Pri žiadnej reálnej. Ale sú tu aj strany, ktoré majú v programe redukciu štátnej administratívy. Bohužiaľ neponúkajú vlaky zadarmo ani nemecké mzdy za slovenskú pracovnú morálku, takže sú bez šance na úspech.
Myslím, že kľudne mohol irizar sľúbiť aj hajzlovú a použitú, lebo mu to nehrozí. Predsa si Fickö s análnym speleológom Vojtechom a afázikom Andrejom navypustia rybník.
Na to Ti neviem odpovedať, lebo situáciu na tejto trati vôbec nesledujem. Ale trendy na trati BA-KE mi skôr pripomínajú vývoj diaľkovej autobusovej dopravy v SR. Každú chvíľu zmena CP, spojenia tak rýchlo vznikajú ako zanikajú, všade iné ceny, iné zľavy, spoje nepreviazané, prestupy náhodné.... Šotouši majú radosť, že majú o čom diskutovať, ale som presvedčený, že bežným cestujúcim to vadí.
Je možné, že staviam na nesprávnej informácii. Bolo nejaké výborové konanie, ktoré uniklo mojej pozornosti?
Prístup na Denník N nemám. K žltej rozprávke už len stručne - ja chápem, že slovenský dopravný trh nie je ideálny (o vlakoch zadarmo si myslím svoje, to dobre vieš), ale toto je obyčajná mediálna show.
Osobne dúfam, že súčasné komerčné dobrodružstvo na trati Bratislava - Košice a späť sa skončí skôr, ako sa to vypomstí v podobe poklesu prepravených cestujúcich.
Prikláňam sa k už prezentovanému názoru, že celé územie SR by malo byť tarifne a dopravne integrované a na jednotlivé zväzky tratí a autobusových liniek by sa mali pravidelne vypisovať výberové konania na dopravcov. Pokiaľ ide o IC, súhlasím tiež s tým, že by mali byť objednávané.
To je prekvapivý argument na obhajobu dopravcu, ktorý dostal od štátu VVZ priamym zadaním bez výberka ?
Čo sa týka klasickej žltej rozprávky o udatnom, férovom, pravdu hovoriacom, služby zlepšujúcom, ceny znižujúcom a zisk tvoriacom dopravcovi, ktorému všetci ale úplne že všetci (skorumpovaní ostatní dopravcovia, skorumpovaná samospráva, skorumpované ministerstvo) robia zle... tak do tejto debaty sa mi ozaj už nechce.
Bezpečný model podnikania v doprave je samozrejme podplatiť regionálnych politikov, aby môj biznis chránili a zmanipulovali v prospech mňa výberko na VVZ. Ale nemá každý takú možnosť. Ostatní musia podstupovať určité riziko.
Od vstupu Jančuru na trať sa zaviedli vlaky zadarmo, východoslovenskí tupci im zablokovali prípojné autobusy a IC ZSSK ešte viac dumpovalo ceny. To sú veci, ktoré pred ich vstupom na trať neboli.
To, čo bolo v tom článku povedané mi príde akokeby Slovensko bol veľmi malý trh na to, aby sa na vnútroštátnej trase uživili viacerí dopravci jazdiaci na komerčné riziko.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
http://austininno.streetwise.co/2016/07/15/austin-police-enter-capital-factory-searching-for-arcade-city-founder/
Two Austin Transportation Department officials, accompanied by four police officers, went into the co-working space with plans to issue a citation for operating a transportation service without valid operating authority, according to city spokeswoman Cheyenne Krause.