, aby posilňovali zmysel existencie svojich pracovných miest.
Reakcia na: no.ev.di. #3494:
"To čo kedysi nebolo treba robiť, tak teraz je roboty navyše." Áno, hlavne úplatky sa musia dávať trikrát ? :

SME :: S Doxxom sa zatiaľ železničiari nenajedia
http://www.sme.sk/c/5137658/s-doxxom-sa-zatial-zelezniciari-nenajedia.html
Reakcia na: no.ev.di. #3496:
Samozrejme, že by bola ešte menej konkurencieschopná. Aké problémy má ZSSK a Cargo so ŽSR?
Reakcia na: S499.1023 #3495:
Mala by. Ale len na diaľniciach a rýchlostných cestách. ?
Reakcia na: S499.1023 #3495:
Prečo by neexistovali? Boli by ešte menej konkurencie schopné? Takto niesú o nič viac. Takto pribudli problémy, ktoré má ZSSK a Cargo so ŽSR. To čo kedysi nebolo treba robiť, tak teraz je roboty navyše. Hlavne čo sa rôznych poplatkov týka a tam sa dosť peňazí ulialo. Celé to delenie bolo prvotne pre takéto účely. Však na Slovensku je vopred jasné, že to čo na západe funguje, tak tu to funguje ibaže väčšinou pre osobné komerčné účely.
Reakcia na: no.ev.di. #3494:
Keby železnice fungovali tak, ako kedysi, tak by už neexistovali.
Mala by aj Národná diaľničná spoločnosť zabezpečovať aj osobnú a nákladnú cestnú dopravu?
Reakcia na: Majo #3491:
ten názov to je teda "bingo" ? ale bolo by celkovo efektívnejšie keby železnice fungovali tak ako kedysi. Akurát je tam plná prdel byrokracie a naťahovačky medzi ŽSR a Cargom so ZSSK...
Reakcia na: S499.1023 #3479:
tak na tú prvú otázku ti neviem odpovedať. Keď nemajú NP trolejbusy, tak ako môžu zaisťovať NP spoje?

Na tú druhú otázku ti viem dať odpoveď. Údržba a asi aj kvalitné vozidlá.
Reakcia na: Majo #3491:
To je iba medzikrok, konečným cieľom je vytvorenie monopolu s názvom Slovenská Socialistická Republika.
Výkoľaj vo Viedni alebo čo sa stane, ak do oblúka s predpísanou rýchlosťou 25 km/h električka vletí 55 km/h:
http://wien.orf.at/stories/412311/

Re #3490 810zssk: Slovenské železnice? Zaujímavý názov, akurát ktosi pozabudol na to, že tak sa už volá slovinský štátny železničný dopravca... Inak keď už je Ficko v takom "švungu", mohol by hneď v druhej etape znárodniť všetkých súkromných železničných dopravcov, aby zvýšil "konkurencieschopnosť" svojho budovaného monopolu...
Vcera som isiel do Viedne a zaujalo ma ze na listku na vlak som uz mal tarifny bod "BRATISLAVA HL. ST" namiesto "BRATISLAVA", pricom zacali uvadzat poznamku ze listok plati do vsetkych stanic v Bratislave. Tyka sa zrusenie tar. bodu BRATISLAVA vsetkych medzistatnych liniek, alebo je to len nejaka specialita pri uz beztak prepoznamkovanom Wien Tickete?
Reakcia na: Isidor #3485:
Uff, a to som si tam skoro kupil letenku na februar... Sice sa da dist poriesit aj v DUS, ale toto mal byt hlavny ciel 😞
Reakcia na: Isidor #3485:
od roku 1997 rekonštruujú trať a zrazu prišli na to, že 100-ročné oceľové konštrukcie začali rapídne rýchlo starnúť? To je viac než čudné.
Na Wuppertálskej nadzemke v utorok náhle zastavili prevádzku až do apríla, pre nebezpečný stav častí konštrukcie
http://www.stern.de/panorama/sicherheitsmaengel-wuppertaler-schwebebahn-steht-bis-april-2010-still-1529579.html

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.