To považujem za absolútnu fantazmagóriu. Terazky sú radi, že získali ojazdené Waldenburgerbahnoviny a naraz nákup nových jednotiek. Navyše neviem, kto by im tie nové bezbariérové jednotky vyrobil, keď Waldenburgerbahn právě kvôli tomu prechádza na normálny metrový rozchod.
1) Nie je mi známe nič o tom, že by vozidlá od Waldenburger Bahn boli bezbariérové.
2) Nie je mi známe nič o tom, že by vozidlá od Waldenburgerbahn mali "bezodpadovú" toaletu.
3) Nie je mi známe nič o tom, že by vozidlá od Waldenburgerbahn mali klimatizáciu
4) Oproti tomu je mi dôverne známe, že "ateliér Parabola" tvorí fantazmagórie. Rozpisovať sa o tom nemôžem, pretože by ma mohli žalovať .
Náklady sa mi zdajú šialené, ak si trúfajú len na 2500 cestujúcich denne... Krásne to vystihuje fráza "maximalistický variant nenúti cestujúcu klientelu riešiť problémy časopriestoru" z toho odbornejšieho článku...
V tichosti boli zrušené zachádzky k priehrade (vodnej nádrži) Buková, takže všetky autobusy sú ukončené v obci. Čo si pamätám tak bolo to vždy v júli a auguste 7 dní v týždni zopár spojov denne. http://portal.cp.sk/Data/pdf/L207415_200622_73455.pdf
V rozhovore s ním je zopár zaujímavých informácií o tomto (ako aj iných veciach).
A podľa môjho skromného súkromného názoru súhlasím s ním, že podiely v SAD by mali byť predané vo verejnej súťaži. Ale nápad previesť ich na VÚC mi znie ako blbosť.
Nový šéf MH Manažmentu Ľuboš Lopatka si myslí, že štát by mal svoje podiely v podnikoch autobusovej dopravy SAD predať vo verejnej súťaži. Celkovú hodnotu podielov štátu v 17 podnikoch SAD vyčíslil na 60 až 70 miliónov eur. https://dennikn.sk/minuta/1940886/
S499.1023
2) Nie je mi známe nič o tom, že by vozidlá od Waldenburgerbahn mali "bezodpadovú" toaletu.
3) Nie je mi známe nič o tom, že by vozidlá od Waldenburgerbahn mali klimatizáciu
4) Oproti tomu je mi dôverne známe, že "ateliér Parabola" tvorí fantazmagórie. Rozpisovať sa o tom nemôžem, pretože by ma mohli žalovať