Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #5474:
Podľa mňa pekné a ako názov videa napovedá, asi toto bude budúcnosť cestovania po trati.
Funkčná maketa ideovej regionálnej jednotky pre DB:
https://youtu.be/jm-M7Qi-dxA

Čo si o tom myslíte?
Reply on: TeBeCe #5472:
Odpovedal si si.
https://web.vucke.sk/sk/novinky/rastislav-trnka-termin-ucinnosti-novych-zmluv-dopravcami-nie-je-ohrozeny-kriza-ako-bratislavskom-kraji-nenastane.html

Este nevyhodnotili a uz vedia, ze vitaz ma dost vodicov? Ak to vyhra niekto novy, to za dva mesiace zozenie vozovy park a vodicov? Neviem v com sa to odlisuje od bratislavskeho scenara...
Alebo to bola sutaz len akoze a dopredu bolo jasne, ze sucasni dopravcovia maju zmluvy iste?
Reply on: zakaznik #5470:
Mám silné podozrenie, že ten predaj bol len "naoko".
Reply on: Viko #5468:
Ex OD Ružinov je už predaný iným.
Odtiaľ možno pochádzajú aj zdroje na tento železničný biznis. 😏
Reply on: Viko #5468:
Nie, jedno i druhé sú stále firmy Ivana Líšku a tak to aj dopadne.
Reply on: zakaznik #5467:
Tá firma sa už zbavila vplyvu ľudí, ktorí ju prepájali s Yosaria Plazou? Aby to nedpadlo podobne ako smelé plány s OD Ružinov...
Stadler prelomil rekord v najväčšom dojazde s baterkovým Flirt Akku - 224 km:

Spuhler jetzt im Guinness-Buch: Stadler Rail bricht mit Batterie-Zug alle Rekorde
"Der Ostschweizer Zugbauer Stadler Rail schafft einen neuen Weltrekord. Ein rein batteriebetriebener Zug legt in Berlin eine Strecke von 224 Kilometer zurück. Der Stromspeicher blieb auch bei eisigen Temperaturen standhaft. So sollen Diesel-Loks ersetzt werden."
https://www.blick.ch/wirtschaft/spuhler-jetzt-im-guinness-buch-stadler-rail-bricht-mit-batterie-zug-alle-rekorde-id17090103.html
Reply on: Viko #5463:
Tam je celkom otázka, čo je normálny rozsah, keďže v princípe väčšinu mesta ti obslúžia regionálne linky.

P. S. Debatu z #5462+#5463 by bolo podľa mňa lepšie viesť tu:
https://imhd.sk/transport/doc/sk/12420/Vranov-nad-Toplou
Reply on: 3pa3ck3 #5462:
keby tie peniaze radšej investovali do normálneho rozsahu premávky...
Oznam rovno na CP
Reply on: Dispecer #5459:
Okej, tak sme sa každý preklikali niekam úplne inam 😃 (včera mi nefungoval ten link, čo si postol, tak som sa brouzdal webom len tak naverímboha a našiel len 10T).

Neviem, v akom období sa presne rozkmotrili Škodovka a Inekon, ale práve Ekova Inekonu s tými americkými dodávkami pomáhala. Takže áno, keď Škodovka kúpila Ekovu, kruh sa zábavným spôsobom uzavrel 😃
Reply on: Viko #5458:
Netuším, kde ty tam vidíš 10T... 🙃

Ja vidím hore Inekon T8M-700IT a minimálne 2 Inekony Trio (u toho stredného v procese výroby je to ťažšie určiť, či ide o 03T/10T alebo o Trio, ale povedal by som, že ide o Trio pre Portland s #010).
Reply on: Dispecer #5457:
Teraz neviem, či ťa sledujú a rýchlo to stiahli, alebo ti len splynuli Triá a 10T v konkurenčnom boji.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement