Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: irizar #3733:
Dotycny D-FENS je odbornik na vsetky vedy. Pise "kontroverzne" clanky, kde sa na problem "diva z celkom noveho pohladu", vacsinou uplne mimo misu.
Reakcia na: irizar #3733:
Pre predstavu ako je ten chlapík mimo... Keď urobíš podobne hlúpy výpočet s autom, ako on urobil s vlakom - teda že vynásobíš výkon motora časom jazdy, tak po zohľadnení energetickej hustoty nafty a účinnosti motora 35%, by Ti vyšlo, že na tej 283 kilometrovej trase by spálil v Oktávii 75 litrov nafty.

(Aj keď výkon spaľovacieho motora a trvalý výkon elmotora nie je to isté, ale pre predstavu to myslím stačí.)

(Som sa nudil. ? )
Reakcia na: irizar #3733:

Keď už postupuje tak "dôsledne" pri vlaku, tak:

Emisie z výfuku podľa jeho výpočtu:
35,66kg
Emisie pre výrobu elektriny pre rafinériu:
menej ako 0,005 kg CO2 zanedbáme
Emisie vznikajúce pri výrobe nafty:
4,8l /100 x 283km x 0,551g/l = 7,49 kg CO2

Celkové emisie pri ceste 283 km a spotrebe 4,8l/100km:
35,66 + 7,49 = 43,15 kg CO2 ?

Zdroj: http://fpedas.uniza.sk/dopravaaspoje/2006/1/konecny.pdf
Reakcia na: irizar #3733:
Bože, to je retard. ? Motor lokomotívy podľa neho ide celú dobu jazdy "naplno".
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010101004

Podotýkam, že z techniky som tupý ako vrece kladív, takže správnosť alebo nesprávnosť článku posúdiť naozaj neviem. Ocenil by som keby sa vyjadril niekto fundovanejší.
Reakcia na: zakaznik #3730:
Sry, to nebola reakcia na Zlošuka, ale samostatný príspevok.
Dnes by u Vaclava Moravca v druhej polovici (13:05) mali byt Petr Zaluda (generalny CD) a Jancura 😉
Řady RegioJetu posilují manažeři údržby a palubního personálu
http://www.studentagency.cz/detail-100135/czech/id/578/
Reakcia na: S499.1023 #3725:
Hej, lenze clanok je o Prahe, kde cesta postojacky rozhodne nie je dopravcom vnimana ako nieco nudzove na kratke cesty pocas spicky.
Reakcia na: S499.1023 #3725:
a v tom je zasadny rozdiel medzi Nemeckom a nami. Kym dvojdverovy LE autobus ponuka vybornu kapacitu na sedenie a zaroven nizku cenu, v 3-dverovom vyhotoveni pre nase podmienky je to nechutna preliezka.

Ten clanok ponuka vyborny pohlad na to, ako je kapacita vozidla SUBJEKTIVNE vnimana cestujucim. Keby sa pridelila rozna vaha miestam na sedenie, miestam na pohodlne statie a nepohodlnym miestam, ziskali by sme nastroj na objektivne porovnanie subjektivnej kapacity vozidiel MHD.
Reakcia na: Kami #3724:
Ja síce Škodu 14T neznášam ale inak je ten článok vysoko subjektívny. V Nemecku je napríklad tlak na usporiadanie sedenia 2+1 ešte aj pri šírke vozidla 2,2 m, keďže miesta na státie sú koncipované a vnímané ako núdzové, na krátke cesty počas špičky.
Reakcia na: Dispecer #3723:
snad si to v Skode aj v SORe precitaju a zamyslia sa.
Možno to tu už bolo, ale taký krásny článok spoza hraníc si nemôžem odpustiť... ?

Proč některé tramvaje (a zvláště jednu z nich) nemáme rádi… | Dopravní web
http://dopravni.net/mhd/7709/proc-nektere-tramvaje-a-zvlaste-jednu-z-nich-nemame-radi/
Reakcia na: ufo #3715:
Stihol som len pocut "Tato jednotka splna take tie naroky..." a musel som okamzite zavriet video, lebo sa mi noz vo vrecku otvara. Zdvojeny sukafon nebude nikdy moderne vozidlo a zaujimalo by ma, ci medzi "take tie naroky" dnesnej doby nepatri nizkopodlaznost. Cesi aspon spravili Regionovu nizkopodlaznu, Bageta je uz uplny slendrian, lajdactvo a blbost. Samozrejme, v reportazi ziadna kritika, len devotna analna speleologia.
Reakcia na: 1Lukas1 #3717:
Vieme, lebo sa este nenasiel dobrovolnik, ktory by sa o levicku podstranku staral.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement