miestne pomery nepoznám ani ja, ale prekážky, aké si napríklad uviedol, je stále nejako možné obísť - doslova. No a ak Skand nepoužíva v súčasnosti pre všetky svoje linky záložné vozidlo, tak načo túto možnosť zriaďovať kvôli 1 linke? Ak je to vyslovene na žiadosť objednávateľa, tak potom je SI bohaté mesto.
Re #3220 Kami: akože platiť odpisy? Veď odpisy idú do nákladov.
alebo si aj ten druhy voz bude vediet na seba nejako zarobit. Zalezi od vzorca pre vypocet nakladov, lebo platit odpisy 2 vozov celorocne asi mesto nechce.
Ja nemám poznanie miestnych pomerov, takže takéto riešenia "od stola" nenavrhujem. Možno sú na trase MHD nejaké úzke miesta, kde by štandardný autobus neprešiel, možno je tam niekde zákaz vjazdu nad 6 t, možno SKAND proste žiadne záložné vozidlo nemá alebo čo ja viem čo?
veď záloha nemusí byť rovnaký typ busu. Predpokladám, že tá spoločnosť momentálne má nejakú zálohu, tak prečo ju nepoužívať aj pre účely MHD. Áno, je to tam napísané, že bude robiť rekreačnú dopravu - ale len možno.
Miestna SAD je SKAND Skalica, ktorá bude tú MHD prevádzkovať. A tá asi ďalší minibus nemá. Inak je tam uvedené, že aby vozidlo NEpostávalo, tak bude robiť rekreačnú dopravu.
nie, ale lepšie riešenie by bolo napríklad dohodnúť sa s miestnou SAD. Alebo s iným dopravcom, ktorý má tiež v zálohe nejaké vozidlo. Pretože je podľa mňa dosť luxus, keď pri 2-vozovom parku 1 voz stále stojí.
" Autobusy budú v prevádzke dva. Jeden má byť záložný pre prípad poruchy "
--->>> waw, 50 % voyov0ho parku bude stáť ako záloha ?
Nikdy by ma nenapadlo, že pri 1-linkovej MHD je potrebná prestupná tarifa, ale kvitujem. Akurát, že 1 lístkom sa v podstate človek ani neodvezie tam aj späť, ale skôr len tam a následne pokračuje v jazde ( ak stihne nakúpiť počas doby platnosti CL ), keďže trasa linky má byť okružná.
Z hlavnej stránky - "Strategickým cieľom spoločnosti je byť popredným výrobcov autobusov v Európe. Pre splnenie tohto cieľa spoločnosť vykonáva všetky svoje kroky." Tak uvidíme, či sa im to takýmto šťílom podarí. ?
Londýn vypisuje výberové konanie na retrodoubledeckery, ktoré majú nahradiť Citará G, lebo s nimi londýnski vodiči nevedia jazdiť. Že by sa PRE-OS chcel priživiť ?
Mňa najviac pobavilo, že vozidlo v štíle retro. Firma, ktorá si do webovej prezentácie pustí takúto hrúbku, si nezaslúži ani existovať.
Mne to priapdá na prvý pohľad ako nezmysel. Počet kolíznych bodov sa zväčšil a priepustnosť má stúpnuť? Okrem toho priestorové nároky takej križovatky sú porovnateľné s mimoúrovňovou.
V medzikrižovatkových priestoroch by sa nemohli tvoriť zápchy, lebo v čase keď sa prvý medzikrižovatkový priestor vypúšťa, tak na začiatku križovatky naskakuje červená. Čiže sa tam viac vozidiel ako sa tam zmestí nedostane. Ďalšia vec je, že nie je všade také množstvo sprostých vodičov ako u nás, ktorí zastavia vozidlo v križovatke.
vyzerá to ako zbytočná komplikácia. Ak by sa jednalo o miesto s vysokou hustotou premávky, v medzikrižovatkových úsekoch by sa mohli tvoriť zápchy. A navyše také riešenie križovatky potrebuje oveľa viac priestoru ako klasický kríž.
Nič, čo sa týka diaľnice, ten mafián nevydobil ani nevydobyl, tá diaľnica by tam bola aj bez neho.
Všešportivú halu a cyklochodník postavil zo svojho či z mestského? Keď nejaký primátor spraví asi tak 10% toho, čo iní primátori ale je to viac, než robil v minulom období, tak ho budeme adorovať?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA
" Autobusy budú v prevádzke dva. Jeden má byť záložný pre prípad poruchy "
--->>> waw, 50 % voyov0ho parku bude stáť ako záloha ?
Nikdy by ma nenapadlo, že pri 1-linkovej MHD je potrebná prestupná tarifa, ale kvitujem. Akurát, že 1 lístkom sa v podstate človek ani neodvezie tam aj späť, ale skôr len tam a následne pokračuje v jazde ( ak stihne nakúpiť počas doby platnosti CL ), keďže trasa linky má byť okružná.