Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tr3mp #1255:
Minulý rok nebol problém (tuším sme si ich brali okolo 11tej na Wbf.).
Býva problém na Tramwaytagu zohnať bezplatný lístok na MHD? Môže sa mi stať, že prídem do Viedne a už nebude?
Reply on: detvan #1219:
Detvan, dovoľ, aby som sa Ti poďakoval za bohatú kultúrnu vožku a množstvo folklóru, nápadov, ako nerobiť dopravu a prečo neponúkať verejnú službu. Mrzí ma to, som zlodej, vandal, vrah detí, kanibal a znečisťovač úchvatných osobných vozňov radov A, B, Bh, Bt, 810, 010, 020 a im podobných. Až teraz som si uvedomil, že práve vďaka mne a mne podobným \"ŽELEZNICA\" sústavne vykazuje stratu. To bude podľa všetkého spôsobené práve tým, že kedysi som ako cestovný doklad používal práve KMB (hoc vždy vypísanú pred nástupom do vlaku a neskôr aj potvrdenú v ososbnej pokladnici). Veľmi ma mrzí, že som svojou veľkou riťou dral zelenú koženku a svojou prítomnosťou znečistil skriu vozidla ako zvnútra, tak aj zvonku, prípadne sa nechal za 1,5násobok cestovného poštípať plošticami vo vozni tzv. 1.triedy, radu A, domovskej stanice ZV. Aby som viac neznehodnocoval park dráhových vozidiel, dovoľ, aby som už viac nesmel nastúpiť do vlaku ZSSK ani iného dopravcu, pokiaľ bude radený z vozňov ZSSK a tak tomuto nadnárodnému železničnému operátorovi nespôsobovať stratu. Pokorne prosím o odpustenie, že som si vôbec dovolil obťažovať pokladníčku za KVC, aby mi vydala cestovný doklad a svojou prítomnosťou obťažoval vlakovú čatu, ktorá sa musela zapodievať mnou a nie svojou zodpovednou a statočnou prácou doprevádzať vlak. Budem sa snažiť polepšiť a napraviť to tým, že sa budem vyhýbať nielen ZSSK, ale železničným staniciam a tratiam vôbec.

Mimochodom, MODRÁ GUMKA, mohol by si nám tu zverejniť, čo to za zodpovednú a statočnú prácu vykonávaš Ty? Na akom poste a za koľko mesačne? Že to sú utajované skutočnosti? No, pokiaľ to robíš aj za moje dane, tak to nie je až také tajné, všakže nie?

Prajem skorý a ničím nerušený krach Zločineckej SK, ktorý v konečnom dôsledku prinesie:
-okamžitú stratu zamestnania takým psychopatickým pacientom ako Ty,
-vyčistenie dopravného trhu v SR,
-menšie zaťaženie štátneho rozpočtu SR a rozpočtov jednotlvých VÚC, miest a obcí,
-možnosť vzniku novej, snáď aj súkromnej firmy, ktorá si bude priazeň zákazníkov vážiť a náležite odmeňovať kvalitnými službami. Až rozpustia ten Váš sociálny ústav, možno prehodnotím svoje slová v tomto príspevku a zjednám nápravu.

Zdá sa, že železničná doprava v SR najprv musí zhorieť do tla ako Fénix, aby neskôr mohla vstať z popola. Verím, že jej labutia pieseň bude krátka a rýchla a takí ako Ty sa tam už nikdy, ale naozaj nikdy neobjavia.

ĽUDÍ AKO TY BY MALI STRIEĽAŤ ZO ZÁKONA O DRÁHACH!!!
Reply on: Andy #1250:
snáď nečakáš, že Ti tu napíšem mená... Ale keď sa stretneme, rád Ťa oboznámim... Ja viem minimálne o štyroch.

Re #1251 S499.1023: ja viem, však preto hovorím, že aj Ty máš pravdu.
Ad Vogtland: ale musíš uznať, že sprievodcov (skôr kontrolórov) je tam, alebo aspoň bolo, ako šafranu. Je to znakom toho, že únik tržieb je tam menší ako náklady na mzdy.
Ad Nemci: samozrejme, všade sú debili, vandali a pod. Videl som fotky z Berlína, čo vandali napáchali, mal som dosť... Takisto som letel z Frankfurtu do NY a viem aký nehorázny bordel zostal po nemeckých cestujúcich. Ale v zásade si myslím, že majú väčší zmysel pre poctivosť ako priemerný Slovák. Samozrejme, jednoznačne to vyplýva aj z ich priemernej mzdy.
Napr. ja sa považujem za poctivého cestujúceho, a napriek tomu som minule išiel z Budapešti do Petržalky s lístkom Bp.-Rajka, lebo som za jednosmerný Bp.-BA odmietol dať viac, ako za spiatočný...
Ad Snopko: nechce sa mi to opäť rozpisovať, ale napríklad rozdielnosť názorov na nástup všetkými vs. prednými dvermi.

Re #1252 S499.1023: predpokladám, že to nebolo oficiálne vyhlásenie ZSSK... Ale je to len a len ich chyba, ak ľudia začnú jazdiť busmi a autami miesto vlaku.
Reply on: Majkl #1249:
A ešte: Ad Re Papyr: To myslíš vážne? Mám ja svojim zákazníkom hovoriť, aby išli ku konkurencii? Bože, to môžeš povedať Ty nezáväzne v diskusii, ale u MG je to obľúbený argument "Ak sa vám nepáči, choďte autobusom". Ja nepôjdem autobusom, ja pôjdem autom a na verejnú dopravu, ktorú som celý život podporoval, sa vykašlem.
Reply on: Majkl #1249:
Detvan napísal, že cestujúci zneužívajú, fixkujú, sprejujú, vypisujú si KMB až po príchode sprievodcu. Nenapísal "niektorí cestujúci". Ja som cestujúci. Takže to platilo aj na mňa. A ja si neprajem, aby voči mne boli uplatňované také dementné opatrenia, ako potvrdzovanie KMB v pokladni, pretože PERSONÁL ZSSK si neplní svoje povinnosti. Myslíš, že Nemci nerobia bordel vo vozoch, nejazdia na čierno? Česi tiež nie? Kruto sa mýliš. Lenže ich firmy vedia, že nemôžu kvôli tomu buzerovať všetkých zákazníkov. Ja namám nič proti tomu, keď ma bude v každom vlaku trikrít kontrolovať revízor. Ale VOPRED ma nikto z ničoho podozrievať nebude. Máme presumpciu neviny. Okrem toho všetky tie jeho kecy sú o ničom, pretože rovnako, presne tak isto, môžem oxxbávať, aj keď sa KMB potvrdzuje v pokladni.
Takýchto diskusií mám za sebou x a trvám na tom, že sa ku mne ako k zákazníkovi majú správať bez podozrievania a apriórneho obviňovania. Ja tiež nehovorím svojim zákazníkom, že tovar na faktúru nedostanú, lebo by ju nezaplatili.
Proste, ja na absolútnosti svojej pravdy netrvám. Pre mňa je absolútna a pre ostatných nech je aká chce. Však kvôli mne neschudobnejú. Aj tak na to doplatia v prvom rade ČD, lebo na každých 71 km na ZSSK pripadá 326 km na ČD a tie teraz odpadnú tiež, takže moja útrat okolo 30.000,- CZK ročne u ČD sa zmenší cca. na polovicu. Ja používam KMB (v ČR) v prvom rade preto, aby som nemusel chodiť k pokladni. Služby ZSSK používať nebudem a bodka.
A ktorú konkrétnu diskusiu s ing. Snopkom máš na mysli?
Reply on: Majkl #1249:
Hmm, a povieš mi, ktorý člen KPMHaRD jazdí na čierno? Poznám jedného čo to robil asi pol roka, ale potom ho to prešlo.
Reply on: Papyr #1222:
máš možnosť využiť konkurenciu, cestuj autobusom... EC-čko je EC-čko, ale ja už do Prahy ani inak ako eurolinkou nechodím.

Re #1245 S499.1023: sorry, ja Tvoje názory väčšinou beriem, ale musím sa spýtať, že odkiaľ si presvedčený o absolútnosti svojej pravdy? Nemám teraz na mysli problém električiek v TT, ale myslím, že čo sa týka diskusie s Ing. Snopkom, alebo s Detvanom (neviem, či je zamestnanec ZSSK) bola pravda vždy niekde medzi (nevravím, že nie bližšie k Tvojmu názoru)...

Mám totiž konkrétne na mysli výmenu názorov o cestujúcich ako ľuďoch, ktorí sa snažia systém osrať a ušetriť. Už len keď sa pozrieme na ten nešťastný KPMHaRD - veď koľko "priateľov dopravy" jazdí s MHD načierno a ešte to aj považujú za svoju šikovnosť a všade sa tým chvália... Prečo napríklad na Vogtlandbahn stretneš sprievodcu raz za čas? Lebo Nemcovi je pod úroveň ísť na čierno (aj keď vie, že ho nikto kontrolovať nebude), lebo si uvedomuje, že by vlastne odrbal sám seba. Na Slovensku by to asi nefungovalo. Suma sumárum (nerobím tu nikomu obhajcu - dosť pochybujem, že keby všeci poctivo platili, tak by sme sa na ZSSK vozili v čistučkých klimatizovaných vagónoch alebo desirách) si myslím, že Detvan tu načrtol problém čiernych pasažierov a Ty si to okamžite stiahol na seba, čo nebol jeho zámer.

A môžeš mi aj napísať, kedy budeš v BA, nech Ti konečne dám tie knižky... ?

Re #1246 TeBeCe: ja asi pôjdem, ale podobne ako Andy, len za dobrého počasia...
Šialená krava zabila vodiča autobusu krava

Nigérijská polícia "zatkla" kravu, ktorá zabila vodiča autobusu močiaceho na autostráde.

Africká krava s typicky vykrútenými dlhmi rohmi, ktorá trielila cez najrušnejšiu cestnú komunikáciu v nigérijskej metropole Lagos, spôsobila tiež zranenia niekoľkým ďalším osobám.

