Nie, fakt ziadny tender este neprebehol. S 24Tr a 25Tr pocita zatial iba nasa logika, kedze je v plane mat do 4roch rokov 27 citybusov. Ale v PO je vzdy na prvom mieste cena, potom servis a az tak snaha o nejaku unifikaciu, takze nic nieje vylucene... Kazdopadne vodici si Solaris nepochvaluju, maju radsej Citybusy.
Opravdu? A jak je potom možné, že v Prešově se už napevno počítá s Tr24 (nebo 25?)? Nebo že bych té východniarštině rozumněl až tak moc špatně?
Každopádně by mě tedy moc zajímalo jak to tedy ve skutečnosti je, děkuju.
Hoj vsichni. Mam problem, potrebuju do zitrka zpracovat referat na tema: Historie MHD a vlkove dopravy v Jablonci nad Nisou a v Liberci. Jestli nekdo muzete tak pls pomozte. Za jakekoliv informace budu moc vdecen. Posilejte je na muj e-mail. predem dekuju a orcite podekuju i vsem kdo se ozvou.
PS: Specham
Myslel som si, len som nechcel trepnúť nejakú blbosť. Inak minimálne jeden z tých Ikarusov je Ik 280.87 z roku 1995 (podľa výrobného štítku pri predných dverách) a jeden (tuším ten istý) má zvonku gombíčky na dopytové otváranie dverí.
V Trenčíne som bol pred dvoma mesiacmi. MHD je dosť slabá, najlepší inteval, čo som videl bol 30 minútový, vzájomná koordinácia liniek takmer žiadna, na L16 premáva jeden pár spojov za deň... ale zato cena je odpovedajúca. Základný lístok kupovaný u vodiča stojí 12Sk, na čipovku za 8Sk, pri prestupe do 30 (40?) minút 4Sk.
Pre zaujímavosť v Prievidzi stojí základný lístok kupovaný u vodiča 12Sk, na čipovku 9Sk a pri prestupe do 30 min. 0Sk. ?
Kam sa na to hrade cenník BBDS.
Zaujímavé, že dopravná riaditeľka má akousi čistou zhodou okolností rovnaké priezvisko ako generálny riaditeľ:-P. A podľa toho, čo som našiel na ich stránkach, to je hádam rovnaký paskvil na MHD ako v BB. A Trenčín som už v rámci Kukanovej 10 prešiel pešo nespočetnekrát:-P.
pete