V Arade žiadne "pôvodné" T3 nie sú, v Arade boli pôvodne TIMIS-e. V Arade sú akurát sekáče, zato z celého metrového Nemecka - T4, KT4,GT4, najrôznejšie Düwagy. Jazí posledný "kúpeľný" dvojdverový Timis. Ale v Arade sa stavia a rekonštruuje takým tempom, že tam čo nevidieť neostane na kameni kameň. A hlavne hrozí zánik tratí do Ghiorocu a do elektrárne, lebo na trojhodinový interval veru električky netreba.
A Temešvár by mohol ísť Bratislave príkladom - už dnes je tam stav tratí aj vozidiel lepší ako v BA.
A čo tak Osijek. Viem, že to síce nie je taká exotika ako Arad alebo Temešvár, ale v Osijeku za chvíľu už nezostane ani jedna pôvodná T3ka, zatiaľ čo v takom Arade to ešte nejaký ten rok vydrží (snáď).
Nové MANy sa musia zaplatiť. A okrem toho u niektorých popradských popolníc sa už nejedná o cestovné, ale lístok do mobilnej expozície Múzea podtatranskej dopravy, takže neviem čo sa Popradčania sťažujú.
Objavil som ďalší rozpor medzi nami dvomi - mne sa na Segedíne nezdá byť nič úžasného, bežný podnik. Keď už, tak radšej ešte kúsk a tam máme Arad a Temešvár. Ale na tie oslavy by som sa šiel pozrieť.
hej bude, v depe metra Kačerov, bus garážach Kačerov a električková časť v múzeu MHD Střešovice (čiže nic moc ?). Nejaké plagátiky o tom som tuším už videl vo vozidlách, ale na nete neni nič, to je fakt ?
Co je pravdy na tom ze v sobotu bude v Prahe DOD v DPP? Na istej nemenovanej stranke som o tom nasiel nejake zakladne info, ale na stranke dpp.cz nic nie je..
zakaznik