"Krava dobehla šialená, utekala k vodičovi autobusu a napadla ho. Úsilie o záchranu jeho života bolo márne," povedal hovorca nigérijskej polície Olubode Ojajuni.

Niektorí miestni obyvatelia sa nazdávajú, že krava by mala byť utratená, iného názoru je policajný dôstojník, ktorý vydal rozkaz, aby zostala nažive.

"Viete, čo to znamená zatknúť kravu," pýtal sa nemenovaný policajt. "S veľkým úsilím sme ju zadržali a odviedli na policajnú stanicu," uviedol dôstojník bez dodania ďalších detailov.

Policajti teraz pátrajú po majiteľovi kravy, ktorého chcú obviniť zo zanedbania kontroly nad svojím zvieraťom.

TASR
http://spravy.pravda.sk/sk_zaujima.asp?r=sk_zaujima&c=A050609_203255_sk_zaujima_p02
Reply on: TeBeCe #1246:
Ja idem pokiaľ nebude nejaké veľmi zlé počasie.
kto ide na na tt do viedne?
Reply on: Valec #1244:
Možno máš aj pravdu, začínam byť akýsi neznášanlivý. Tak prečo sa nejde pýtať, keď je neskúsený ale hneď vynáša súdy? On ma vytočil už na BA fóre s jeho jednoznačnou potrebou v BA metro budovať.
Reply on: S499.1023 #1242:
No ja som ten jeho príspevok pochopil tak, že napísal nejakú zaujímavosť a nakoniec dopísal svoje konštatovanie "Je to škoda vzhľadom na to, že v ČR porovnatelne velké mestá dnes eliny majú." ktoré síce nemusí byť presné (nechce sa mi zisťovať, ktoré mesto s elektrickou prevádzkou má koľko obyvateľov). Mohli ste ho usmerniť trošku jemnejšie. Ale to len môj názor. ?

Vôbec v poslednej dobe sledujem, že keď sa tu objaví niekto nový, kto nemá toľko vedomostí, a napíše tu svoj názor tak je riadne zvozený. Takto možno prichádzame o ďaľších fanúšikov-kolegov. Nie každý môže mať 15 a viac ročnú prax, prípadne nesleduje najkôr 3 roky fórum (ako ja) kým začne doň aj prispievať. Toto teraz nemyslím len na teba, ale tak všeobecne. Ale toť opäť len môj názor. ?

Chomutov-Jirkov nebudem komentovať, nikdy som tam nebol a o tamojšej prevádzke mám info len z atlasu MHD.
Reply on: Valec #1240:
Dnes má o trolejbusy záujem aj Prievidza...
Reply on: Valec #1240:
Ale nie, nešlo tu o zaujímavosť z knižky ale o odvodeninu, že keď má mesto >x obyvateľov, má mať električky, ak má >y obyvateľov, tak trolejbusy.
Áno, Chomutov-Jirkov bol jednak vybudovaný za mohutných štátnych dotácií a od výstavby trolejbusového "systému" (prakticky jedna trať v streda všelijako pospojkovaná) doňho prakticky neinvestoval. Ak by to mal platiť zo svojho, v živote by tam trolejbusy nevznikli. Osobne si myslím, že si takéto dvojmestie trolejbusy ani nezaslúži - stačí sa pozrieť na cestovné poriadky.
Áno, v období renesancie mnohé mestá dávali najavo záujem, kde-tu boli aj vybudované. To však neznamená, že by tam vznikli dnes.
Reply on: Valec #1240:
Aspoň dakto tu má záujem o normálnu diskusiu a nie iba stále na niekoho nadávať ?
Reply on: Papyr #1211:
Nič v zlom, ale 81-71 sem napísal nejakú zaujímavosť, čo našiel v knižke a vy ste ho hneď zkritizovali. Kto vie, ako by sa Trnava vyvíjala, keby sa tie električky v tých rokoch (1919-1944) vybudovali. A možno by ich po vojne zrušili, tak ako v mnohých českých mestách.

Re #1232 S499.1023: Chomutov-Jirkov v päťdesiatych rokoch? Však tam zaviedli trolejbusy v roku 1995.

Mimochodom, keď tu napíšem, že o trolejbusy mali v osemdesiatych rokoch záujem také mestá ako Nitra, Trnava, Martin, Považská Bystrica, tiež ma "ukameňujete"?

Re #1239 ufo: Vtedy ešte bol obsadený, takže sa to nedalo.
Reply on: Valec #1216:
Veď keď si šiel z Rajky, mal si v Rusovciach vystúpiť a hneď nastúpiť do toho istého vlaku na novú cestu a sprievodca by Ti potom musel predať lístok bez prirážky, pretože Rusovce sú neobsadený tarifný bod.
Reply on: ufo #1236:
síce to isté sa dá urobiť s KMB. ?
Reply on: Andy #1235:
najskôr bolo na zssk.sk písané, že je to len na rýchliky a TEŽ, TREŽ,OŽ, našťastie to opravili.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.