Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: irizar #3434:
Ale ich NUTIA mat slusne busy (nenutili ich pred par rokmi, ale vsetko sa meni). Srotliner sa neskutocne zmenil za posledne dva tri roky.

L165 je ale Veolia Praha, a to je typicke prasive komancske CSAD so vsetkymi jeho nectnostami.
Reakcia na: zakaznik #3429:
Mna by skor zaujimalo, preco nejdu IC zo Slovenska do Viedne cez Marchegg. Nez preprah na hl.st., pomaly prietah do Petrzalky, druhy preprah a potom cesta tou dlhsou trasou do Viedne, pripada mi omnoho jednoduchsie vykonat preprah na hl.st. rovno za rakusky diesel a bez zastavky za necelu hodinku (namiesto dvoch hodin!) by to mohlo byt na Sudbahnhof. Vie niekto, preco to tak nie je?
Doxx varí drahšie, štátu však chutí
Štátne stratové Železnice mohli ušetriť. V súťaži o stravné lístky vyradili firmu s najnižšou cenou, pre formálnu chybu.
http://www.sme.sk/c/5079089/doxx-vari-drahsie-statu-vsak-chuti.html
Hovadá. ?
Reakcia na: Papyr #3421:
Problém vidím v tom, že Hotlinera, Veoliu, Štěpánka a spol práveže nikto nenúti do toho mať slušné busy. To čo som absolvoval minulé leto na L165 by som nečakal ani od posledného maršrutkára v Turkmenistane.
Jedna z vecí ktorú sa štrajkujúcim odborárom DPP vraj podarilo presadiť (ak mám správne info) je nastavenie štandardu kvality pre dopravcov v systéme ROPIDu. Tak som zvedavý...
Reakcia na: irizar #3431:
To sa pánovi Troligovi podniká, keď mu jeho hračky budú financovať obyvatelia Popradu. MHD na ****, ale hlavne, že p. Troliga bude mať hračky.
Reakcia na: zakaznik #3429:
Skôr by som sa zaoberal tým, prečo cez bratislavskú hlavnú stanicu niektoré regiovlaky neprechádzajú, napr. Kúty - BA - TT.
Reakcia na: 810zssk #3428:
Suedbahnhof je hlavová stanica. Je prejazdná iba v trase Meidling - Mitte (dve nástupištia v suteréne).

Čiže, ak by si chcel viesť vlaky niekam do Tramtárie na Meidling (nechápem pre koho), alebo na Mitte, tak by to nemohlo stáť na Suedbhf.

Z Marcheggu sa na Mitte za prvé bez úvrate nedá dostať vôbec. Za druhé, aj keby sa dalo, tiež je to kravina, lebo s prestupom na U3 na Simmeringu si tam za rovnaký čas, ako by to trvalo vlaku po nejakej teoretickej spojke.
Reakcia na: Mike #3427:
Dobre, ale myslim ze keby sa to dalo tak by to mohlo byt fajn zlepsenie obsluhy (navyse konkurencia busom tym ze ponuknu viacej priamych destinacii).. samozrejme, nemam to podlozene nejakymi prieskumami, najlepsie budu vediet v OBB a VOR, ale osobne poznam viac ludi co by to vyuzili
Reakcia na: 810zssk #3426:
Iné regionálne vlaky to majú "po ceste". Z trate od Bruck a. d. Leitha do Tebou menovaných staníc nejdu žiadne vlaky.
Reakcia na: zakaznik #3425:
Z toho isteho dovodu z ktoreho tam jazdia ine regionalne vlaky.
Reakcia na: 810zssk #3424:
A načo by to bolo dobré, keď majú MHD?
Otazka - bolo by technicky mozne viest vlaky od Bratislavy do Viedne do stanic Praterstern, alebo Meidling bez nejakej vyraznejsej zachadzky? Myslim ze by sa to celkom uzivilo a nikdy mi nebolo jasne preco to nerobia v pripade ak by to bolo mozne..
Reakcia na: 810zssk #3419:
No fakt nacase.
Reakcia na: AAA #3416:
Ked nenapises, kolko ludi je dana vec schopna odviezt, tak je to tabulka bez akejkolvek orientacnej hodnoty. Metro je co, jeden vagon metra (250 osob) ci jeden vlak metra (1250)? Bus je solo (100) ci klb (150)? Elektricka je typu solo T3/T6 (150) alebo dvojicka, resp. KT8 (300)?

Kym neuvedu, na com to merali, su to uplne hausnumera a nestacia ani na dostanie sa do obrazu, nanajvys tak na zamaskovanie skutocneho obrazu.
Reakcia na: irizar #3414:
Schrottliner ma aj dobre busy, ak je nuteny mat dobre busy, ako napriklad pri vyluke X1, na letistnej linke AE a na linke do nakupneho centra na Zlicine. Martin Uher je zas napr. dopravcom, ktory ma snad lepsiu skladbu vozoveho parku, ako DP. Takze tu a tam by sa nieco dalo presunut do kompetencii sukromnych dopravcov, ale plosne to nepojde, DPP robi proste prilis velke percento vykonov ROPIDu na to, aby sa dal len tak lahko nahradit.
Aktualne z tureckej Bursy: ked pred dvoma rokmi som nevedel, kam sa skor otocit, aby som vyfotil nejaky ikarus 280/260, dnes za cely den som videl dva 😞 vsade same conecta, nove conecta a midibusy otokar (posledne dva menovane plne klimatizovane).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement