to je sila. Źe si zoberú splatné pohľadávky by sa dalo akceptovať, ale pred termínom splatnosti Veď to by sa mohlo jednať o neodôvodnené obohacovanie sa.
citujem:
"Keby sa však súťažilo len o niektoré linky, tak ako to sľubuje ministerstvo dopravy, na expanziu na Slovensku čaká niekoľko zahraničných aj domácich firiem. „Rozhodne pôjdeme do takéhoto tendra," tvrdí Jančura."
Áno, Flexity Classic sú na tom založené. Ale tie s tým krátkym stredným článkom Bo´2´Bo´ sú len v Poľsku, inak v Nemecku sú trojčlánkové Bo´2´2´Bo´ a dvojčlánkové Bo´2´Bo´ sú napríklad ¨v Dessau a tuším v Magdeburgu, kde ich kuplujú PX. Najväčším príslušníkom rodiny Flexity sú drážďanské NGTD12DD.
Asi sú to dobré električky ale mne proste nesadli.
Co som videl niekolko obrazkov z Nemecka, tiez maju tamojsie Flexity pri troch clankoch a dlzke okolo 30 m len krajne podvozky pohanane. asi im to tiez staci pre rovinate trate.
eMareq
http://ekonomika.sme.sk/c/5507551/zelezniciam-zatial-vyrazna-konkurencia-nehrozi.html
citujem:
"Keby sa však súťažilo len o niektoré linky, tak ako to sľubuje ministerstvo dopravy, na expanziu na Slovensku čaká niekoľko zahraničných aj domácich firiem. „Rozhodne pôjdeme do takéhoto tendra," tvrdí Jančura."