Ľudia nemecky hovoriaci, znalci viedenskej MHD, ako to momentálne vyzerá s plánovaným predĺžením linky U1 až do Oberlaa? Má to byť dokončené ešte tento rok alebo budúci (2017)? Má to byť na viac etáp ako bola U2 smerom na Seestadt alebo to plánujú spustiť naraz?
Taškent si zvolil cestu preferencie autíčok na úkor električiek.
Do konca roka 2016 plánuje zlikvidovať svoju električkovú prevádzku. http://transphoto.ru/news.php?cid=221
Built for transit agencies. Get set up instantly, and start planning better transit. http://getremix.com/
Toto je oveľa lepšie, než plánovanie vyDICané z prsta. ?
DPMB v nedavnej dobe vypracoval pekne a velmi prehladne schemy vyznamnych prestupnych bodov, ktore sa nachadzaju na danych zastavkach aj na internete: http://dpmb.cz/?seo=schemata-dopravnich-uzlu
Problem ktory opisujes som mal aj ja, ale uz je minulostou Hovorim ako cestujuci co tam je cca raz tyzdenne, ale okrem elektriciek tu siet skoro vobec nepozna, takze autobusove/trolejbusove zastavky musi vzdy hladat "nanovo"
Ja som bol v Brne naposledy v 2011, ale pamätám si, že s orientáciou na zastávkach som mal niekedy trošku problém - hlavne nájsť to správne stanovište na väčších zastávkach ako je Hlavní nádraží, či (tuším) Česká, ale neviem, či sa to nejako za tých 5 rokov zmenilo... Inak v podstate súhlasím s tebou. Aj tie pásma by mu mohol niekto objasniť prečo vlastne existujú... ?
MHD nerozváží maso http://www.scmagazine.cz/casopis/00-16-00-16/mhd-nerozvazi-maso
"Cestující stále není vnímán jako zákazník, ale jako zboží, které je nutné převážet sem a tam. Tento logistický způsob myšlení se bohužel promítá i do prezentace služby cestujícím složitou inženýrskou mluvou plnou tabulek a zón. Strastiplná cesta brněnskou veřejnou dopravou marketéra Petra Sameše ukazuje, jak je pro cestujícího složité se v českých podmínkách stát zákazníkem."
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
zakaznik
hhttp://herwigphoto.com/bs/ ?