Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #972:
Tu presovsku 40-rocnicu chcem ja! 🙂
Reply on: Vševedko samofandivý #974:
ad Trolino: O tomhle se hádat fakt nechci, ostatně sám bych si to přál, protože nic lepšího Bratislava mít ani nemůže. Já jen vycházím z toho, že prý se prý v Prešově chovali dost pasivně, z čehož usuzuju, že o zakázku z tohoto města velký zájem nemají, bohužel.
ad Cristalis: Na naše poměry je Cristalis nepochybně předražený. Taky jsem nikdy nemyslel, že budou v Annonay dělat pro Vysoké Mýto Cristalis (však je to taky trolejbus, ne autobus), jen jsem doufal, že Agoru převlečou do kastle, která ten Cristalis bude hodně připomínat. Design Cristalisu (a hlavně ztvárnění interiéru) totiž považuju za to nejlepší, co v daném oboru na kontinentě existuje. Ale poprosil bych o nějaké důkazy o údajné nespolehlivosti Cristalisů, já mám totiž právě opačné zkušenosti- v Lyonu jsem viděl desítky Cristalisů bez jakýchkoliv problémů, přičemž jsem nespatřil jediný autobus nebo starý trolejbus Renault na trolejbusové lince (jen 1 Renault stál jako záloha na Hotel de ville, nečinný).
Ad Szeged: Sám bych považoval za logičtější, kdyby si pořídili GANZ/Solaris z Budapešti, fakt netuším kde se stala chyba, ale na předělaných Citarech nevidím nic špatného. Ono toho na východě zas tak moc na výběr není- Solarisy s různou výzbrojí a Tr24/25 (a proč by Maďaři měli chtít zastaralou Agoru z ciziny, že). A že v Mercedesu odmítli dodávat prázdné kastle bych se taky nedivil- tato firma je svým "zákaznickým" přístupem pověstná.
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Sarko #972:
Nemám, pošli:-P.
Re #973 SZKV:
Ad Trollino z OV: Podívej, tak se jdi zeptat do Ostravy, já se s Tebou po zkušenostech s dromologickými bláboly na K-Reportu (a kdysi dávno na DF ČD) nemíním. Já mám info od zdroje, že DPO o tu zakázku pro BA má evidentní zájem, tak se tady nebudu zabývat planými dohady na téma "podle Dromologa DPO nebude mít o tu zakázku zájem".
Ad Cristalis (nikoli Crystalis!): Ale já jsem psal taky o tom, že je Cristalis nespolehlivý a předražený, já nejsem obdivovatelem žádné francouzské plečky jen proto, že má futuristický design.
Ad Citoro v Szegedu: A to je potřeba si koupit autobus? Nestačil by kastle? Já mám o Tvém proklamovaném ekonomickém vzdělání vážné pochybnosti. Myslíš, že DPO taky kupuje celé Solarisy a ty motory pak vyhazuje na dvůr? Už vůbec nemluvě o tom, že Citaro už není zdaleko to nejmodernější, co je k dispozici. Takže na svém původním vyjádření o maďarských velkopanských knížecích manýrech trvám.

A na závěr - východní opice, posraná z každého západního banánu, jsi tady jedině Ty.
Reply on: Vševedko samofandivý #963:
To je sice pravda, že pronajmout si halu je výhodnější, než zahodit zakázku, ovšem musí to být zakázka lukrativní, nikoliv kousek sem, kousek tam, jako se to děla v Praze s tramvajemi. A rád bych se mýlil, ale objednávka desítek trolejbusů naráz zřejmě nebude v Bratislavě na pořadu dne- a tím méně kdekoliv jinde na Slovensku.
ad Crystalis: Bohužel máš asi pravdu, viděl jsem na bratislavských stránkách fotku toho zázraku, co přijde v létě a bohužel- vyměníme čelo a východní opice se z té staré Agory z počátku 90. let budou zase moct po...! Ach jo, vždyť Evropa je někde úplně jinde, já vycházel z toho, že nejen Crystalis dělají v Annonay- to, co jezdí v Caen, Rouenu a Las Vegas vypadá zvenku skoro stejně jak Crystalis. Ještě že aspoň ten Solaris dokáže udělat i pro východ aktuální design!
Ad Citaro trolli: Co je vedlo v Szegedu k tomu, že si začali dělat výzbroj do autobusů sami, fakt nevím. Ale je taky pravda, že trolejbusy se v Maďarsku (podobně jako ve zbylých západoevropských provozech) dožívají úctyhodného věku a pokud je pravděpodobné, že trolejbus bude jezdit ještě za 25 let, je dobré, když je co nejmodernější a na nějaké to euro nekoukat. Pokud si naše Česko-Slovenské provozy nezvyknou na totéž, nevěštím našim trolejbusům šťastnou budoucnost!
Reply on: Vševedko samofandivý #971:
Áno, mám ju, použijem ju, keď s Majklom nedôjde k dohode. ? Ešte som objavil jednu prešovskú 40-ročnicu z roku 1989 navyše. Neviem, či ju máš. Ak nie, pribalím ako bonus ?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: Sarko #970:
Však som Ti písal adresu v BA, nie? Kľudne ich ale môžeš poslať aj Majklovi, my sa už o ne pobijeme:-P.
Reply on: Majkl #969:
Aj tak ich musím poslať do BA, do ČR je to neporovnateľne drahšie. Ak by Vševedko súhlasil s úschovou u Teba, tak by som ich mohol poslať vlakom.
Reply on: Sarko #966:
ten známy môže doniesť tie knižky z KE do BA, a neviem, či toto niečo rieši pre Vševedka...
Reply on: SZKV #954:
Keďže Košice sú ešte na Slovensku ?, tak tie Solaris Trollina určite raz nakupovať budú, aspoň sa tak vyjadril šéf trolejbusovej prevádzky, ktorému na unifikácii s autobusovou prevádzkou záleží. Zatiaľ však o starostlivosť o doterajšie 14TrM a 15Tr(M) veľmi dbá a o 15Tr z roku 1993 vyhlasuje, že ich chce udržať v dobrom stave ešte aspoň 10 rokov. Samozrejme, ak sa to tu v KE "nezvrhne" a nezačnú náhodou nakupovať kĺbové City Busy, o ktorých sa tu začalo šuškať. Verím, že je to len nedorozumenie a že len istí "kompetentní" ľudia nepochopili, že existuje aj kĺbový Solaris. Inak by som radšej bral Solaris/Cegelec, ktorý nemá tie "reklamné lišty" na streche ? Alebo sa dá bez nich aj zaobísť?
Reply on: Šťastný nový majiteľ #953:
Ďakujem za vyrozumenie a rado sa stalo ?
Reply on: Majkl #948:

