Niečo také som zachytil aj ja, ale pár rokov dozadu, a to bol ešte tuším Kubáček ktorý to spomínal...
Vtipné že si dali hneď cieľ 2020, keď Rakúšania majú 2025 a Nemci tuším 2030. Slovenská klasika, radšej mali byť realisticky dať si za cieľ rok 2050...
Ja si spomínam v minulom desaťroči, ako sa BA arcizlodej Ďurkovský vyjadroval, že nemôžu povoliť v Starom meste rekonštrukcie domov aj s budovaním garáži, lebo by to znamenalo viacej áut v centre. Medzitým zlodejská koalícia riešila vyrúbanie Kollárovho námestia pre potreby parkovania a biznis pre BPS Park na tri desaťročia, pre ktorý v Starom meste nie je kde sadiť stromy, alebo postaviť kontajnery na odpad.
Takže nemám rád také relácie, kde sa riešia dôsledky a nie príčiny.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Error 0x007
Vie niekto, či Ministerstvo dopravy/ŽSR alebo hocikto kompetentný má podobný strategický plán pre železničnú dopravu na Slovensku?
https://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Knotensystem_Schweiz_mit_Bahn2000_2.Etappe_2030.png
https://infrastruktur.oebb.at/de/unternehmen/fuer-oesterreich/zukunft-bahn-zielnetz/Zielnetz_2025%2B_Downloads_?datei=Zielnetz+2025+Ergebnisbericht.pdf (strana 43)
https://presse.oebb.at/file_source/corporate/presse-site/Downloads/Publikationen/RegioConnect/OEBB_regioconnect_1_2014.pdf (strana 6/7)
Alebo sa na Slovensku len bezhlavo postupuje spôsobom "všade chceme 160ku" bez nejakých predstáv cestovných časov a prestupových relácii...?