Prečo by neexistovali? Boli by ešte menej konkurencie schopné? Takto niesú o nič viac. Takto pribudli problémy, ktoré má ZSSK a Cargo so ŽSR. To čo kedysi nebolo treba robiť, tak teraz je roboty navyše. Hlavne čo sa rôznych poplatkov týka a tam sa dosť peňazí ulialo. Celé to delenie bolo prvotne pre takéto účely. Však na Slovensku je vopred jasné, že to čo na západe funguje, tak tu to funguje ibaže väčšinou pre osobné komerčné účely.
Keby železnice fungovali tak, ako kedysi, tak by už neexistovali.
Mala by aj Národná diaľničná spoločnosť zabezpečovať aj osobnú a nákladnú cestnú dopravu?
ten názov to je teda "bingo" ? ale bolo by celkovo efektívnejšie keby železnice fungovali tak ako kedysi. Akurát je tam plná prdel byrokracie a naťahovačky medzi ŽSR a Cargom so ZSSK...
Výkoľaj vo Viedni alebo čo sa stane, ak do oblúka s predpísanou rýchlosťou 25 km/h električka vletí 55 km/h: http://wien.orf.at/stories/412311/
Re #3490 810zssk: Slovenské železnice? Zaujímavý názov, akurát ktosi pozabudol na to, že tak sa už volá slovinský štátny železničný dopravca... Inak keď už je Ficko v takom "švungu", mohol by hneď v druhej etape znárodniť všetkých súkromných železničných dopravcov, aby zvýšil "konkurencieschopnosť" svojho budovaného monopolu...
Vcera som isiel do Viedne a zaujalo ma ze na listku na vlak som uz mal tarifny bod "BRATISLAVA HL. ST" namiesto "BRATISLAVA", pricom zacali uvadzat poznamku ze listok plati do vsetkych stanic v Bratislave. Tyka sa zrusenie tar. bodu BRATISLAVA vsetkych medzistatnych liniek, alebo je to len nejaka specialita pri uz beztak prepoznamkovanom Wien Tickete?
Vo Svajciarsku nie su len nove vozidla, to je kruty omyl. Svajciari naopak maju pomerne stare vozove parky, akurat 1) kupuju kvalitne vozy, ktore dlho vydrzia a 2) dopraju im perfektnu udrzbu, takze skutocne vydrzia velmi dlho.
To je práve tvoje nešťastie, že ty vždy niečo čakáš, ale dôvody očakávania nemáš podložené. Švajčiarsko je preto také bohaté, lebo nerohadzuje peniaze. Si predstav, že v takom Montreux nemajú dodnes ani jeden nízkopodlažný trolejbus (teraz očakávajú prvú dodávku) a napriek tomu tam nízkopodlažné spoje trolejbusy zaisťujú. Vieš ako?
Mimochodom, ešte v roku 1990 bol priemerný vek vozidlového parku (hnacích aj prívesných vozidiel) u švajčiarskych železníc vyšší, než u vtedajších ČSD a napriek tomu kultúra cestovania bola neporovnateľná. Ako je to možné?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr