potom by v CP Kosice kludne mohol figurovat taky osobak Kosice-Presov, aj to je taka primestska linka
Idealne by bolo uvadzat linky, ktore su sucastou integrovaneho systemu, ale toto je v SK podmienkach len sen (ci uz BID alebo KORID). A tam, kde taka linka nahodou je (vid Zilina a vlak L126), tak ani nie je uvedeny v sekcii CP...
K tomu druhemu: Myslim ze nie je nevhodne ked su niekde aj cestaky primestskych liniek, kedze mestska aj primestska doprava spolu uzko suvisia. Napriklad aj v bratislavskej sekcii najdes cepo primestskych liniek (linky 630 a 901).
Donedavna bola TREZ sucastou sekcie CP. preco tam uz nie je?
Na druhej strane, preco su v CP Trnava uvedene vlaky smer Kuty resp. Galanta, nemajuce naozaj nic spolocne s MHD?
Neboj sa, stránka o TREŽ bude a bude súčasťou trenčianskej sekcie iMHD. Históriu už mám rozpracovanú, ale robím to vo svojom voľnom čase a toho nie je nikdy nazvyš... Ak sa nenájde nikto priamo z Trenč. Teplíc alebo okolia (čo sa asi nenájde), budem ju s najväčšou pravdepodobnosťou spravovať ja spolu s Danielom, ktorý je správcom celej trenčianskej sekcie.
A to uz vobec nehovorim o tom co by sa stalo keby nebodaj vypravili NEKLIMATIZOVANU supravu, oznacili by to ako expres a slo by to ako IC, iba s horsimi voznami.
Ale to si nemozu dovolit, kedze ako vieme, vsetky vlaky na Slovensku su plne klimatizovane a nikto by nepochopil preco tento nie je.
citát:
Čikovský vysvetľuje, že z ekonomických dôvodov nemôžu v kritické dni pridať IC vlak navyše. „Žiadny veriteľ nebude akceptovať, aby drahé klimatizované vozne boli využité len raz do týždňa a ostatné dni stáli bez využitia.“
Súdruh Čikovský, máte pravdu! Radšej žiadny vlak (trebárs i klimatizovaný) navyše, lebo nejaký veriteľ (?) by to nepochopil a vlastne ani cestujúci, ešte by sa nebodaj cestou opotreboval a nezostalo by na zlé časy. ? ☠
No neviem, ale vytvárať sekciu kvôli jednej linke, ktorá má asi 20 spojov a môžu sa na nej vyskytnúť max. 3 ks vozidiel mi nejak efektívne nevyzerá. Ak by tá sekcia mala viac ako 30 návštev za týždeň (teraz nepočítam tých, čo by sa len nakukli či náhodou nie je niečo vo fóre), tak už len to by som pokladal za úspech. Myslím, že by bohate stačil článok do sprievodcu v tejto sekcii a CP hoc aj v trenčianskej sekcii.
…“V Trencianske Teple ani v Trencianskych Teplicich NENI MHD. Je mezi nimi jedna jedina vlakova linka. Proc by to melo byt na IMHD?“…
Nestačím sa diviť tolkej aroganci medzi mladou generáciou. Aj starý bolševický byrokrat by sa mohol učiť. Jedna vec je záujem zaviesť takúto stránku a spracovať stručnú históriu tejto drážky. Druhou vecou je autorom uvádzaná charakteristika tejto drážky a sposob akým reaguje.
Podla mňa (a nielen podla mňa) je to typická lázeňská električka akých bolo a sú viac; napríklad V Teplicích, M.Lázňach, Bad Schandau, Nyíregyháza-Sóstó atd. Oproti TEŽ si dodnes ponechala tento charakter a je úplne jedno, kto ju spravuje, či železnice , súkromník, mesto-obec, alebo trebárs Vatikán. Dokonca ani niektoré železničné predpisy a zvyklosti na tejto trati nezmenili jej typický charakter električky.
TEŽ už velmi dávno stratila charakter električky a o mhd sa vobec nedá hovoriť. Tým však nespochybňujem užitočnosť jej stránky imhd.
/O Trenčiansko teplickú drážku sa rozhodne zaujíma širší okruh ludí než len z jej blízkeho okolia, imhd stránka by mohla byť zaujímavá/
Zo stanice Keleti:
1) chod metrom M2 na stanicu Deák Ferenc tér, prestup na metro M3
2) chod metrom M3 na konecnu stanicu Kőbánya-Kispest
3) odtial ta autobus c. 200 dovezie na letisko Ferihegy 2, alebo autobus c. 93 na letisko Ferihegy 1. (Predpokladam, ze letis z Ferihegy 2.)
Zo stanice Nyugati je to to iste, akurat tam nastupis rovno na metro M3.
Prosim Vas, ako je mozne dostat sa z Budapesti-Keleti na Budapest-Nugati.. uz mi z tej stranky budapestianskeho DP ci co to tam maju hrabe a stranka letiska sa tiez zmienuje pomerne komplikovane
Vysoke Tatry jsou de iure mestem (obce jako Horny Smokovec nebo Tatranska Lomnica jsou pouze mestskymi castmi), tudiz je TEZ+OZ systemem MHD.
TREZ je lokalkou. Krome toho, IMHD stoji a pada na dobrovolnicich, a zadne mesto nezacne mit svoji vlastni sekci, dokud se nenajde nekdo, kdo tu sekci bude spravovat. Nemluve uz o tom, ze se musi najit i nekdo, kdo tu sekci bude CIST!!! Pochybuju, ze by v TrTe+TrTp bylo tolik sotousu, aby potrebovali samostatnou sekci, nota bene, kdyz existuje sekce Trencina.
Ze stejného důvodu jako je tam doprava ve Vysokých Tatrách. Jedná se tu o tramvaje jako ve Vysokých Tatrách. Pokud by tu TT- TP neměla být, pak bych odebral i Vysoké Tatry.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
honzikpraha