Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kompletný navrhovaný cenník cestovného na železnici v nasledujúcom článku:
http://spravy.pravda.sk/drahsie-vlaky-zabolia-ludi-najviac-d5v-/sk_ekonomika.asp?c=A110704_043233_sk_ekonomika_p01
Reply on: ufo #3955:
Zatiaľ čo predtým nemali. Teraz je to dosť logické, keďže Praha sú 4 pásma (P, P, 0, 😎
Reply on: S499.1023 #3954:
Veď 90 minútový pre Prahu a 90 minútový pre 4 pásma majú rovnakú cenu.
Reply on: ufo #3953:
Tak zase nemiešajme jablká s hruškami, ten 90-minútový mal troška väčšiu pásmovú platnosť.
Každopádne si myslím, že na tomto DPP nič nazarobí, väčšina ciest, ktoré sa do štvrtka realizovali na 26,- CZK lístok, sa bude dať realizovať na 24,- CZK.
Reply on: Papyr #3951:
30 min lístok nebol a 90 minútový stál aj predtým 32 Kč.
Reply on: S499.1023 #3936:
1] nanajvys by pre BA milostivo pribrzdil v Hegyeshalome, ale tam sa aj tak verejnou dopravou z BA neda dostat. 2], jo, okolo sto pade v eurach za cestu do Berlina by nerozdychal kazdy 🙂
Dnesnym dnom zdrazuje prazska MHD. Po novom 30-min. listok za 24 Kc, 90-min. listok za 32 Kc.

http://www.dpp.cz/zmeny-v-tarifech-prazske-integrovane-dopravy-od-1-cervence-2011/
Reply on: TA #3949:
Prvý a posledný odchod.
Reply on: ufo #3945:
Jeden Bmpeer 1,66 mil. EUR. 5,5 Bmpeer = 9,13 mil. EUR.
Jeden RailJet: 10,61 - 12,27 EUR. Za päť a pol Bmpeeru to nie je ale za sedem áno. To sa fakt vyplatí ten RailJet.
Reply on: ufo #3945:
Tak tieto sumy mi nesedia. Zdroj?
Reply on: S499.1023 #3944:
7 vozňová súprava Railjet (230km/h, tlakotesné, lepšia výbava) stojí ČD toľko ako ZSSK 5 aj pol vozňa Bmpeer (160km/h, netlakotesné).
To nedáva dôvod na radosť, keď Bmpeer je ešte drahšia šotohračka.
Reply on: ufo #3943:
Povedzme si to takot: RailJet je drahá šotohračka, ktorá v pomienkach ČR a SR nemá žiadne využitie (230 km/h), takže buďte radi, že ZSSK musí nakupovaťod ŽOS.
Reply on: 810zssk #3942:
Do Bp pôjde okrem SC všetko už od nasledujúceho gvd 2012.
ZSSK musí nakupovať od ŽOS žiaľ...
Reply on: ufo #3941:
Cize uz nebudu ziadne vlaky (snad okrem 278) len po BA, ale vsetko pojde az do Bp? To je celkom fajn. No a Railjety Praha-Vieden su tiez fajn vec. Aj ked je skoda ze sa ich nechytila ZSSK, mohli by to dat na IC a sucasnu IC flotilu aspon ciastocne presunut na rychliky cim by sa mozno podarilo zrusit neklimatizovane rychliky 🙂
Reply on: 810zssk #3939:
EC Bp-BA-Praha budú jazdiť, aj keď vlaky z Nemecka do Rakúska prípadne až Maďarska budú obchádzať Česko. Ich prvotný účel nie je spojenie Nemecka s Maďarskom.

V GVD 2013 by však už dvojhodinový takt Nemecko - Praha - Břeclav mal byť vedený do Budapešti, nebude to rozbíjané ako teraz, keď Vindobona ide do Viedne a niečo do Maďarska.
Medzitým bude dvojhodinový takt Praha - Viedeň a niekde ďalej (Villach) s Railjet súpravami (ČD aj ÖBB).
Poznáte nejaké rakúske a maďarské vyhľadávače diaľkových a medzinárodných autobusových spojení? Napr. z Gyoru do Viedne by som kde našiel? Vopred dík.
Reply on: S499.1023 #3936:
No tak ale keby to presmerovali tak som zvedavy co spravia ZSSK/CD... ci by predlzili tie failrychliky v dvojhodinovom takte z Prahy (Nemci a Madari beztak na tie EC posielaju kadeco), alebo prevadzkovali EC, alebo co...
Pri stanici Praterstern hasici a sanitky, S-Bahn jazdi, U1 tiez...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.