Možno spravili nejakú chybu pri rezerváciach. Alebo zobrali viac, než mali, na skoršej zastávke. Lebo za normálnych okolností by im tých 16 ľudí naviac nemalo stáť za pokazenie mena u ostatných...
Pri mojej ceste takychto zaujemcov odmietli s tym, ze ich do priestoru restauracie usadit nemozno. Odpurucam jazdu touto spolocnostou, ta Setra je skutocne nadherna. Soferi maju svoj voz radi, isli s nim velmi opatrne, takze vyliatie kavy nehrozi. Prvu zakrutu som si uvedomil az pri vstupe do Levoce a aj to zvladli bravurne.
V restike som nebol, lebo som sa najedol predtym, ale soferi pred jazdou vymenuju, co ponukaju. Zdoraznuju najma dobre ceny (bageta stala pred rokom 25 ci 35Sk) a zaroven nabadaju k nekonzumovaniu vlastnychn napojov v buse, aby sa tak udrziavala cistota. Pivo stalo myslim tiez 25 Sk.
Hmm, to je v zaujímavom rozpore s tým, čo tvrdia na svojom webe - že ich devízou je serióznosť a dodržiavanie sľubov bla bla bla a v obsadzovacom pláne je pri reštaurácii uvedené NEOBSADZOVAŤ.
http://www.noblessline.cz/ - ak sa tu nájde niekto, kto snimi už išiel, tak mám otázky. Čo ponúkajú v tej reštaurácii? Teda aký široký sortiment, lebo kuchynka je tam asi dosť malá. Ako sa chová žrádlo a poháre počas jazdy? ?
dopravni.net :: Drahý benzín zvyšuje v USA zájem cestujících o veřejnou dopravu
Počet Američanů cestujících v autobusech a metrem se kvůli rostoucím cenám benzinu vyšplhal na nejvyšší úroveň za posledních 50 let. http://www.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2008031806
zakaznik
Zamestnanci si musia uvedomiť, že ten, kto ich platí, nie je majiteľ, ale zákazník
http://podnikanie.etrend.sk/130236/biznis-pribehy/vecny-student-v-student-agency