Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Vcera som isiel do Viedne a zaujalo ma ze na listku na vlak som uz mal tarifny bod "BRATISLAVA HL. ST" namiesto "BRATISLAVA", pricom zacali uvadzat poznamku ze listok plati do vsetkych stanic v Bratislave. Tyka sa zrusenie tar. bodu BRATISLAVA vsetkych medzistatnych liniek, alebo je to len nejaka specialita pri uz beztak prepoznamkovanom Wien Tickete?
Reply on: Isidor #3485:
Uff, a to som si tam skoro kupil letenku na februar... Sice sa da dist poriesit aj v DUS, ale toto mal byt hlavny ciel 😞
Reply on: Isidor #3485:
od roku 1997 rekonštruujú trať a zrazu prišli na to, že 100-ročné oceľové konštrukcie začali rapídne rýchlo starnúť? To je viac než čudné.
Na Wuppertálskej nadzemke v utorok náhle zastavili prevádzku až do apríla, pre nebezpečný stav častí konštrukcie
http://www.stern.de/panorama/sicherheitsmaengel-wuppertaler-schwebebahn-steht-bis-april-2010-still-1529579.html
Reply on: zakaznik #3481:
Tomu tretiemu grafu nejako veľmi neverím. Zdá sa mi to byť príliš optimistické pre Slovensko.
INESS: Železničné zľavy
http://www.iness.sk/modules.php?name=News&file=article&sid=2683
Nejde ani tak o tie režimky, ako o tie tri grafy na konci článku. Myslím, že to vypovedá o mnohom. ?
Reply on: no.ev.di. #3476:
Vo Svajciarsku nie su len nove vozidla, to je kruty omyl. Svajciari naopak maju pomerne stare vozove parky, akurat 1) kupuju kvalitne vozy, ktore dlho vydrzia a 2) dopraju im perfektnu udrzbu, takze skutocne vydrzia velmi dlho.
Reply on: no.ev.di. #3476:
To je práve tvoje nešťastie, že ty vždy niečo čakáš, ale dôvody očakávania nemáš podložené. Švajčiarsko je preto také bohaté, lebo nerohadzuje peniaze. Si predstav, že v takom Montreux nemajú dodnes ani jeden nízkopodlažný trolejbus (teraz očakávajú prvú dodávku) a napriek tomu tam nízkopodlažné spoje trolejbusy zaisťujú. Vieš ako?
Mimochodom, ešte v roku 1990 bol priemerný vek vozidlového parku (hnacích aj prívesných vozidiel) u švajčiarskych železníc vyšší, než u vtedajších ČSD a napriek tomu kultúra cestovania bola neporovnateľná. Ako je to možné?
Reply on: no.ev.di. #3476:
Tak zas na zubačkách niet veľmo čo meniť (viď ten 40-ročný rozdiel http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=44954&idt=u&idg=3810&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=) a keď sa o ne vzorne starajú, tak prečo by nevydržali.
Reply on: no.ev.di. #3476:
staci sa pozriet na svajciarsku zubacku v Tatrach...
Chcem sa opýtať k tomu zubačkovému updatu zo Švajčiarska. Keď tak pozerám, že vozidlá majú cez 60rokov, tak nevadí to tam? Som čakal od Švajčiarska, že tam budú mať vždy nové súpravy na svojich tratiach? Či nie je na vozidlách badať zub času a vzorne sa o ne starajú? Ďakujem vopred za zodpovedané otázky a kľudne pridajte aj viac info ?
Reply on: 810zssk #3469:
teraz je to invázia DIC-u (pôvodné JKZ) so zastaralou technológiou... nuž uvidíme, dokedy vydrží... ?
Reply on: Papyr #3454:
viem. Vytvorili si špeci riešenie, na ktorom sa zdá sa nabalilo množstvo firiem s veľmi pofidérnym výsledkom.
Reply on: 810zssk #3469:
Však a čo myslíš, o čo iného ide pri celom humbugu okolo turniketov? Len a jedine o zvýšenie podielu z vyplatených peňazí, pritekajúceho do vrecák kompetentných osôb.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.