Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viko #5468:
Ex OD Ružinov je už predaný iným.
Odtiaľ možno pochádzajú aj zdroje na tento železničný biznis. 😏
Reply on: Viko #5468:
Nie, jedno i druhé sú stále firmy Ivana Líšku a tak to aj dopadne.
Reply on: zakaznik #5467:
Tá firma sa už zbavila vplyvu ľudí, ktorí ju prepájali s Yosaria Plazou? Aby to nedpadlo podobne ako smelé plány s OD Ružinov...
Stadler prelomil rekord v najväčšom dojazde s baterkovým Flirt Akku - 224 km:

Spuhler jetzt im Guinness-Buch: Stadler Rail bricht mit Batterie-Zug alle Rekorde
"Der Ostschweizer Zugbauer Stadler Rail schafft einen neuen Weltrekord. Ein rein batteriebetriebener Zug legt in Berlin eine Strecke von 224 Kilometer zurück. Der Stromspeicher blieb auch bei eisigen Temperaturen standhaft. So sollen Diesel-Loks ersetzt werden."
https://www.blick.ch/wirtschaft/spuhler-jetzt-im-guinness-buch-stadler-rail-bricht-mit-batterie-zug-alle-rekorde-id17090103.html
Reply on: Viko #5463:
Tam je celkom otázka, čo je normálny rozsah, keďže v princípe väčšinu mesta ti obslúžia regionálne linky.

P. S. Debatu z #5462+#5463 by bolo podľa mňa lepšie viesť tu:
https://imhd.sk/transport/doc/sk/12420/Vranov-nad-Toplou
Reply on: 3pa3ck3 #5462:
keby tie peniaze radšej investovali do normálneho rozsahu premávky...
Oznam rovno na CP
Reply on: Dispecer #5459:
Okej, tak sme sa každý preklikali niekam úplne inam 😃 (včera mi nefungoval ten link, čo si postol, tak som sa brouzdal webom len tak naverímboha a našiel len 10T).

Neviem, v akom období sa presne rozkmotrili Škodovka a Inekon, ale práve Ekova Inekonu s tými americkými dodávkami pomáhala. Takže áno, keď Škodovka kúpila Ekovu, kruh sa zábavným spôsobom uzavrel 😃
Reply on: Viko #5458:
Netuším, kde ty tam vidíš 10T... 🙃

Ja vidím hore Inekon T8M-700IT a minimálne 2 Inekony Trio (u toho stredného v procese výroby je to ťažšie určiť, či ide o 03T/10T alebo o Trio, ale povedal by som, že ide o Trio pre Portland s #010).
Reply on: Dispecer #5457:
Teraz neviem, či ťa sledujú a rýchlo to stiahli, alebo ti len splynuli Triá a 10T v konkurenčnom boji.
Ten divný pocit, keď vidíš električky Inekon na stránke Škodovky. 🤔
https://www.skoda.cz/reference/vyroba-kolejovych-vozidel
Predvianočný čas je stresujúci. Berlínsky dopravný podnik však prišiel na riešenie, ktoré nasýti i prinesie pokoj do týchto časov!
https://youtu.be/tFL7VVCPdnk

Môžu oni toto? 🤣
Reply on: mi.v #5453:
Súdružka Lajnová je špičková odborníčka na konštrukciu ťažkých dopravných prostriedkov (najmä tankov a obrnených transportérov). 😁 Známa je aj vyvinutím prvého masovo rozšíreného hybridného osobného automobilu. 😁
EÚ mení vodíkovú stratégiu, v osobnej doprave s týmto palivom už veľmi neráta
https://zive.aktuality.sk/clanok/e77nq0h/eu-meni-vodikovu-strategiu-v-osobnej-doprave-s-tymto-palivom-uz-velmi-nerata/

Koniec jedného utopistického sna. 🙃
Reply on: S499.1023 #5451:
Už s odstupom času sa môže povedať, že ako český objednávateľ (MD), tak hlavne ani slovenský, nemá záujem na akomsi prevádzkovaní tejto relácie.
Pritom absurdné je, že nepomohlo ani volanie Brodčanov, aby NAD odchádzala o pár minút skôr z Brodského. Teraz vychádza systémový neprípoj k EC do ČR.
Reply on: Peon #5450:
A čo je potom toto: "následne zavedenie plnohodnotnej náhradnej autobusovej dopravy na úseku Kúty – Brodské"?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.