Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: irizar #3434:
Ale ich NUTIA mat slusne busy (nenutili ich pred par rokmi, ale vsetko sa meni). Srotliner sa neskutocne zmenil za posledne dva tri roky.

L165 je ale Veolia Praha, a to je typicke prasive komancske CSAD so vsetkymi jeho nectnostami.
Reply on: zakaznik #3429:
Mna by skor zaujimalo, preco nejdu IC zo Slovenska do Viedne cez Marchegg. Nez preprah na hl.st., pomaly prietah do Petrzalky, druhy preprah a potom cesta tou dlhsou trasou do Viedne, pripada mi omnoho jednoduchsie vykonat preprah na hl.st. rovno za rakusky diesel a bez zastavky za necelu hodinku (namiesto dvoch hodin!) by to mohlo byt na Sudbahnhof. Vie niekto, preco to tak nie je?
Doxx varí drahšie, štátu však chutí
Štátne stratové Železnice mohli ušetriť. V súťaži o stravné lístky vyradili firmu s najnižšou cenou, pre formálnu chybu.
http://www.sme.sk/c/5079089/doxx-vari-drahsie-statu-vsak-chuti.html
Hovadá. ?
Reply on: Papyr #3421:
Problém vidím v tom, že Hotlinera, Veoliu, Štěpánka a spol práveže nikto nenúti do toho mať slušné busy. To čo som absolvoval minulé leto na L165 by som nečakal ani od posledného maršrutkára v Turkmenistane.
Jedna z vecí ktorú sa štrajkujúcim odborárom DPP vraj podarilo presadiť (ak mám správne info) je nastavenie štandardu kvality pre dopravcov v systéme ROPIDu. Tak som zvedavý...
Reply on: irizar #3431:
To sa pánovi Troligovi podniká, keď mu jeho hračky budú financovať obyvatelia Popradu. MHD na ****, ale hlavne, že p. Troliga bude mať hračky.
Reply on: zakaznik #3429:
Skôr by som sa zaoberal tým, prečo cez bratislavskú hlavnú stanicu niektoré regiovlaky neprechádzajú, napr. Kúty - BA - TT.
Reply on: 810zssk #3428:
Suedbahnhof je hlavová stanica. Je prejazdná iba v trase Meidling - Mitte (dve nástupištia v suteréne).

Čiže, ak by si chcel viesť vlaky niekam do Tramtárie na Meidling (nechápem pre koho), alebo na Mitte, tak by to nemohlo stáť na Suedbhf.

Z Marcheggu sa na Mitte za prvé bez úvrate nedá dostať vôbec. Za druhé, aj keby sa dalo, tiež je to kravina, lebo s prestupom na U3 na Simmeringu si tam za rovnaký čas, ako by to trvalo vlaku po nejakej teoretickej spojke.
Reply on: Mike #3427:
Dobre, ale myslim ze keby sa to dalo tak by to mohlo byt fajn zlepsenie obsluhy (navyse konkurencia busom tym ze ponuknu viacej priamych destinacii).. samozrejme, nemam to podlozene nejakymi prieskumami, najlepsie budu vediet v OBB a VOR, ale osobne poznam viac ludi co by to vyuzili
Reply on: 810zssk #3426:
Iné regionálne vlaky to majú "po ceste". Z trate od Bruck a. d. Leitha do Tebou menovaných staníc nejdu žiadne vlaky.
Reply on: zakaznik #3425:
Z toho isteho dovodu z ktoreho tam jazdia ine regionalne vlaky.
Reply on: 810zssk #3424:
A načo by to bolo dobré, keď majú MHD?
Otazka - bolo by technicky mozne viest vlaky od Bratislavy do Viedne do stanic Praterstern, alebo Meidling bez nejakej vyraznejsej zachadzky? Myslim ze by sa to celkom uzivilo a nikdy mi nebolo jasne preco to nerobia v pripade ak by to bolo mozne..
Reply on: 810zssk #3419:
No fakt nacase.
Reply on: AAA #3416:
Ked nenapises, kolko ludi je dana vec schopna odviezt, tak je to tabulka bez akejkolvek orientacnej hodnoty. Metro je co, jeden vagon metra (250 osob) ci jeden vlak metra (1250)? Bus je solo (100) ci klb (150)? Elektricka je typu solo T3/T6 (150) alebo dvojicka, resp. KT8 (300)?

Kym neuvedu, na com to merali, su to uplne hausnumera a nestacia ani na dostanie sa do obrazu, nanajvys tak na zamaskovanie skutocneho obrazu.
Reply on: irizar #3414:
Schrottliner ma aj dobre busy, ak je nuteny mat dobre busy, ako napriklad pri vyluke X1, na letistnej linke AE a na linke do nakupneho centra na Zlicine. Martin Uher je zas napr. dopravcom, ktory ma snad lepsiu skladbu vozoveho parku, ako DP. Takze tu a tam by sa nieco dalo presunut do kompetencii sukromnych dopravcov, ale plosne to nepojde, DPP robi proste prilis velke percento vykonov ROPIDu na to, aby sa dal len tak lahko nahradit.
Aktualne z tureckej Bursy: ked pred dvoma rokmi som nevedel, kam sa skor otocit, aby som vyfotil nejaky ikarus 280/260, dnes za cely den som videl dva 😞 vsade same conecta, nove conecta a midibusy otokar (posledne dva menovane plne klimatizovane).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement