Ja som si nevšimol, že by v článku bolo nejaké vnucovanie. Ale prvý príspevok v diskusii ma dosť šokoval, že vraj "je třeba zahájit jednak negativní kampaň na autobusové spojení tím, že se přikáží "pragotrony" se zpožděním i na autobusácích aby cestující to zpoždění neviděli jen na očích dráhy". ?
Medzi Prahou a Brnom jazdí dostatok vlakov s konkurencieschopnou cestovnou dobou. Prečo debili zo šotodopravného.netu chcú ľuďom VNUCOVAŤ svoj spôsob šotodopravy.
Cena nie je zlá ale na bagetu nebudem chodiť do "reštaurácie". Očakával som aspoň párky ? . Svojimi nápojmi obvykle bus neznečisťujem. Myslím, že pre trasu Praha-Prešov zatiaľ zotrvám pri vlaku alebo IGK.
Hej, oficiálne 1.520 mm - v reále možno aj 1.600 s ohľadom na stav tratí ? . Myslím, že v ex-ZSSR je len jedna električková prevádzka 1,435 mm, inak sú všetky buď ruskorozchodné alebo metrové.
Možno spravili nejakú chybu pri rezerváciach. Alebo zobrali viac, než mali, na skoršej zastávke. Lebo za normálnych okolností by im tých 16 ľudí naviac nemalo stáť za pokazenie mena u ostatných...
Pri mojej ceste takychto zaujemcov odmietli s tym, ze ich do priestoru restauracie usadit nemozno. Odpurucam jazdu touto spolocnostou, ta Setra je skutocne nadherna. Soferi maju svoj voz radi, isli s nim velmi opatrne, takze vyliatie kavy nehrozi. Prvu zakrutu som si uvedomil az pri vstupe do Levoce a aj to zvladli bravurne.
V restike som nebol, lebo som sa najedol predtym, ale soferi pred jazdou vymenuju, co ponukaju. Zdoraznuju najma dobre ceny (bageta stala pred rokom 25 ci 35Sk) a zaroven nabadaju k nekonzumovaniu vlastnychn napojov v buse, aby sa tak udrziavala cistota. Pivo stalo myslim tiez 25 Sk.
Hmm, to je v zaujímavom rozpore s tým, čo tvrdia na svojom webe - že ich devízou je serióznosť a dodržiavanie sľubov bla bla bla a v obsadzovacom pláne je pri reštaurácii uvedené NEOBSADZOVAŤ.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.