Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
V Zločineckej sa tuším normálne prestáva kradnúť ? :

Druhá anonymná elektronická aukcia v ZSSK
http://www.zssk.sk/sk/aktuality/druha-anonymna-elektronicka-aukcia-v-zssk
Železniciam zatiaľ výrazná konkurencia nehrozí
http://ekonomika.sme.sk/c/5507551/zelezniciam-zatial-vyrazna-konkurencia-nehrozi.html

citujem:
"Keby sa však súťažilo len o niektoré linky, tak ako to sľubuje ministerstvo dopravy, na expanziu na Slovensku čaká niekoľko zahraničných aj domácich firiem. „Rozhodne pôjdeme do takéhoto tendra," tvrdí Jančura."
Reply on: Nodes #3685:
Áno, Flexity Classic sú na tom založené. Ale tie s tým krátkym stredným článkom Bo´2´Bo´ sú len v Poľsku, inak v Nemecku sú trojčlánkové Bo´2´2´Bo´ a dvojčlánkové Bo´2´Bo´ sú napríklad ¨v Dessau a tuším v Magdeburgu, kde ich kuplujú PX. Najväčším príslušníkom rodiny Flexity sú drážďanské NGTD12DD.
Asi sú to dobré električky ale mne proste nesadli.
Reply on: S499.1023 #3684:
Co som videl niekolko obrazkov z Nemecka, tiez maju tamojsie Flexity pri troch clankoch a dlzke okolo 30 m len krajne podvozky pohanane. asi im to tiez staci pre rovinate trate.

Na inu temu.
http://zpravodajstvi.olomouc.cz/clanky/Mesto-Olomouc-jiz-muze-zadat-o-stovky-milionu-na-nove-tramvaje-a-autobusy-14343
Reply on: Nodes #3683:
Nie. Ale vozidlo, ktoré má len 70% NP a súčasne usporiadanie pohonu Bo´2´2´Bo´ (ak to bude skutočne štvordielne, to, čo majú doteraz, je trojdielne Bo´2´Bo´), je vhodné tak na poľskú placku.
Reply on: S499.1023 #3682:
Nevidim do tych vozidiel. Je na nich nieco zle?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.