Keď som tam bol minulý rok, tak práve prebiehala prestavba úseku u ulici Lubicz (na mapke vľavo dole - 31) na polozapustený, povrchového úseku v novoformavanej ulici (11 a 14) a taktiež výstavba námestia a komplexu moderných budov (4, 7). Autobusová stanica (18) aj komunikácia v ulici W. Stwosza (modro znázornená komunikácia - 16) už bola hotová.
Na nete som našiel niečo k projektu podpovrchovej rýchlodrážnej električky v Krakove. Ide o úsek dlhý cca 16 metrov, účelom je prepojenie hlavných električkových tratí v centre mesta novovybudovanou traťou v smere východ - západ, s priamym napojením na hlavnú žel. stanicu. (Dosť podobný projekt, aký bol v posledných rokoch realizovaný v rakúskom Linzi a aký sa plánuje napr. aj v Brne)
Určité podobnosti sú aj v BA, kde bola rekonštruovaná Hl.st., pričom nové obratisko električiek bolo projektované tak, že sa rátalo do budúcnosti s trasou metra (alebo čokolvek to už malo byť, aj tak to nie je... - pozn. autora) resp. podpovrchového vedenia električkovej trate.
Pár odkazov: http://www.arm.krakow.pl/inwestycje_wtoku_wiecej.php?id=31#! http://www.arm.krakow.pl/cms/galeria/inwestycje_1_174.jpg http://www.urbanrail.net/eu/kra/krakow.htm
Potrebujem zistit spoj v trnave zo zeleznicnej stanice k Prirodovedeckej fakulte UCM na Namesti J. Herdu. Potreboval by som zistit v piatok a v sobotu v casoch od 7.30 do 8.00. Aspon keby si mi vedel povedat ktora linka tam ide a ci chodi cez vikend aj v pracovne dni. Velmi by si mi pomohol. Diky vopred. A este ze kolko by stal listok. Este nikdy som v Trnave nebol tak pardon za take trapne otazky.....
Milí užívatelia, pozor pri výbere autobusov! Nie všetky Karosy s najnovším (rovným) zadkom sú spoľahlivé. Z nich sú spoľahlivé len Karosy radu 950 a LC936-ky. Nespoľahlivé sú staré Karosy generálkované v spišskom Rošere.
VLK