Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Podla tvojho a Jancurovho vykladu prava:
a) Ak zacnem na trase Bratislava-Kosice jazdit RSTZARZ (rychliky s totoznymi zastavkami ako rychliky zlocineckej) raz denne, stat si nemoze objednat dalsie rychliky aby tam bola primerana frekvencia?
b) Ak zacnem na trase Bratislava-Kosice jazdit RSTZARZ s tromi voznami, stat si nemoze objednat dalsie rychliky, aby tam bola primerana kapacita?
c) Ak zacnem na trase Bratislava-Kosice jazdit RSTZARZ s parnym rusnom a voznami s Vmax 60 km/h, stat si nemoze objednat dalsie rychliky, aby tam existovalo dostatocne rychle spojenie?
Reply on: zakaznik #4574:
A IC by mali totozne zastavky s Regiojetom?
Reply on: zakaznik #4573:
1. Preco nie je mozna?
2. Nie je.
Reply on: 810zssk #4572:
Regiojet má totožné zastávky s rýchlikmi?
Reply on: 810zssk #4569:
Povedal si. Keďže súťaž nie je momentálne možná, tak jediná uskutočniteľná verzia Tomtomovho plánu je, že to bude jazdiť Štátna čierna diera na komerčné riziko.
Reply on: zakaznik #4571:
Rychliky Bratislava - Kosice nie su v subehu s RegioJetom?
Reply on: S499.1023 #4568:
Spraviť objednávku a následne čakať až priestor opustí súčasný dopravca považujem za mimoriadne stupídny plán. Keďže, ako iste viete, legislatíva neumožňuje dotovať linku v súbehu s komerčne jazdiacim dopravcom.
Reply on: S499.1023 #4567:
Maxi Klasik som mal jeden rok, do maja 2015. Uz rok a pol ho teda nemam a ani v dohladnej dobe mat nebudem, vzhladom na to ze vlaky ZSSK som z roznych dovodov (redukcia vlakov, nedostatocna kapacita, odmietanie zabezpecit elementarnu bezpecnost vyhodenim nackov z vlaku a podobne) takmer prestal vyuzivat. Kazdopadne, aj ked som drzitelom Maxi Klasiku bol, tak som vzdy podporoval sutazenie co najviac trati. Napokon ale moja filozofia v tejto oblasti predpoklada, ze dalsie tendre by uz boli robene kvalitne a zahrnali plnu tarifnu integraciu (vznik "narodnej tarify" som vzdy povazoval za predpoklad pre moznost realizovat tendre - v tomto pristup k Bystrici sklamal).
Reply on: zakaznik #4565:
Nie, nema. Nevkladaj mi do ust nieco co som nepovedal.

Som za to aby stat objednaval expresne spojenie Bratislavy a Kosic, nakolko komercny rozsah dopravy z viacerych hladisk nepostacuje. Nikde som ale nenapisal ze pozadujem aby to jazdila ZSSK, prave naopak, podporujem aby sa co najviac objednavanej dopravy sutazilo.
Reply on: zakaznik #4565:
Ale inak ja osobne vidím u Zlošuka požiadavku na IC v objednávke, nie na IC ZSSK.
Reply on: zakaznik #4565:
Že by bol držiteľom Maxi Klasiku? Mám preverené, že používanie tohto dokladu spôsobuje režimkárske názory ? .
Reply on: S499.1023 #4564:
810zssk má tiež dlhodobo požiadavku na IC ZSSK.
Reply on: zakaznik #4563:
Tak tam je to jednoznačné - žlté vlaky a autobusy sú podlé a neslovenské. Ale myslím, že na tomto DF Andrej Danko nediskutuje.
Reply on: S499.1023 #4562:
Andrej Danko.
Reply on: zakaznik #4561:
A on sa tu niekto dožadoval réžie ZSSK?
Reply on: S499.1023 #4560:
Netreba. Ani Bratislava - Košice v réžií ZSSK netreba imho.
Reply on: zakaznik #4555:
Treba teda podľa tvojho názoru zaviesť expresné vlaky Makov - Velké Kapušany? Však tam sa tiež platia rovnaké dane.
Reply on: zakaznik #4554:
A ony iné základné dopravné obslužnosti okrem územného obvodu samosprávneho kraja neexistujú?
Reply on: zakaznik #4554:
Este ad uzemny obvod samospravneho kraja: Takze vlaky Trnava-Bratislava prestaneme objednavat tiez?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.