Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #3547:
Bmteer neexistuje. Myslel si Bmeer, Bmpeer alebo Bdteer?
Reply on: S499.1023 #3548:
Tak mohlo po malých úpravách. ? Ale bolo by to pochybné behať s tým na IC do Budapešti. ?
Reply on: ufo #3546:
Prečo by to nemohlo ďalej do Maďarska? Schvaľovanie v Maďarsku je jedno z najjednoduchších v Európe.
Reply on: Papyr #3545:
No Blonski tomu pristane omnoho viac ako ten CD nater, aj interier vyzera super (po tom v Bmteeri je to fajn zmena 🙂
Reply on: Papyr #3545:
Všetky budú v ZA. Do Hidašu na čom? Na IC, R by to ďalej do Maďarska nemohlo a Os tam nie sú.
Reply on: zakaznik #3544:
Ved je to (co sa tyka dizajnu) presne a doslova ceska 471-ka, ktora bola naprojektovana v roku 1992 a prvy roll-out bol v roku 2000. Teda ziadna horuca novinka.

Dalsia vec, celych desat jednotiek rozprestrenych do dep ZA a KE... no to bude v praxi asi tak bezny vyskyt, ako bezne sa dnes na Slovensku vyskytuju 840-ky.

Este v tom popisku mi chyba trat KE-Hidasnemeti. Je na nej styk sustav, tam by sa obojsystemove jednotky celkom aj uplatnili, na rozdiel od klasickeho 363+Bh+Bh(+Bh).
Reply on: Isidor #3542:
Tie sedadlá nič moc... ?
Reply on: Isidor #3542:
Naadherne to vyzera 🙂
Krst prvej z desiatich dvojsystémových elektrických poschodových jednotiek typu 671- 971 v areály ? Škoda Vagonka, a.s. v Ostrave dňa 5. februára 2010.
http://www.railtv.sk/Appl/WebObjects/RailTV.woa/2/wa/video?id=81&pageIndex=1&wosid=kASrTIyzRkxclMhqb0fV80
Už je to tu...
Německé dráhy mají problém, bát se může i Česko
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=657344
"Evropská komise požaduje, aby zaplatily odškodnění za předražené zakázky v oblasti regionální dopravy. Navíc jim chce spolková země Berlín po několikaměsíčním chaotickém provozu odebrat část příměstských linek."
Reply on: jt #3538:
Napríklad preto, aby nezamrzla voda.
Reply on: zakaznik #3537:
Tak ma napadá - kvôli čomu sa odstavené vozne vykurujú? Fakt je ekonomickejšie temperovať, ako vykúriť studený vozeň?

Mimochodom, pán doktor ako hovorca spoločnosti by si na gramatiku mohol dať väčší pozor.
Reply on: zakaznik #3535:
Železnica sociálnym ústavom bola, je a bude. A to v celej Európe.
Reply on: ufo #3533:
To, že je železnica sociálny ústav nemôže rozdelenie, ale to, že Ficko zakázal privatizovať a dokonca aj prepúšťať.
Reply on: ufo #3533:
Z teoretického pohľadu pravda. Z praktického: Čím vačší a štátnejší podnik, tým menšia šanca, že sa tunel zatrhne. Na SK je od začiatku spackaná transformácia (aj keď menej, ako v CZ), tu už žiadne reformy nepomožu. Cargo malo byť dávno predané - dnes sa doň sypú "požičky" (a to je skutočný dovod snahy o znovuunitarizáciu železníc) a lukratívne výkony AJ TAK jazdí istá dcérka Recording Company of America 🙂 . Jediný, kto na tom zarába, sú fírovia. Brať jeden, aj keď krátený, plat za to, že nie je prácy a druhý za jazdenie nie je zlý kšeft ? .
Reply on: S499.1023 #3531:
Omyl, keď sú tri podniky, tunel ktorý sa zatrhne náhodou v jednom, v ďaľších dvoch funguje bez problémov ďalej. Keby bol jeden veľký podnik, skončil by tunel kompletne.
Výsledok zjednotenia by bol skôr nárast počtu pracovných miest - železnice=soc.ústav.
busportal.sk :: Pripojenie na internet v autobuse sa stáva štandardom
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=6375
Reply on: zakaznik #3525:
Otvorene povedané, v Nemecku nemám najmenší problém s nedostatočnou nezávislosťo infraštruktúry aj ke%ď je to spoločný holding. Ale na Slovensku by som toi v žiadnom prípade nepodporil. To je len Ficov tunel, lebo cez väčšiu štátnu frmu sa dá viac peňazí prefiltrovať od tých správnych vrecák.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.