OK, takže ja to pošlem Vševedkovi a potom sa dohodnete. Ešte neviem, či ich pošlem v balíku, ale ešte pohútam nad iným spôsobom. Ak by si vedel nejako pomôcť, spomínal si svojho známeho z WGS, tak daj prípadne vedieť. Vopred vďaka.
Reply on: Isidor #946:
Vidím, že Vševedko ma už opravil a nemusím reagovať ?
Reply on: Vševedko samofandivý #963:
Ja som sa vlani v lete rozprával s nejakým veľmi vedúcim človekom trolejbusov v Ostrave (a teda mal aj na starosti nejaké obstarávanie Trolín), a hovoril, že sa veľmi radi prihlásia do každého najbližšieho T- Bus tendra v Bratislave. Sám mi hovoril, že keď sa chceli zúčastniť toho posledného pred n-rokmi, tak odišli z Blavy sklamaní, že to bolo šité namieru pre "Nízkopodlažní trolejbus od škody ?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: SZKV #962:
Mám ze spolehlivých zdrojů info, že OV nemá "dost starostí" s tím Vilniusem (pronajmout si halu je furt levnější, než zahodit zákazku) a o dodávku pro BA má eminentní zájem.
Cristalis nenahradí Agoru, to je paralelní řada. Škoda 24/25Tr je právě alternativa pro trhy, které ošklivý, předražený a nespolehlivý Cristalis nechtějí a nemůžou si ho dovolit.
Citaro bez výzbroje by stálo cca. totéž co Solaris/Cegelec kompletní. Koupit celý autobus a pak ho doma předělávat na trombelus si můžou fakt dovolit jen Maďaři se svámi knížecími manýry:-D.
Reply on: galiyosha #959:
Však právě! Ovšem podívej se realisticky, co se dostupného nabízí. Dokud mě někdo nepřesvědčí o opaku, domnívám se, že v Ostravě budou mít dost starostí s tim Vilniusem (a sami se sebou), takže se do ničeho dalšího nepohrnou, takže zbývá Solaris/Ganz, Citaro ze Szegedu (Volvo odtamtéž nedoporučuju- je to made in Poland, takže do půl roku máte pěkné chrastítko). No a poslední je Škoda Plzeň a tam nevím- v létě dnešní Agora karoserie končí, oficiálně se neví co je nahradí, ovšem z německých a švédských DF mám neověřenou informaci, že to bude Crystalis. A vzhledem k tomu, že i ostatní produkce z Annonay se Crystalisu silně podobá ("tramway sur pneu" v Caen a TEOR v Rouanu), tak bych tomu i věřil. O noční můře v podobě elektrického SORu BN12 radši ani neuvažuju, takvý trest si zase Bratislava nezaslouží!
Zapomněl jsem na něco?
Reply on: M3 #960:
Brno aj Ostravu som písal ja, ale keďže ani v jednom z týchto miest som už dlhšiu dobu nebol, nechce sa mi to aktualizovať len tak od stola...
Pěkné stránky, ale nešla by udělat aktualizace některých příspěvků (např. jiná města - Brno, Ostrava)?
Reply on: SZKV #956:
No 14Tr sa donekonečna rekonštruovať nedajú a pokiaľ nebude chcieť bratislavská trolejbusová prevádzka zaniknúť, skôr či neskôr bude podobná objednávka nevyhnutnosťou.

Re #958 Vševedko samofandivý: LOL, tak to som netušil. ? Majú v Salzburgu niekde v rohu aj hrdo nalepenú známku "Designed for Microsoft Windows"? ?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: galiyosha #955:
Tebe sa páči elektrovýzbroj, čo behá pod Windows?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: SZKV #954:
To je taková směska hovadin, že snad ani nemá cenu reagovat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement