Tak zase nemiešajme jablká s hruškami, ten 90-minútový mal troška väčšiu pásmovú platnosť.
Každopádne si myslím, že na tomto DPP nič nazarobí, väčšina ciest, ktoré sa do štvrtka realizovali na 26,- CZK lístok, sa bude dať realizovať na 24,- CZK.
1] nanajvys by pre BA milostivo pribrzdil v Hegyeshalome, ale tam sa aj tak verejnou dopravou z BA neda dostat. 2], jo, okolo sto pade v eurach za cestu do Berlina by nerozdychal kazdy
Jeden Bmpeer 1,66 mil. EUR. 5,5 Bmpeer = 9,13 mil. EUR.
Jeden RailJet: 10,61 - 12,27 EUR. Za päť a pol Bmpeeru to nie je ale za sedem áno. To sa fakt vyplatí ten RailJet.
7 vozňová súprava Railjet (230km/h, tlakotesné, lepšia výbava) stojí ČD toľko ako ZSSK 5 aj pol vozňa Bmpeer (160km/h, netlakotesné).
To nedáva dôvod na radosť, keď Bmpeer je ešte drahšia šotohračka.
Povedzme si to takot: RailJet je drahá šotohračka, ktorá v pomienkach ČR a SR nemá žiadne využitie (230 km/h), takže buďte radi, že ZSSK musí nakupovaťod ŽOS.
Cize uz nebudu ziadne vlaky (snad okrem 278) len po BA, ale vsetko pojde az do Bp? To je celkom fajn. No a Railjety Praha-Vieden su tiez fajn vec. Aj ked je skoda ze sa ich nechytila ZSSK, mohli by to dat na IC a sucasnu IC flotilu aspon ciastocne presunut na rychliky cim by sa mozno podarilo zrusit neklimatizovane rychliky
EC Bp-BA-Praha budú jazdiť, aj keď vlaky z Nemecka do Rakúska prípadne až Maďarska budú obchádzať Česko. Ich prvotný účel nie je spojenie Nemecka s Maďarskom.
V GVD 2013 by však už dvojhodinový takt Nemecko - Praha - Břeclav mal byť vedený do Budapešti, nebude to rozbíjané ako teraz, keď Vindobona ide do Viedne a niečo do Maďarska.
Medzitým bude dvojhodinový takt Praha - Viedeň a niekde ďalej (Villach) s Railjet súpravami (ČD aj ÖBB).
No tak ale keby to presmerovali tak som zvedavy co spravia ZSSK/CD... ci by predlzili tie failrychliky v dvojhodinovom takte z Prahy (Nemci a Madari beztak na tie EC posielaju kadeco), alebo prevadzkovali EC, alebo co...
wizard112
http://spravy.pravda.sk/drahsie-vlaky-zabolia-ludi-najviac-d5v-/sk_ekonomika.asp?c=A110704_043233_sk_ekonomika_p01