Ved je to (co sa tyka dizajnu) presne a doslova ceska 471-ka, ktora bola naprojektovana v roku 1992 a prvy roll-out bol v roku 2000. Teda ziadna horuca novinka.
Dalsia vec, celych desat jednotiek rozprestrenych do dep ZA a KE... no to bude v praxi asi tak bezny vyskyt, ako bezne sa dnes na Slovensku vyskytuju 840-ky.
Este v tom popisku mi chyba trat KE-Hidasnemeti. Je na nej styk sustav, tam by sa obojsystemove jednotky celkom aj uplatnili, na rozdiel od klasickeho 363+Bh+Bh(+Bh).
Už je to tu...
Německé dráhy mají problém, bát se může i Česko http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=657344
"Evropská komise požaduje, aby zaplatily odškodnění za předražené zakázky v oblasti regionální dopravy. Navíc jim chce spolková země Berlín po několikaměsíčním chaotickém provozu odebrat část příměstských linek."
Z teoretického pohľadu pravda. Z praktického: Čím vačší a štátnejší podnik, tým menšia šanca, že sa tunel zatrhne. Na SK je od začiatku spackaná transformácia (aj keď menej, ako v CZ), tu už žiadne reformy nepomožu. Cargo malo byť dávno predané - dnes sa doň sypú "požičky" (a to je skutočný dovod snahy o znovuunitarizáciu železníc) a lukratívne výkony AJ TAK jazdí istá dcérka Recording Company of America . Jediný, kto na tom zarába, sú fírovia. Brať jeden, aj keď krátený, plat za to, že nie je prácy a druhý za jazdenie nie je zlý kšeft ? .
Omyl, keď sú tri podniky, tunel ktorý sa zatrhne náhodou v jednom, v ďaľších dvoch funguje bez problémov ďalej. Keby bol jeden veľký podnik, skončil by tunel kompletne.
Výsledok zjednotenia by bol skôr nárast počtu pracovných miest - železnice=soc.ústav.
Otvorene povedané, v Nemecku nemám najmenší problém s nedostatočnou nezávislosťo infraštruktúry aj ke%ď je to spoločný holding. Ale na Slovensku by som toi v žiadnom prípade nepodporil. To je len Ficov tunel, lebo cez väčšiu štátnu frmu sa dá viac peňazí prefiltrovať od tých správnych vrecák.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr
Dalsia vec, celych desat jednotiek rozprestrenych do dep ZA a KE... no to bude v praxi asi tak bezny vyskyt, ako bezne sa dnes na Slovensku vyskytuju 840-ky.
Este v tom popisku mi chyba trat KE-Hidasnemeti. Je na nej styk sustav, tam by sa obojsystemove jednotky celkom aj uplatnili, na rozdiel od klasickeho 363+Bh+Bh(+Bh).