Ak takéto úspechy dosahujú elektrické osobné autá, tak v oblasti autobusov sa máme na čo tešiť, ak sa z elektropohonu stane ekoteroristická povinnosť.
Do Brna na dvě nabití
https://prima.iprima.cz/komentare/komentar-mariana-kechlibara-do-brna-na-dve-nabiti
Do Brna na dvě nabití
https://prima.iprima.cz/komentare/komentar-mariana-kechlibara-do-brna-na-dve-nabiti
mi.v
https://ec.europa.eu/transport/themes/infrastructure_en
Podľa ich životopisov, mnohí z nich sú z ministerstiev dopravy jednotlivých krajín alebo v tomto odvetví dlhodobo pracovali, iní aspoň z prostredia riadenia veľkých investičných projektov. Ale sú tam aj ľudia, ktorí doteraz v doprave nepracovali nikdy, viď životopisy. (Napríklad sociologička.) Možno niekto namietne, že koordinátor nemusí vedieť nič o doprave a môže to byť pokojne hoci aj historik umenia. Prečo potom ostatné krajiny tam dali ľudí, ktorí sa dlhodobo venovali doprave a nie napríklad nejakých šikovných právnikov?