Do železníc sa príliš nevyznám, ale zaujal ma na minerálka.info príspevok od nejakého jano.z:
"Na to zrušenie/nenamontovanie autobloku na úseku BA-NMNV som sa pýtal, a teraz som konečne dostal vysvetlenie. Údajne nie je autoblok použitý pre to, že nie je možné väčšiu priepustnosť utiahnuť po elektrickej stránke. Súčasné napájanie postačuje akurát na priepustnosť danú aktuálnym stavom ZabZar a energetici vraj dali stanovisko, že navýšenie počtu napájacích staníc (zvažované rozšírenie np. st. Trnava a stavbu np. st. Trenčín) nie je zo strany verejnej siete zvládnuteľné."
? ? ( http://tinyurl.com/dialniceinfo )
"Na to zrušenie/nenamontovanie autobloku na úseku BA-NMNV som sa pýtal, a teraz som konečne dostal vysvetlenie. Údajne nie je autoblok použitý pre to, že nie je možné väčšiu priepustnosť utiahnuť po elektrickej stránke. Súčasné napájanie postačuje akurát na priepustnosť danú aktuálnym stavom ZabZar a energetici vraj dali stanovisko, že navýšenie počtu napájacích staníc (zvažované rozšírenie np. st. Trnava a stavbu np. st. Trenčín) nie je zo strany verejnej siete zvládnuteľné."
? ? ( http://tinyurl.com/dialniceinfo )
zakaznik
Pripútavate sa bezpečnostnými pásmi v autobuse, ktorý je nimi vybavený?
a) áno vždy
b) občas
c) nie, lebo je to nepohodlné
d) nie, lebo by som si pripadal ako blb
?