Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Papyr #3600:
Podľa mňa by to mala byť taká samozrejmosť, ako všetky ostatné spojenia vo VZ. Od Užhorodu po Hohenau. Len vúcišpáni stále žijú v minulosti, predpokladám, že to bude trvať ešte tak 10 rokov, kým si všimnú otvorené hranice.
Reply on: zakaznik #3599:
Tak nech tych par cezhranicnych km jazdi nejaky sukromnik, to je jedno, len aby sa nasiel niekto (stat, VUC, kohezny fond, zvaz visegradskeho priatelstva, proste niekto) kto v cezhranicnom useku dohradi stratu.
Reply on: Papyr #3597:
Podeliť si VVZ medzi štátmi je bárs zložité a politici idú pri získavaní popularity cestou najmenšieho odporu. Nič iné v tom neni.

Veď aj dopravu do A a HU z Bratislavy neriešia vúcišpáni, pod ktorých by to malo logicky spadať, ale Tí, čo na tom pozbierajú ľahšie voličov. ? Ak by si Rajkania a Vlčindolčania prehlásili trvalý pobyt do Maďarska, tak v tom momente sa na nich Záhradník s Ďurkovským vykašlú a nebude spojenie ani tam ?
Američania idú v Česku meniť verejné obstarávanie
http://ekonomika.etrend.sk/svet/americania-idu-v-cesku-menit-verejne-obstaravanie.html

...síce sa doprava priamo nespomína, ale ČD a spol. sa to týka.
Reply on: ufo #3546:
Mas pravdu, na moje obrovske prekvapenie uz ani do Hidasnemeti nechodia osobne vlaky. To uz tym ZSSK/MAV uplne, ale uplne yebe? Ved keby vlani v lete nebolo osobnych vlakov medzi Hidasnemeti a KE, tak sa ani domov zo Sarajeva nedostanem. Pritom vo vagone boli tak dve volne kupe, inak bol vlak v cezhranicnom useku obsadeny.

Zaujimave, ze za socializmu, ked prekrocit hranicu (a to aj do spriateleneho socialistickeho statu) bol dost problem, chodili osobaky vsade, aj z BA, aj z KN, aj z KE, dokonca aj z LC. A dnes? Osobaky Sturovo-Szob a koniec! IC-cka Szob a Hidasnemeti a koniec!

Take obmedzenie mobility obyvatelstva v case otvorenych hranic, no grcat sa chce. Dospejeme (s Polskom uz sme dospeli) do situacie, ze ked budeme chciet verejnou dopravou dojst do susedneho statu, budeme musiet zvolit vhodne miesto na pesie prekonanie hranice - napriklad (do Polska z vychodneho Slovenska uz dnes jediny sposob) parkovisko Lysa Polana, alebo (do Madarska) pesi prechod mostu v Komarne ci presun medzi st. Slov.N.Mesto a Satoraljaujhely po uliciach mestecka.

My naozaj okrem CR a Rakuska nikam nepotrebujeme tu dopravu?
Reply on: zakaznik #3591:
V tomto konkrétnom prípade by som to videl inak. Ale to bude tým, že mám osobnú skúsenosť.
Reply on: S499.1023 #3590:
Ako sám hovorievaš, boj proti hlúposti sa nedá vyhrať, ale nesmie sa vzdávať. ?

Zrejme už sa cíti natoľko bohatý, že chce aj ovplyvňovať verejnú mienku v ČR (v prospech nedebilných politických strán) a nejde mu už iba o biznis.
Reply on: zakaznik #3588:
Nie je to žart ale ja tak tým nič nezíska. Boj s ČD je boj s veternými mlynmi.
Reply on: irizar #3585:
Ja by som z toho urobil radšej motorhome než autobus. 🙂
Reply on: zakaznik #3584:
Preboha načo? Kúpiš od niektorej SADky tri vyradené LC735, vyrveš z nich sedadlá, nasekáš na ne Tesco poťahy aby vyzerali nové a voz je pripravený do premávky... ?

viz http://www.autobazar.eu/uk/sor-b75-id1325144.html
Reply on: TA #3583:
Rozbijeme prasiatka? 🙂 Ale ešte si treba pripraviť desiatky tisíc na interiér.
Reply on: zakaznik #3582:
uvádzajú celkom zaujímavú cenu - 149000 €

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.